2013-01-10, 00:01
  #1
Bannlyst
Inspirerad av denna tråd: https://www.flashback.org/t979309

Då den blåa röran har så gråa och tråkiga valaffischer tycker jag att alla vi kära moderat-/multikulti- älskare på flashback hjälper dessa godhjärtade människor i kommande valkampanjer!
Här kan vi samla ihop bilder som andra har gjort eller göra egna.
Vill poängtera att jag inte tar åt mig äran av dessa, då jag snubblat över dem på internet/fått av beka
nta.

Här är mitt bidrag(inte jag som har gjort den): http://i50.tinypic.com/1zxs7k1.png

Kombinera gärna med memes:
http://www.wallsave.com/wallpapers/1920x1080/memes/438913/memes-papel-de-parede-para-seu-438913.jpg

http://cdn.dailychillout.net/wp-content/uploads/2012/11/INTERNET-MEMES-HOROSCOPE.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-xm72-HcsAR8/TyKGN3ZstgI/AAAAAAAAA68/lXWBeiVAGRc/s1600/memes.jpg

Tips att börja med.
1. SD går upp
2. Åkesson blir glad -http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/123/2/9/meme_happy_010_by_sofidesiings-d4yfc0r.png
3. Expressen släpper en fyllefilm - http://funnymeme.net/wp-content/uploads/2012/09/Comixed-Memes19.jpg
4. SD ökar mer
5 Åkessons reaktion - http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/101/781/Y0UJC.png
6. Moderaterna minskar
7. SD's reaktion - http://cache.ohinternet.com/images/thumb/2/2d/Trollface_HD.png/618px-Trollface_HD.png

Det ska vara i sådan form:
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/210/154/You+don+t+say+Fooling+around+with+new+meme+Not+min e_63afc3_2683048.jpg?1322695562
__________________
Senast redigerad av Vardcentralen 2013-01-10 kl. 00:32.
Citera
2013-02-03, 05:39
  #2
Bannlyst
https://twitter.com/Lillebrorserer/status/296417593760292864/photo/1

Såg denna tråd så jag postade den
Citera
2013-05-31, 19:37
  #3
Medlem
-Wasteland-s avatar
Det börjar väl bli dags att ladda för valrörelsen och dra sitt demokratiska strå till stacken. Snäll som jag är blir det ett bidrag till Moderaterna och statsministern:

http://www.ladda-upp.se/bilder/nkyetnucrvvzp/
Citera
2013-07-31, 10:26
  #4
Medlem
Använd inte en massa jävla reddit-inspirerade memes och annan pre-pubertal skit. Gör det med mer finess, man ska inte förstå att det är ett skämt vid första anblicken.
Citera
2013-07-31, 23:23
  #5
Medlem
Jag har en idé med att vi gör såna här istället https://www.google.se/search?q=min+far+%C3%A4r+min+bror+affisch&rlz=1C1G GGE_svSE509SE509&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=v3_5UdHx CNPc4QTS0IDYBw&biw=1366&bih=679&sei=wn_5UaOFCMOD4A TDwIHIDw#um=1&safe=off&rlz=1C1GGGE_svSE509SE509&hl =en&tbm=isch&sa=1&q=satir+valkampanj&oq=satir+valk ampanj&gs_l=img.3...5335.16184.0.17045.20.18.2.0.0 .0.116.802.17j1.18.0....0.0..1c.1.20.img.KJ3yFutxg 2w&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.49967636%2Cd.bGE% 2Cpv.xjs.s.en_US.jOYpRJj4zMA.O&fp=5b2d82bd2158fece &biw=1366&bih=679&facrc=_&imgdii=_&imgrc=21VggqZkl J-ILM%3A%3B-zbY6XfSirjftM%3Bhttp%253A%252F%252Fpleasecopyme.bl ogg.se%252Fimages%252F2 007%252Ffi_340_1176882917_85505.jpg%3Bhttp%253A%25 2F%252Fpleasecopyme.blogg.se%252F2007%252Fapril%25 2F%3B340%3B410
Ska vi göra det i denna tråd eller ska jag göra en ny?
Citera
2014-12-14, 20:13
  #6
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Tja.. eftersom det är nyval på gång.

http://oi62.tinypic.com/2j0gmlz.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in