Citat:
Klart att det spelar roll, vi försökte inte att förstöra Reinfeldts tal tvärtemot vad du påstod.
Om någon moderat verkligen uppfattade SvPs aktion som "hotfull" så är det ännu sämre ställt med dem än jag trodde. Om de bryter ihop för lite flaggviftande och några slagord, hur ska de då kunna stå pall i en verklige skarp situation där Sveriges framtid står på spel?
Citat:
Absolut, vilket också är det som vi arbetar för.
Citat:
Sannolikt finns det stora delar av etablissemanget som inte har den agendan men det är likväl vad som blir resultatet om deras politik får fortgå. Det finns säkert stora delar av etablissemanget som gärna ser HBTQ muslimer som lever sida vid sida med svenskar och andra liberala invandrare men det fungerar så att säga inte på det sättet och resultatet kommer att bli vår undergång.
Citat:
Kan man fråga vilka punkter som du inte ställer upp på?
Citat:
Förvandla och förvandla men det är ingen hemlighet att jag tycker att invandrare bör assimileras och assimilering innebär interreligiösa, interrasiala och interetniska äktenskap. Om vi hade haft en reglerad och strikt invandringspolitik hade ett par tiotusen icke-vita inte varit något problem.
Visst är det så, men det är ju inte samma sak som att det finns något egenvärde med att ha dem här. Bara för att du inte tar en dödlig dos av diin favoritdrog så betyder ju inte det att det är bra att ta sagda drog, eller hur?
Jag håller med om att det enda möjligheten att skapa ett stabilt samhälle (om man inte slänger ut dem) är assimilering och blandäktenskap, det är dock ingen lätt process när man har att göra med många människor och skulle förvandla befolkningen och landet bortom all igenkännlighet om det nu ens är möjligt och det inte slutar med etnisk rensning istället. Och varför skulle vi vilja ha dem här från början? På vilket sätt är det inte skadligt för våra genetiska intressen?
Citat:
Det är bara de svaga som känner att de måste ta till våld. SvP skulle kunna bli ett framgångskoncept men tyvärr verkar partiet vara mer intresserade av att sälja konspiratorisk nazistlitteratur än presentera någonting nytt och spännande. Ta Occidental Observer som exempel - de har tagit bort kommentarsfältet och tvättat upp sidan. Det drar folk, i synnerhet rätt folk till sidan. Amren har också varit framgångsrika. Visst det är marginellt men ändå. De som inte har varit framgångsrika är sådana som David Duke, Dr. William L. Pierce, KKK och American Nazi parti samt alla dess våldbejakande varianter.
Jag kan väl i viss mån hålla med om att man inte har speciellt övertygade åsikter om man tvingas ta till våld istället för att debattera, men nu är saken den att SvP inte tar till våld utan enbart försvarar sig mot det våld som man utsätt för, det är en annan sak.
Att OO tog ner kommentarsfältet var ju för att det gick överstyr med kommentarerna och jag skulle spontant inte säga att det är något positivt att man tvingas göra något sådant. Jag läser ofta på sidan och tycker att MacDonald mfl gör ett väldigt bra jobb, de riktar dock in sig på en lite annorlunda publik än vad SvP gör. OO är tänkt att vara en sida som lockar välutbildade medelklassmänniskor och akademiker. Visst är det som skrivs av väldigt hög kvalité men samtidigt så kan man ifrågasätta hur framgångsrika de är med att nå ut med sitt budskap och på den punkten så är det nog lite mera dystert.
SvP däremot har som målsättning att vara ett parti som kan nå hela folket och av rent praktiska skäl så innebär det att man inte har samma publik som OO riktar in sig på eftersom det huvudsakligen är den outbildade arbetarklassen som dras till den här typen av rörelser i början och inte akademiker.
Man kan även ifrågasätta huruvida OO och Kevin MacDonald skulle ha varit mer framgångsrika än någon av de andra amerikanska "tänkarna". Ingen av dem har lyckats nå något större antal människor. Men visst, det finns ju American Freedom party nu så vi får väl se hur det går för den delen av rörelsen.
Citat:
men samtidigt så har du mage på att klaga på att vi skulle ha hotat och förföljt Mona Sahlin? Speciellt med tanke på att något sådant inte inträffade.
Citat:
Precis, det var det som jag sa.
Citat:
Fast denna elit har en väldigt tydlig vänsterprägel vilket man ser i deras anammande av kulturmarxism, mjuka vänsterkoncept, politisk korrekthet, ideologi grundad på jämlikhet osv. Visst finns det en högerflygel av etablissemanget också. Min poäng är dock att hela etablissemanget redan är så pass långt förskjutet åt vänster från början och denna högerflygel är enbart marginellt annorlunda från vänsterflygeln i de flesta frågor. Visst kan man säga att det finns en viss "liberal" del av etablissemanget som kanske kan sägas vara en del av denna högerflygel och många gamla partier som en gång var högerpartier förespråkar idag en sådan politik. Någon traditionell höger finns dock inte längre i etablissemanget.
kan du precisera lite närmare vad du menar? Är det åsiktsförtryckslagen HMF som åsyftas så behöver du inte bry dig.
Citat:
Jag vill inte grekerna illa. Grekerna röstade bland annat på Laikós Orthódoxos Synagermós (LAOS) - vilket var ett nationalistiskt parti. Tyvärr satte sig partiet i knät på etablissemanget och det var därför de fick lämna parlamenten i valet 2012. På grund av detta hade Χρυσή Αυγή (Golden Dawn) alla möjligheter att ta sig till parlamentet. Det är dock en stor skillnad på partierna. Jag förstår dock varför folk röstade ut partiet. LAOS svek grekerna genom att ställa sig på samma sida som bankerna. Golden Dawn är inte bra för Grekland. De är extremister som använder våld för att nå politiska mål.
Kan du försöka specificera varför Golden Dawn inte är bra för Grekland? Visst är man lite osofistikerade ibland men Golden Dawn förespråkar knappast våld för att nå politiska resultat. Ge gärna ett exempel på när de ska ha använt våld för att uppnå sina politiska mål.
Att säga att de är extremister är bara ett tomt ord som inte betyder något. Grekland och hela västvärlden är ett mycket sjukt samhälle idag och att vara en extremist under de förutsättningarna är snarare ett friskhetstecken än något annat

Förövrigt är svenska kvinnor fula. De snyggaste kvinnorna är helt klart kvinnor av den blandade latinska sorten.