Citat:
Ursprungligen postat av
Olepeter
Äges kvinnan som i ett kollektiv? Har ni sexslavar? Går det flera män på en kvinna?
Mycket underlig formulering må jag säga.
Jag ser genom ironin i ditt inlägg och det ligger något i det du säger, skall kommunicera med hjärntvättade så måste man givetvis använda ett språk som dessa förstår.
Problemet med mycket propaganda är att den är skriven av folk som förstår fundamentala principer och dessa utgår då från att dessa kunskaper är allmängods trotts att så inte är fallet!
Som ett exempel på detta skulle kunna nämnas "Ärftlighetslagarna" vilka ju skulle kunna tyckas höra till normal allmänbildning att känna till och ha förståelse för!
Dock tyckes det mig som att stora delar av vårt folk numera har stora kunskapsluckor gällande biologisk grundförståelse!
Detta tror jag har en koppling till att stora delar av befolkningen har förfrämligats från jorden/livsmedelsproduktionen varvid dessa kunskaper kan tyckas onödiga. Varför bry sig om faran med korsbefrukting och bastardesiring om man inte odlar morötter eller föder upp kreatur liksom??
Så, vad är kontentan av mina observationer?? Jo, hrm genom trädgårdsodling så lär vi oss naturens lagar och bidrar till den slutliga segern!