Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-30, 21:58
  #9781
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Min spontana tolkning av klistermärket var att rasfrämlingar ska ge fan i att hota, kränka, misshandla, våldta och gruppvåldta våra kvinnor. Men dom funkar ju bra angående rasblandning också.
Det är nog primärt detta som är den huvudsakliga tanken med klistermärket.
Citera
2013-07-30, 22:00
  #9782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Äges kvinnan som i ett kollektiv? Har ni sexslavar? Går det flera män på en kvinna?
Mycket underlig formulering må jag säga.

Jag ser genom ironin i ditt inlägg och det ligger något i det du säger, skall kommunicera med hjärntvättade så måste man givetvis använda ett språk som dessa förstår.

Problemet med mycket propaganda är att den är skriven av folk som förstår fundamentala principer och dessa utgår då från att dessa kunskaper är allmängods trotts att så inte är fallet!
Som ett exempel på detta skulle kunna nämnas "Ärftlighetslagarna" vilka ju skulle kunna tyckas höra till normal allmänbildning att känna till och ha förståelse för!
Dock tyckes det mig som att stora delar av vårt folk numera har stora kunskapsluckor gällande biologisk grundförståelse!

Detta tror jag har en koppling till att stora delar av befolkningen har förfrämligats från jorden/livsmedelsproduktionen varvid dessa kunskaper kan tyckas onödiga. Varför bry sig om faran med korsbefrukting och bastardesiring om man inte odlar morötter eller föder upp kreatur liksom??

Så, vad är kontentan av mina observationer?? Jo, hrm genom trädgårdsodling så lär vi oss naturens lagar och bidrar till den slutliga segern!
Citera
2013-07-30, 22:01
  #9783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ponera att endast 10% av dagens kvinnor vill skaffa barn och försöka sig med vita svenska män. Det kommer alltså bli en otroligt skev och farlig befolkningskurva/pyramid. Som i slutändan kommer leda till undergång. Kommer de 90% som inte vill ha barn att bestraffas? Det är trots allt deras beslut som leder till undergången.
Citat:
Men ja, svenska kvinnor tillhör det svenska folket, naturligtvis är det så. Allt annat vore ju ytterst märkligt och vansinnigt.
Kan det inte vara så att det svenska folket tillhör kvinnan, efter som att du värderar henne högt?
Citera
2013-07-30, 22:07
  #9784
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Ponera att endast 10% av dagens kvinnor vill skaffa barn och försöka sig med vita svenska män. Det kommer alltså bli en otroligt skev och farlig befolkningskurva/pyramid. Som i slutändan kommer leda till undergång. Kommer de 90% som inte vill ha barn att bestraffas? Det är trots allt deras beslut som leder till undergången.

Kan det inte vara så att det svenska folket tillhör kvinnan, efter som att du värderar henne högt?

Trädgårds morötter korsbefruktar sig gärna med vildmorot - men inte fan betyder det att någon blir lycklig av resultatet av eländet
Citera
2013-07-30, 22:09
  #9785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Min spontana tolkning av klistermärket var att rasfrämlingar ska ge fan i att hota, kränka, misshandla, våldta och gruppvåldta våra kvinnor. Men dom funkar ju bra angående rasblandning också.
Det var min också. Men enligt Straybullet var det riktat till nationalister av någon outgrundlig anledning....
Citera
2013-07-30, 22:09
  #9786
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är nog primärt detta som är den huvudsakliga tanken med klistermärket.
Ska nog ta och beställa ett gäng. Jag har för vana att riva ned rödingarnas propaganda vid min hållplats. Vid ett tillfälle fick jag långa blickar från en trasig jävel med dreadlock-liknande hår. Han vågade inte gå fram till mig så jag antar att han sprang hem till sin pundarkvart och skvallrade till PsychoRastaSkinhed eller vad fan dyslektikern heter.

Min all time favorite är den här: http://s3.postimg.org/8wj2nt6oe/SDC11974.jpg
Citera
2013-07-30, 22:17
  #9787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Kvinnor är alltså en essentiell del av det svenska kollektivet och som vi ska vårda och det finns naturligtvis ett egenvärde i att deklarera att dessa inte ska agera spermahinkar åt allehanda rasfrämlingar.

