2014-01-31, 18:09
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Transferfönstret är nu stängt i Tyskland. Dvs ingen affär med varken Kroos eller Draxler.

Inte för att det kommer hända, men det spelar ju ingen roll? Det enda det där betyder är att Bayern/Schalke inte skulle kunna värva in någon ersättare.
2014-01-31, 18:12
Medlem
Hoppas och tror verkligen Kim får chansen, han har ju en unik chans att i legend där på ett par månader. Får han speltid och vi fortfarande har 2 titelchanser i april räknar jag det som en dundersucce. Kom igen nu Kim!!
2014-01-31, 18:18
Medlem
snillet_1s avatar
Vem är snubben med den löjliga mustaschen i Sportbladets sändning?
2014-01-31, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Transferfönstret är nu stängt i Tyskland. Dvs ingen affär med varken Kroos eller Draxler.
Att transferfönstret är stängt innebär såvitt jag vet att klubbarna i landet inte kan värva spelare. De kan fortfarande sälja till klubbar i länder där transferfönstret fortfarande är öppet.
2014-01-31, 18:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajden
Hoppas och tror verkligen Kim får chansen, han har ju en unik chans att i legend där på ett par månader. Får han speltid och vi fortfarande har 2 titelchanser i april räknar jag det som en dundersucce. Kom igen nu Kim!!

Trots allt positivt med en svensk i Arsenal.

Kanske gör så att vi får ännu fler fans i Sverige.
2014-01-31, 18:24
Medlem
qhz.s avatar
Är det meningen att dom bara ska prata Premier League i Sportbladets sändning? Eller är det bara resultatet av okunnighet kring dom andra ligorna?
2014-01-31, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ja, eller så har man följt spelaren i fråga dom senaste säsongerna istället för att sitta och slentrianmässigt slänga sig med försök till spydiga kommentarer. Osvaldo var inte på dekis när han lämnade Roma. Kan du sova lugnt nu? Mupp.
Osvaldo har alltid varit på dekis. Hade inte ens nåt i serie a att hämta.

Likt pajasen Giaccherrini.

Alltid samma mönster.
2014-01-31, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Att transferfönstret är stängt innebär såvitt jag vet att klubbarna i landet inte kan värva spelare. De kan fortfarande sälja till klubbar i länder där transferfönstret fortfarande är öppet.
Jo men för all del håll förhoppningarna uppe.

Vucinic på väg bort för övrigt. Likt Hernanes till Inter.
2014-01-31, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig

Citat:
Ursprungligen postat av -Tolkien
Jo men för all del håll förhoppningarna uppe.

Vucinic på väg bort för övrigt. Likt Hernanes till Inter.
Var i mitt svar anser du att jag har förhoppningar som ska hållas uppe?

Jag förklarade endast för Mastodontish att det faktum att Tysklands transferfönster har stängt inte omöjliggör eventuella övergångar där spelaren lämnar Tyskland. Det omöjliggör endast övergångar till tyska klubbar.
2014-01-31, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Trots allt positivt med en svensk i Arsenal.

Kanske gör så att vi får ännu fler fans i Sverige.

Tänkte jag inte ens på, men de är ju bara att kika på Zlatan effekten i alla klubar han varit i. Men jag tänker mest på att det faktiskt finns ett behov av en spelare som Kim med lite kött på benen ,bra grundteknik, tacklingar, krossbollar och skott.

Vore sjukt kul att se han göra en riktig skillnad.
2014-01-31, 18:40
Medlem
snillet_1s avatar
Kongo skall ha avklarat läkarundersökningen utan problem. Vi kan nog räkna honom som Arsenal-spelare nu!

http://cdnmo.coveritlive.com/media/image/201401/phpqxJSSoKimKALLSTROMPaniniBKHacken2000.jpg
2014-01-31, 18:43
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vem är snubben med den löjliga mustaschen i Sportbladets sändning?

Han låter väldigt lik Kristoffer Karlsson som brukar vara med i deras PL poddar. Så det är min gissning även fast jag inte har en aning om hur han ser ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in