2013-05-12, 10:20
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Förstår fan inte vart folk har fått för sig att Drow är bra mid. Bättre än Pudge och Queen tydligen.

Hon är inte ens bra, vinner man mid med Drow är det för att motståndaren suger och inte för att du outpickade. Inse.
Public vinner jag 9/10 drow mid, förlorar enbart mid när man blir permgankad. Lvl 6 och jag får alla lasthits och denys.

Så public är hon bra mid, spelar jag cws eller ligor så är hon inte så bra mid.
Citera
2013-05-12, 22:50
Medlem
D-LAs avatar
Finns det en steamgroup för Flashbackare som lirar dota?
Citera
2013-05-12, 23:25
Medlem
ManOLegends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Public vinner jag 9/10 drow mid, förlorar enbart mid när man blir permgankad. Lvl 6 och jag får alla lasthits och denys.

Så public är hon bra mid, spelar jag cws eller ligor så är hon inte så bra mid.

Att du kan vinna drow mid 9/10 games säger ju inte så mycket. Jag vinner games med undying mid, och inte fan ska man midda med han.
Citera
2013-05-13, 08:47
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManOLegend
Att du kan vinna drow mid 9/10 games säger ju inte så mycket. Jag vinner games med undying mid, och inte fan ska man midda med han.
Som sagt public så är hon bra mid, enda sättet att stoppa henne är att ganka eller att motståndarna har bra wards så det blir svårare att ganka, dock så har oftast motspelaren inte en chans att utcsa drow mid och då får man farm och gg iaf, så kontentan är att drow är oftast bra mid, finns undantag men iaf i public så är hon bra.
Citera
2013-05-13, 08:49
Medlem
Unlimited-Powers avatar
När andra laget pickar Drow som mid går jag 100% Kunkka mid.

Om man sedan skall hitta värre massaker får man söka sig till Hiroshima 1945
Citera
2013-05-13, 08:51
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-LA
Finns det en steamgroup för Flashbackare som lirar dota?
fb.dota2 gruppen ingame finns det, dock rätt död!
Citera
2013-05-13, 09:20
Medlem
krutkurts avatar
Citat:
Som sagt public så är hon bra mid, enda sättet att stoppa henne är att ganka eller att motståndarna har bra wards så det blir svårare att ganka, dock så har oftast motspelaren inte en chans att utcsa drow mid och då får man farm och gg iaf, så kontentan är att drow är oftast bra mid, finns undantag men iaf i public så är hon bra.
Ja, de flesta står som fån och låter drow ta lasthits. Sen står hon där och skjuter 150 på level 6. Möter du någon som spelar aggressivt och har runkontroll är du körd, nörd.
Citera
2013-05-13, 09:55
Medlem
Sumsarrs avatar
Jag snickrade ihop en liten build för Shadow Demon i skogen. Lyckas bli level 6 på ungefär 5 minuter, ge eller ta 30 sekunder.

Gjorde en youtube-film på svengelska och här är resultatet:

http://www.youtube.com/watch?v=LKYEdHoBy0I

Liten disclaimer: Jag vet att shadow demon på lane är en utmärkt support, men ibland är ett hemligt vapen också starkt. Möter man t.ex. furion på lång lane, som aldrig ens är på lane om den inte är pushad, skulle man kunna smyga in shadow demon i skogen.
Citera
2013-05-13, 11:02
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krutkurt
Ja, de flesta står som fån och låter drow ta lasthits. Sen står hon där och skjuter 150 på level 6. Möter du någon som spelar aggressivt och har runkontroll är du körd, nörd.
Om man spelar aggressivt och har runkontroll vinner man mot alla oavsett hjälte, det som diskuterades var om drow var bra mid eller ej, och i public är hon bra mid.
Citera
2013-05-13, 13:24
Medlem
ManOLegends avatar
Citat:
Om man spelar aggressivt och har runkontroll vinner man mot alla oavsett hjälte, det som diskuterades var om drow var bra mid eller ej, och i public är hon bra mid.

Pub eller inte, du skulle bli stompad av exempelvis mig med typ en Bat eller QoP mid.
Citera
2013-05-13, 13:27
Medlem
Ruggeugglans avatar
Någon som vet när finalen är mellan Alliance och navi är idag?
Citera
2013-05-13, 13:51
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManOLegend
Pub eller inte, du skulle bli stompad av exempelvis mig med typ en Bat eller QoP mid.
Jaså varför skulle han bli det? Vad fastslår du din fakta på att du kommer våldta Iam-Varfor i en 1on1 mid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in