2013-07-28, 18:11
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Senaste nytt verkar vara att Chelsea förbereder ett bud på 15 miljoner pund på Luiz Gustavo. Jag tycker det känns ganska givet att han lämnar Bayern med tanke på konkurrensen på mittfältet. Återstår att se var han går då det också gått rykten om Arsenal och Wolfsburg.
Läser man vad som sagts av Pep och Gustavo så känns det inte alls så givet. Isåfall känns det troligare att han stannar inom Tyskland och förenas med lansmännen Diego och Naldo i Wolfsburg, som försökt locka över honom.
2013-07-28, 18:49
Medlem
30 millz för 28-åringen Soldado? Av det jag sett har han väl varit bra i Valencia men kommer han kliva in i PL och leverera direkt?

Säljer man Adebayor nu eller? Inte läst ett enda transferrykte om honom.
2013-07-28, 19:01
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
30 millz för 28-åringen Soldado? Av det jag sett har han väl varit bra i Valencia men kommer han kliva in i PL och leverera direkt?

Säljer man Adebayor nu eller? Inte läst ett enda transferrykte om honom.

Det har ryktats om att Besiktas är intresserade under i stort sett hela transferfönstret.
2013-07-28, 19:03
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose

Alltid tyckt att han är lite vek och tunn. Kan nog bli en problematisk omställning. Brukar han inte gömma sig i stora matcher också...?
2013-07-28, 19:38
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Alltid tyckt att han är lite vek och tunn. Kan nog bli en problematisk omställning. Brukar han inte gömma sig i stora matcher också...?
Såg nån siffra att han hade gjort 15 mål på 20 matcher matcher i cl men det var en högst suspekt källa då jag inte ens minns var jag läste det.
2013-07-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Såg nån siffra att han hade gjort 15 mål på 20 matcher matcher i cl men det var en högst suspekt källa då jag inte ens minns var jag läste det.

Det stämmer.
2013-07-28, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Det stämmer.
Men mot vilka lag har gjort målen? Är det mot lag som BM eller Chelsea eller är det mot lag som BATE eller Genk? Det är intressant fråga.
2013-07-28, 19:47
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Men mot vilka lag har gjort målen? Är det mot lag som BM eller Chelsea eller är det mot lag som BATE eller Genk? Det är intressant fråga.

Exakt.

Tror inte heller att han spelat någon stor roll när man mött Barca eller Real heller.

Men nu kommer jag väl bli motbevisad om det också...hursomhelst så gillar jag inte spelaren.
2013-07-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa

Chelsea, Schalke, Bayer Leverkusen, Bursaspor, Rangers, BATE och Genk. Med andra ord en ganska blandad kompott.
2013-07-28, 19:53
Medlem
devilzeuss avatar
Alla Valencias matcher i cl måste väl klassas som stora matcher för dem.
2013-07-28, 19:59
Medlem
mishimas avatar
Vet egentligen inte så mycket om Soldado och priset är väldigt högt. Det jag gillar är att Spurs är aktiva så här tidigt och innan ligan börjar. Hellre det här än desperata köp när det är några timmar kvar vilket man brukar räkna med.
2013-07-28, 20:03
Medlem
85 miljoner pund för Bale är för mycket, bättre att köpa 3 eller 2 världsspelare för den summan istället. 60 miljoner pund max, annars är det bättre att försöka värva Suarez och Gundogan. Kanske vänta med Gundogan dock till nästa sommar, Modric förtjänar en ärlig chans.

Bra jobbat av Valencia ifall de lyckas kränga Soldado för 30 miljoner euro. Han är värd max 15-20 miljoner€. Rätt så begränsad(framför allt tekniskt) och levererar nästan aldrig i stora matcher.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in