Heheheh, Straybullet leder nu ligan för årets mest icke politiskt korrekta uttalande än så länge.
Den blir nog svår att bräcka
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2013-07-30 kl. 22:20.
Citera
2013-07-30, 22:18
  #9788
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Ponera att endast 10% av dagens kvinnor vill skaffa barn och försöka sig med vita svenska män. Det kommer alltså bli en otroligt skev och farlig befolkningskurva/pyramid. Som i slutändan kommer leda till undergång. Kommer de 90% som inte vill ha barn att bestraffas? Det är trots allt deras beslut som leder till undergången.
Vad vill du diskutera? Hypotetiska scenarion? Skulle 100 procent av de svenska kvinnorna inte vilja bilda familj med svenska män så skulle ju svenskarna dö ut inom en dryga 90 år, och sådant måste förstås motarbetas eftersom det hade lett till vårt folks undergång och förintelse. Det är ju helt riktigt.

I ett svenskt Sverige utan kornkurrande främlingar som i hundratusentals och miljontals ockuperar det här landet så blir det dock något av ett icke-problem. Särskilt som ett sådant Sverige inte arbetar aktivt med att popularisera och höja rasblandning till skyarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Det var min också. Men enligt Straybullet var det riktat till nationalister av någon outgrundlig anledning....
Det finns naturligtvis flera olika tolkningar man kan göra. Wastelands tolkning är nog den mest korrekta när jag tänker efter och det man åsyftade snarare än min egen tolkning som dock på intet sätt är felaktig för den sakens skull. Mina tankar är som vanligt enbart min egna.
Citera
2013-07-30, 22:20
  #9789
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Ska nog ta och beställa ett gäng. Jag har för vana att riva ned rödingarnas propaganda vid min hållplats. Vid ett tillfälle fick jag långa blickar från en trasig jävel med dreadlock-liknande hår. Han vågade inte gå fram till mig så jag antar att han sprang hem till sin pundarkvart och skvallrade till PsychoRastaSkinhed eller vad fan dyslektikern heter.

Min all time favorite är den här: http://s3.postimg.org/8wj2nt6oe/SDC11974.jpg

Den där pokjen har jag klistrat på många lyktstolpar. Arminus måste fan trycka fler av den sorten.
Citera
2013-07-30, 22:23
  #9790
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Jag har svårt att se kvinnliga aktivister använda sig av dessa klibbor. Skaffa er mera kvinnor inom rörelsen och sedan gå och "försvara de svenska kvinnorna".

Nja bara för att man som man inte kan se kvinnliga aktivister använda klistermärkena så betyder det inte att det inte skulle hända. Straybullet förklarar ju på ett bra sätt vad det handlar om, men för någon utomståendes analys kan klistermärkens budskap ses främmande, men tror folk allmänt förstår budskapet. Fint förövrigt att dra upp kvinnor och stå upp för dem.
Citera
2013-07-30, 22:29
  #9791
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Ska nog ta och beställa ett gäng. Jag har för vana att riva ned rödingarnas propaganda vid min hållplats. Vid ett tillfälle fick jag långa blickar från en trasig jävel med dreadlock-liknande hår. Han vågade inte gå fram till mig så jag antar att han sprang hem till sin pundarkvart och skvallrade till PsychoRastaSkinhed eller vad fan dyslektikern heter.

Min all time favorite är den här: http://s3.postimg.org/8wj2nt6oe/SDC11974.jpg
Alldeles utmärkt Akta fingrarna dock, ibland händer det att rödingarna använder krossat glas i sitt klister för att de som river ner affischer och liknande ska få fingrarna sönderskurna.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2013-07-30 kl. 22:33.
Citera
2013-07-30, 22:41
  #9792
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
Den där pokjen har jag klistrat på många lyktstolpar. Arminus måste fan trycka fler av den sorten.
Den är underbar. Jag fick ett ex i ett av dom bokpaket jag beställt från Arminius. Fick dock bara ett ex och det har suttit på kylskåpet sen dess. En juvel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in