Citat:
Ursprungligen postat av
ericus
vilket ålderspänn är det då på era medlemmar, är det bara fjortisar, så kommer jag känna mig alldeles för gammal. Är ni runt 30-40 så kan ni vara intressant.
Två av oss är i övre halvan av 20-årsåldern, de flesta i 30-årsåldern, en i övre halvan av 40.
Snart får vi nog en eller fler som är i övre 30- eller 40-årsåldern. Det finns inga fjortisar.
Det är överlag seriösa, hela och rena individer och vi har haft tur vad gäller kompetensnivån.

Vi har en drös sympatisörer som är i tidig 20-årsålder, men inga verkligt aktiva än.
Herrn på dryga 40 och hans sympatiserande vänner har absolut inga problem, så det borde inte utgöra något hinder.
Varmt välkommen!