Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Glöm det! Här har du en som har fightas med GUD. Oj oj oj! Har du hittat ett belägg på frågan ännu? Finns INTE GUD?
Tala ur skägget nu.
Jag har GUD på min sida. Vi väntar på ditt belägg som du tjatat på mig om så länge nu. Nu är det din tur.
Jag kan inte bevisa att GUD existerar men jag TROR på GUD. Kan du bevisa att GUD inte finns?
Ge mig bevisbördan här nu......
Vad som inte bevisat sig vännen, är bevis på vad som inte bevisat sig och hur länge ska ringdans i sådan lek gå tänkte du?
VAD är inte bevisat? gud, är inte bevisad.
Att ni sedan vill stoppa alla värdeparametrar, är vad som är ett kvitto på att ni behövt tid.. och.. nu har sekel efter sekel gått... menar du att gud kommer bevisas om tusen år till?
din gode gud... som du är så trogen mot att du går och t.o.m BER till vad som bevisligen icke existerar... goran...
här är medaljen, som inte längre förärar dig titeln av fighter.
du kan sluta boxas! nu.
sätt dig på stolen och sälla dig till de uppgivnas skara, man fightar inte dem som vet mer.
man frommar sig och slutar försöka överbevisa andra om guds existens, genom att frivilligt erkänna att gud... är tomhet... därför..de ej att bevisa.
tomhet är det enda bäst lämpade ord att sätta på tomhet, ord överflödiga
(men budskapet : gud finns ej mer än som ORD.
eller .. ta nervlugnande om du känner att ditt sällskap kränkts i märgen nu, för figtas och övermissionerar efter alla slaveriturer, du borde veta bättre av att ju snart fylla 18.
men du har plankat in dig i tron att du skulle kunna smyga med underårig "bevisföring", så känsloladdad att det du har som bevis är att du har en kropp
godmorning baby
det finns fler kroppar på jorden, som också börjar inse att det wow wow wow.. har ögon!!! men bingo, du kanske lär dig vad mer än din kropp är, så småningom.. när man inte ens är fyllda 18.. är chanserna ännu goda
kram
ta