Citat:
Ursprungligen postat av
SenfBaum
Portugisiska tidningen O Jogo citerar Bernards fader som säger att hans son kan välja Porto före Arsenal tack vare tips från Hulk.
Agenten är också citerad av tidningen och säger: "Om det hängde på mig skulle Bernard redan vara en Porto spelare".
Inte för jag direkt trott på att Bernad skulle gå till Arsenal när rycktet dök upp men på sätt och vis så finns det i alla fall logik bakom det och framförallt hade det varit ett mycket intressant nyförvärv.
Men så undrar jag vad problemet är, vad vill du ha Wenger? Pengar finns och väldigt många bra kandidater har varit tillgängliga så som Higuain, Villa, Jovetic, Gomez, Isco, etc men många har redan flyttat på sig och tiden börjar rinna ut samtidigt som något måste göras. Det har varit väldigt tydligt de senaste åren speciellt de två senaste där laget bär och näppe räckt till för att kvalificera sig till CL.
Men visst det är inte kört än, man kan väl leka med tanken att man löser Suarez, Bernard och kanske till och med en snubbe som Gustavo så ser allt bra mycket trevligare ut men det är i min fantasi medan verkligheten är ju bara dyster så här års när det kommer till Arsenal och klubbens lama transfer record ser vid det här läget ut att återspegla sig.