Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-30, 23:02
  #9793
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Ska nog ta och beställa ett gäng. Jag har för vana att riva ned rödingarnas propaganda vid min hållplats. Vid ett tillfälle fick jag långa blickar från en trasig jävel med dreadlock-liknande hår. Han vågade inte gå fram till mig så jag antar att han sprang hem till sin pundarkvart och skvallrade till PsychoRastaSkinhed eller vad fan dyslektikern heter.

Min all time favorite är den här: http://s3.postimg.org/8wj2nt6oe/SDC11974.jpg
Min all time favorit är denna till vänster: https://www.realisten.se/wp-content/uploads/mangkultur-klistermarken.jpg

'Mångkultur är inte bara pizza'
Citera
2013-07-30, 23:21
  #9794
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Min all time favorit är denna till vänster: https://www.realisten.se/wp-content/uploads/mangkultur-klistermarken.jpg

'Mångkultur är inte bara pizza'
Den är riktigt bra också. Egentligen borde man köra mycket fler sådana där grejer, det är oerhört slagkraftigt. Nordfront hade nyligen en bra artikel om illustratören Hans Schweitzer: http://www.nordfront.se/illustratoren-hans-schweitzer.smr

Om inte annat kan man ju hämta inspiration från folket på Flashback. Nu är det kanske inte helt på ämnet men dom här trådarna brukar vara sanslöst jävliga roliga när dom kommer igång under valkampanjerna. Inför valet 2010 satt jag och vrålbrölgarvade mig tårögd på kvällarna:
https://www.flashback.org/t2053672
Citera
2013-07-31, 00:00
  #9795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambiscko
Nationalisten vill bevara sitt folk och respekterar ofta även andra folks intressen.
Men om vetenskapen skulle komma fram till att någon sorts rasblandning skulle vara progressivt sett önskvärt, skulle nationalsocialisten då anamma det om det kan utveckla den egna rasen? Troligen inte, eftersom det inte är vetenskap som är drivkraften (och det skulle nationalisten sannolikt inte göra heller).
Ointressant kontrafaktiskt resonemang. Storskalig rasblandning skulle nog aldrig kunna ha någon positiv eugenisk effekt. Genetisk modifiering, kloning, bioteknik osv lär ändå i vilket fall vara bra mycket effektivare metoder men är fortfarande klurigt att ta ställning till.
Citat:
Ursprungligen postat av Jomsviking
Jag skulle snarare säga:

Nationalsocialism har mer fokus på etnicitet och nation.
Nationalism har mer fokus på biologi och folk.

Nationalsocialism är för ett reaktionärt och konservativt bevarande av ett folk.
Nationalism är för en radikal och progressiv utveckling av det egna folket (och rasen).

Okej. Om tävlingen går ut på att ha fel så vann du ^^
Citera
2013-07-31, 00:36
  #9796
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Denna borde också stå på nåt klistermärke:

Citat:
187 miljarder extra i kuvertet?
-Eller arbete tills du är 75år?
Citera
2013-07-31, 02:26
  #9797
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Den är riktigt bra också. Egentligen borde man köra mycket fler sådana där grejer, det är oerhört slagkraftigt. Nordfront hade nyligen en bra artikel om illustratören Hans Schweitzer: http://www.nordfront.se/illustratoren-hans-schweitzer.smr

Om inte annat kan man ju hämta inspiration från folket på Flashback. Nu är det kanske inte helt på ämnet men dom här trådarna brukar vara sanslöst jävliga roliga när dom kommer igång under valkampanjerna. Inför valet 2010 satt jag och vrålbrölgarvade mig tårögd på kvällarna:
https://www.flashback.org/t2053672

Den där tråden inför valet 2010 var så oerhört bra, många skratt avlöste varandra när man gick igenom den.

Kul med nya klistermärken förresten, blir nog att man skaffar sig ett par buntar och ger sig ut på lite bombningståg.
Citera
2013-07-31, 06:45
  #9798
Medlem
PatrikAntonssons avatar
Gillade även den tidigare sloganen: "Vem skall ta upp kampen mot mångkulturen, du eller dina barn?"

