När jag ska installera skriptet så står det: "Appar, tillägg och användarskript kan inte läggas till från den här webbplatsen". Hur kommer man runt det här?
Jag gillade youtube bäst runt 2006-2007, när man verkligen själv kunde välja hur sin kanal skulle se ut.
Sen har dem gjort det så jävla krångligt med allt va, nu har dem ändrat allting igen, blir så sjukt trött.
Klart! Finns även andra grejer man kan installera när man har installerat Stylish, mest populärt för Youtube är Black Youtube som gör gränssnittet svart och skönt för ögonen
Senast redigerad av Tsubameh 2012-12-18 kl. 23:36.
Har haft problem att kolla youtube ett bra tag nu och får ta tag i vad som är problemet.
Problemet är att det hackar både i ljud och bild.
Fått tips om att ta bort cache och cookies men inget hjälper.
Har även testat att byta webläsare men inget som har gett framgång heller.
Jag förväntar mig nästan att hela datorn ska vara seg då det hackar men kan surfa på som vanligt och göra det jag gör på datorn.
Inte den nyaste datorn precis men den skall ju fan klara lägsta kvalite på youtube iaf!?
Diskfragmenterade även datorn igår men utan någon som helst framgång.
De senaste dagarna har jag inte kunnat se de flesta videor på youtube! Bara ett fåtal fungerar. Är det så bara för mig eller har jag missat något..? Jag trycker på en video men videon blir bara svart och laddas inte över huvud taget. Står ingenting heller. Ett fåtal (utvalda?) videor fungerar dock..