Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Det här är inget bevis, bara en mätning mellan min Gud och era. Jag vill
bara använda enheten så som man själv kan utläsa den.
Jag ska inte bevisa något,
den vill bevisa något, genom att den ställer sig upp mot allt. Kom med något som kan rubba den om du kan, påstå något eget?

NEEEEEJ det går inte att bemäta något som du inte kan få ner på pappret lille vän.
Du beskrev det själv i början av din presentation, varpå jag ifrågasatte underlagen.. som du nu hävdar ÄR GUD, GUD utgör ditt underlag.
Det sa du här i citerade rutan.
Så vad du har att bevisa, är underlaget, matematik har jorden som underlag, matte började med skuggor, rätt? fel? men.... om inte människan förmått urskilja skuggor.. skulle matematik isf finnas/existera, eller menar du fortfarande att matematik existerar utanmänniskans vetskap? T.ex hus fanns inte utan människans vetskap, jag vill ibnte direkt kalla grottor för hus, eller geologiska förskjutningar där man kan bo i en spricka på en meter något år, det är inte definitionen på hus.
Men du menar att matematik minsann existerar av sig självt, om så att det har kört en cyklon över ett land och orsakat kaos, så var det matematik som sköljde? och var det inte matematik så vr det baske mig gud?