Det är inte lika lätt att strunta i ett sådant budskap, någonstans sjunker det in att deras efterkommande kommer få det riktigt illa ifall kursen inte ändras snarast.
Citera
2013-07-31, 11:39
  #9799
Medlem
Murvelos avatar
Personer som redan röstar på SD måste vara den stora grupp där potentiella väljare finns. En fråga är hur dessa kan nås med reklam så att de blir medvetna om sidor som Realisten och SvPs existens? Bästa vore annonser i SD-Kuriren eller Avpixlat vilket inte lär ske. Man kunde tänka sig att SvP dyker upp vid demonstrationer av SD för att informera. Internetreklam är en möjlighet men kommer någon sida att acceptera annonserna? Skulle Fria Tider eller Exponerat acceptera annonser?
Citera
2013-07-31, 12:34
  #9800
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Denna borde också stå på nåt klistermärke:

Om man ser vad som verkar funka så är det ju barn och gärna barn i misär. Välgörenhetsorganisationerna matar dessa filmer hela tiden på ungar med missbildad läpp osv. Detta tror jag är väldigt slagkraftigt och ger resulatat därför de har med barn, det får folk att känna medkänsla och skänka mer pengar. Detta kan man använda. Tvinga på folk att en röst på något annat ja då är man en dålig förälder.


Mångkulturens baksida, är det värt det?


Svensk tonåring i rännstenen med sönderslaget ansikte med blattar i bakgrunden som är jätteglada över ny jacka och mobiltelefon.


Är du beredd att offra dina barn för mångkulturen?

Svensk tonårstjej sönderslagen, söndertrasad, gruppvåldtagen med blattar i bakgrunden som är jätteglada, gör highfive och njuter över deras nya rosa Iphone.


Ett mynt har alltid två sidor

Kebab och pizza på ena sidan, våldtäkter och misär på den andra.
__________________
Senast redigerad av White Christmas 2013-07-31 kl. 12:36.
Citera
2013-07-31, 12:42
  #9801
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Personer som redan röstar på SD måste vara den stora grupp där potentiella väljare finns. En fråga är hur dessa kan nås med reklam så att de blir medvetna om sidor som Realisten och SvPs existens? Bästa vore annonser i SD-Kuriren eller Avpixlat vilket inte lär ske. Man kunde tänka sig att SvP dyker upp vid demonstrationer av SD för att informera. Internetreklam är en möjlighet men kommer någon sida att acceptera annonserna? Skulle Fria Tider eller Exponerat acceptera annonser?

Tror inte det behövs någon som helst explicit reklam, SvP:s närvaro på nätet genom realisten.se, friatider.se och flashback.org räcker ganska långt skulle jag tro, speciellt när det kommer till att nå de unga. Visst finns det säkert några gamla ugglor som kanske missar partiets existens, men då må så vara. En stor del av avpixlats läsarkrets läser även realisten.se och friatider.se, och även om Avpixlat är nitiska när det kommer till att plocka bort SvP-positiva kommentarer, så är friatider mycket öppnare.
Citera
2013-07-31, 13:06
  #9802
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Personer som redan röstar på SD måste vara den stora grupp där potentiella väljare finns. En fråga är hur dessa kan nås med reklam så att de blir medvetna om sidor som Realisten och SvPs existens? Bästa vore annonser i SD-Kuriren eller Avpixlat vilket inte lär ske. Man kunde tänka sig att SvP dyker upp vid demonstrationer av SD för att informera. Internetreklam är en möjlighet men kommer någon sida att acceptera annonserna? Skulle Fria Tider eller Exponerat acceptera annonser?
Det är inte bara sverigedemokrater och andra sjuklövermuppar man ska rikta sig till. Det finns massor av rasistnazister som inte är demokrater och därmed inte röstar alls. Däribland jag själv. Den gruppen måste man ju sparka i röven och få iväg till köttgrytorna.
Citera
2013-07-31, 19:28
  #9803
Medlem
Saturnuspojkens avatar
BRA DÄR!

Mera slogans! Här kommer en till!

Citat:
ETT Vitt eller Svart Sverige - Vad väljer DU?
Citera
2013-07-31, 20:31
  #9804
Medlem
tsews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nya klistermärken släpps lagom till Nordisk Vision.
Texterna är följande:

Sverige åt svenskarna
Stolt svensk nationalist
Rör inte våra kvinnor
samt Svenska jobb till svenska arbetare.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1095040_620639987967060_929734381_n.jpg
Tjusigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in