2013-07-30, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riika
50 creep kills på 10 min är ganska dåligt nuförtiden såvida du inte off-lanear eller i en trilane vs trilane situation. Man bör ha minst 60 i alla fall och under bra förutsättningar 70+.

Du är dålig
Citera
2013-07-30, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Jag brukar tänka att ca 75 lh efter 15min är ok, men då brukar jag också roama runt och inte bara farma på lane, jag spelar sällan hardcarry. 50+ efter 10 minuter är bra.
Du kommer inte kunna ha 100% freefarm på lane innan du kommer upp i hög nivå.

Precis, ofta finns det fan ingen logik i pub-games vad gäller lanefasen. Blir helt klart bättre ju högre upp du kommer dock.
Citera
2013-07-30, 16:11
Medlem
Citat:
Visst, du har helt rätt. Självklart beror det på vad man möter. Om man tänker i snitt dock så är man inte en speciellt bra carryspelare om man oftast brukar ligga på 50 creep kills på 10 minuter. Det håller inte.

Riika har talat, antar att alla pro spelare som har haft dåliga förutsättningar och ligger på 50cs efter 10 min är dåliga då eller?

Jävla nolla, bara för man har 50 cs vid 10 betyder det inte att man kan öka och ha över 200 vid 20 min.
Citera
2013-07-30, 16:38
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanan
Riika har talat, antar att alla pro spelare som har haft dåliga förutsättningar och ligger på 50cs efter 10 min är dåliga då eller?

Jävla nolla, bara för man har 50 cs vid 10 betyder det inte att man kan öka och ha över 200 vid 20 min.

Nej, det har jag aldrig påstått. Som jag skrev beror det på många saker. De flesta bra carryspelare får fler än 50 creep kills i snitt efter 10 minuter.

Trevligt att du påstår att jag är dålig. Du själv verkar bli nöjd när du hamnar i High games. Du är alltså många, många gånger sämre än mig.
Citera
2013-07-30, 17:26
Medlem
Citat:
Nej, det har jag aldrig påstått. Som jag skrev beror det på många saker. De flesta bra carryspelare får fler än 50 creep kills i snitt efter 10 minuter.

Trevligt att du påstår att jag är dålig. Du själv verkar bli nöjd när du hamnar i High games. Du är alltså många, många gånger sämre än mig.

Ödmukhet vad är det?
Citera
2013-07-30, 18:22
Medlem
rehyptols avatar
A LoL player and a Dota 2 player step onto an elevator, the Dota 2 player says League of Legends sucks. The LoL player can't deny.

topkek.
Citera
2013-07-30, 18:25
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
A LoL player and a Dota 2 player step onto an elevator, the Dota 2 player says League of Legends sucks. The LoL player can't deny.

topkek.

Därför LoL är världens största esport, för att det suger. Dota 2 har sin fina grafik men lol har gameplayet imo.
Citera
2013-07-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Därför LoL är världens största esport, för att det suger. Dota 2 har sin fina grafik men lol har gameplayet imo.
Verkligen inte.
Dessutom var det ett skämt han sa. I dota finns det något som heter deny. När man dödar sina egna creeps så fienderna inte får guld och mindre exp.

LoL har mer spelare ja, men det är absolut inte ett bättre spel, på något sätt. Förutom att det är lättare, men det är en nackdel för vissa också.
Citera
2013-07-30, 18:30
Medlem
riikas avatar
Citat:

Justin Bieber är en av världens största "artister". Enligt mig suger han hästdase. Därmed sprack ditt resonemang.
Citera
2013-07-30, 18:40
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Verkligen inte.
Dessutom var det ett skämt han sa. I dota finns det något som heter deny. När man dödar sina egna creeps så fienderna inte får guld och mindre exp.

LoL har mer spelare ja, men det är absolut inte ett bättre spel, på något sätt. Förutom att det är lättare, men det är en nackdel för vissa också.

Lättare? "ok". Antar att du inte ens nådde summonerlvl 30 i lol? Spela i plat division och säg att det är lättare än dota2. Du får nog inte ens en vinst om du nöter i en månad.

Nu går vi dock offtopic, men ja okej jag förstod inte skämtet. Shame on me.
Citera
2013-07-30, 19:07
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Lättare? "ok". Antar att du inte ens nådde summonerlvl 30 i lol? Spela i plat division och säg att det är lättare än dota2. Du får nog inte ens en vinst om du nöter i en månad.

Nu går vi dock offtopic, men ja okej jag förstod inte skämtet. Shame on me.

Jag behöver inte argumentera för att LoL är ett sämre spel, det talar för sig själv. End of discussion.
Citera
2013-07-30, 20:42
Medlem
Hodurs avatar
Citat:

Internationals 2013 som startar om 3 dagar kommer vara den största esport tävlingen i historian, kommer bland annat sändas på Tv6.

LoL är som totalhalibut skriver, ett cluster av spyfärdiga spells och effekter utan någon som helst definition till det och äckligt strikt meta för en extra tråkig competetive scene.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in