Då den blåa röran har så gråa och tråkiga valaffischer tycker jag att alla vi kära moderat-/multikulti- älskare på flashback hjälper dessa godhjärtade människor i kommande valkampanjer! Här kan vi samla ihop bilder som andra har gjort eller göra egna.
Vill poängtera att jag inte tar åt mig äran av dessa, då jag snubblat över dem på internet/fått av bekanta.
Det börjar väl bli dags att ladda för valrörelsen och dra sitt demokratiska strå till stacken. Snäll som jag är blir det ett bidrag till Moderaterna och statsministern:
Använd inte en massa jävla reddit-inspirerade memes och annan pre-pubertal skit. Gör det med mer finess, man ska inte förstå att det är ett skämt vid första anblicken.