Citat:
Ursprungligen postat av
Saturnuspojken
Denna borde också stå på nåt klistermärke:
Om man ser vad som verkar funka så är det ju barn och gärna barn i misär. Välgörenhetsorganisationerna matar dessa filmer hela tiden på ungar med missbildad läpp osv. Detta tror jag är väldigt slagkraftigt och ger resulatat därför de har med barn, det får folk att känna medkänsla och skänka mer pengar. Detta kan man använda. Tvinga på folk att en röst på något annat ja då är man en dålig förälder.
Mångkulturens baksida, är det värt det?
Svensk tonåring i rännstenen med sönderslaget ansikte med blattar i bakgrunden som är jätteglada över ny jacka och mobiltelefon.
Är du beredd att offra dina barn för mångkulturen?
Svensk tonårstjej sönderslagen, söndertrasad, gruppvåldtagen med blattar i bakgrunden som är jätteglada, gör highfive och njuter över deras nya rosa Iphone.
Ett mynt har alltid två sidor
Kebab och pizza på ena sidan, våldtäkter och misär på den andra.