Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-07-25, 01:11
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Efter att jag uppdaterade flash igår så "croppar" Youtube mina videos i nederkant vilket gör att jag inte ser hela bilden. För att se hela bilden måste jag gå in i helskärm.

Någon annan med samma problem eller som vet om en lösning.

nix
ingen annan me samma problem o de finns ingen lösning sorry

testa rensa dalvik cache
Citera
2013-07-25, 18:37
Bannlyst
Allvarligt talat.. Fan vad filmer laddar segt alltså, ofta stannar de helt. Finns det inget man kan göra åt detta?
Citera
2013-07-25, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Allvarligt talat.. Fan vad filmer laddar segt alltså, ofta stannar de helt. Finns det inget man kan göra åt detta?

Sluta se filmerna via webbläsaren. Strema istället filmen med VLC.
Citera
2013-07-26, 11:23
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Tycker det gått extra segt här också senaste dygnet, är säkert bara något tillfälligt.
Citera
2013-07-26, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Tycker det gått extra segt här också senaste dygnet, är säkert bara något tillfälligt.

Gått segt hur länge som helst för mig.. Men idag verkar de gjort någon ändring så att det går snabbare?
Citera
2013-07-27, 10:12
Medlem
Varnsens avatar
Jag har börjat få reklam på Youtube trots att jag har adblock. Kör med Chrome. Någon som har samma problem?
Citera
2013-07-27, 13:06
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnsen
Jag har börjat få reklam på Youtube trots att jag har adblock. Kör med Chrome. Någon som har samma problem?
Det har varit reklam på YouTube läääääääääääääääääääänge nu.
Citera
2013-07-27, 14:10
Medlem
Varnsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Det har varit reklam på YouTube läääääääääääääääääääänge nu.

Även om man har adblock? Jag har inte haft några förrän idag. Tur att man kan klicka bort dem efter några sekunder så man slipper kolla på hela reklamfilmen.
Citera
2013-07-27, 17:08
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnsen
Även om man har adblock? Jag har inte haft några förrän idag. Tur att man kan klicka bort dem efter några sekunder så man slipper kolla på hela reklamfilmen.

Jag använder AD blocker och jag har inte haft några problem. Ett tips är att streama med VLC, då får du aldrig reklam.
Citera
2013-07-28, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Jag använder AD blocker och jag har inte haft några problem. Ett tips är att streama med VLC, då får du aldrig reklam.

Hur streamar man med VLC?
Citera
2013-07-28, 15:06
Medlem
mrdoktors avatar
Hej! Är det någon som vet hur man ser användarnamnet på någon som gjort sin video privat eller raderat den?

Det är en cover av New Slang - The Shins som jag älskar men jag kan inte se den, skulle väldigt gärna vilja kontakta ägaren!
Citera
2013-07-29, 13:13
Medlem
Skezs avatar
Så på senare tiden, några månader tillbaka, har jag haft problem med laddning på YouTube. Det är enbart YouTube jag har detta problem med, alltså inte t.ex. SoundCloud, Vimeo, Wimp och andra streamingtjänster.

Har testat det mesta för att fixa det men till ingen nytta. Ska försöka komma ihåg allt jag gjort;
Bytt DNS
Blockat någon YouTube IP för att få bättre throttle (?)
Bytt webbläsare
Kört deras HTML5 version av spelaren

En hel del mer som jag tyvärr inte kommer på just nu eftersom jag haft detta problem väldigt länge nu.

Sedan nån vecka tillbaka har YouTube börjat ställa in mina videos på 144p som default eftersom jag antar dem tror jag har dålig hastighet (30 ner och typ 6 upp brukar jag ligga på när jag kör Bredbandskollen).

Nu är jag desperat! Vad kan jag göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in