Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Saken gäller att jämföra min avatar med era gudar/icke-gudar eftersom jag kallar avataren ett exempel på Gud för mig.
I denna utmaning konstaterar jag inte att "den bara är". Jag säger jag inte gör antaganden bortom vad man själv kan se och räkna på avataren. Men jag säger att den inte är ett mänskligt påhitt samt att det finns oändligt många och oändligt stora liknande enheter som alla är 'oändligt nära 1'. Men nu jämför jag bara denna lilla infinitesimal till enhet. Med vad som helst ni kan komma på.
Hitta på ett eget "godtyckligt påstående" då, så jämför vi? Men vi håller oss till fakta.
Vilka gudar har du sett att jag har, är gud ett ord som jag förklarat för dig 14 000 ggr eller kan du mena att jag avgudar människor bara för att du gör?
Att en liten människa är ngt jag starkt respekterar, är inte detsamma som att det finns krymplingar som att gud någon och att behöva äta bo och försöka förstå värdet i knark och pavor gudar och bordelleri, är förvisso en ljuvlig bit av livet? för dem som laborerar matematiken som du verkar göra, hur många linor får du för ditt "tecken" nej precis, sådan redogörelse försvinner i mrginalen den också, du lägger fram lågstadiematte, jag gör dock inte det och inte heller har jag en enda gång sett att bäbisar behöver den myten du berider. du har källor, det har alla, varför skulle du vara undantaget från planetens regel, för att du toppade högskoleprov? svara på det.. och korrekt utan den sömniga och extremdiffusa egoismen du till slut klarde av att erkänna, din gud, inte gud gud, din och din skarvning på "vem gud är och hur han ska behandlas" och så är du medveten om att
.."jag har beviset, inte har med gud att göra, däremot vill du ha större hus, helst bil och du vill ha äran att klara din examen som så klart är gratis för i sverige är skolorna gratis, för borden har minsann gud givit till gåva åt intelligentian och det är ju gud som vakar över svinen som inte vet sitt bästa utan irrar och irrar och försöker få fram det rätta pappret, som bevisar va..
men du har inte papper du har väl glas eller plast på skärmen eller har du möjligtvis en skärm av vatten, så du kan visa bilder och bevis, annars är narkotika faktiskt inte något som man lägger på en skärm, man lägger det i en ampull, men det är ju inget som har med matte att göra, nejnej.. livet har "sin gång"
och du vet att siffror på papper och skärmar är saken, som får dem att smälta va, oh barnet ritar en fyrkant, vilka snillen och då gör det inte något med en ampull till inte, - äter du pizza eller dricker du yoghurt? tycker det har med matematisk gud att göra, jag menar, balansen...
du tycker balansen ligger i din egen balans, så du är alltså gud? den kontentan jag får fram, så vill du ha extra allt, då menar du att din ekvation bevisar? att du också SKA ha extra allt? när DU vill?