Citat:
Vem försöker du lura? De genomförde sin aktion precis innan han börjat tala och skrek där "sosse eller moderat, samma gamla sverigehat" tre gånger varefter de slutade och talet kunde börja.
För övrigt så har Fredrik reinfeldt ingen rätt att klaga då han anser att våld mot nationalister är fullt acceptabelt.
Citat:
jag överdriver inte, svenskarna behöver landet Sverige för att kunna överleva då landets yta och resurser samt dess existens som en garant för folkets genetiska intressen är nödvändiga för folkets fortlevnad. Om man tar bort dessa begränsade resurser från svenskarna, tränger tillbaka dem geografiskt och förstör deras möjlighet att verka för sina egna genetiska intressen så har man att göra med ett folkmord.
Det är dock korrekt att vi har en styrande elit som är vänsterliberal, internationalistisk och auktoritär till sin natur och som har sin huvudsakliga lojalitet inte till folket utan till den globala eliten. Att denna elit förstör sina egna länder bryr man sig inte om, man är fullständigt nöjd med att få regera ruinerna som blir kvar efteråt.
Citat:
Var det inte du som nyss gick i försvar för det nuvarande demokratiska samhällsbygget och som flera gånger tagit starkt avstånd från all form av bevarande av svenska genetiska intressen? har svårt att se något konservativt i detta men du kanske gör undantag för dessa punkter likt andra av dina stamfränder?
Är det inte du som alltid velat förvandla Sverige till något hybridiserat nordligt Brasilien fullt med Beyoncekopior för att tillfredsställa din bestialiska lust? Rätta mig gärna om jag misstar mig men jag har svårt att tänka mig något mer dekadent än detta.
Citat:
Icke-våld har fungerat för Sverigedemokraterna sedan 1995. Det är underligt att ni inte kan adoptera samma syn. Om ni vill förändra samhället kan de ni göra det genom den demokratiska processen (läs ställa upp i val) och fredlig aktivism. Däremot är jag överens med dig att det borde olagligt att störa möten (vilket Mona Sahlin gjorde).
Skillnaden mellan oss och SD är att om någon knuffar oss så knuffar vi tillbaka, om någon knuffar SD så börjar de gråta. Detta bottnar inte i någon förkärlek för våld utan om att vi har en annan syn på oss själva och på vårt budskap. Vi anser att det är svårt att ha respekt för någon som inte ens kan stå upp för sig själva, hur ska ett sådant parti kunna förväntas leda ett land när de inte ens klarar av att stå upp mot de makter som försöker tysta dem? Vårt budskap är att vi böjer oss inte, att vi anser att vårt budskap är viktigt nog att kämpa för, det är inget som vi driver likt proffspolitikerna för att göra karriär utan vi kämpar för vårt folk! SvP vänder inte andra sidan till utan om någon slår mot oss så slår vi tillbaka. Visst kan man anse att detta inte är en lika bra strategi som SDs ryggradslöshet men vi tror annorlunda. Vi tror att svenskarna förtjänar något bättre än så och i det långa loppet så kommer det att ge utdelning åt oss.
[quote=Dogdylan6.0|44479551]Det var verbala attacker och Mona Sahlin kände sig hotad. Det var ni som förföljde henne. Jag tycker också ord som "landsförädare" låter väldigt hotfullt.
Mona Sahlin stötte på några SvPare på stan som tittade på henne och då frågade hon vad de tittade på. Svaret var "en landsförrädare"
Jag kan förstås förstå att Mona tycker att det är obehagligt att benämnas vid sitt rätta epitet men det är faktiskt inget hot att kalla någon landsförrädare utan enbart ett konstaterande av faktum. Vi tänker inte skönmåla verkligheten bara för att den inte passar Mona utan vi anser att den rätta vägen att gå är att säga som det är. Att kalla Mona för landsförrädare är också ganska milt med tanke på att häxan sitter i åsiktsregistreringsorganisationen Expos styrelse, kallar oss nazister och störde vårt offentliga möte, vilket du själv erkänner var illa gjort.
ja det är vi, alla Sveriges politiker och övriga medlemmar av etablissemanget har all anledning att frukta oss då vi är motgiftet mot deras gift, det botemedel som ska göra Sverige friskt igen efter den kulturmarxistiska cancer som håller landet i ett järngrepp. Vi befinner oss i en kamp på liv och död med dem och det är naivt att tror att våra två system någonsin kommer att samexistera. Vi kommer inte att kompromissa med dem och deras ideologi utan vi existerar för att bekämpa dem. Detta betyder förstås inte att vi hotar dem i den meningen att vi fysiskt tänker anfalla dem eller hota dem med våld eller något liknande olagligt.
Citat:
Det är inte "vänstern" du skall vara orolig för och skall jag vara ärlig så är inte liberalerna ert problem. Ert problem är en global icke-ideologisk elit som tycker att hela världen eller större delen av dem skall ingå i någon typ av gigantisk vänsterliberal community.
Du kanske lurar dig själv men inte mig, det finns ingen icke-ideologisk elit utan en i högsta grad kapitalistisk och mjuk vänster elit som styr och har styrt sedan det andra europeiska inbördeskriget slutade 1945. Inte ens du själv tycks tro på ditt snack om att dessa skulle vara icke-ideologiska, du beskrev ju själv dem i följande termer tidigare i detta inlägg;
Citat:
uppenbarligen har vi en elit som vill tvinga hos att leva under någon typ av vänsterliberal internationalistisk auktoritär stat
Citat:
Ett parti inte kriminellt bara för en medlems handlingar.
Citat:
Människor som inte ställer upp på de demokratiska processerna har jag ingen som helst respekt för. Om Golden Dawn däremot vinner ett val - skiter jag i vad de gör. Jag kanske inte tycker om det men då har de lagen på sin sida och jag skulle fördöma en internationell intervention i fall de skulle börja deportera människor till sina hemländer. Däremot tycker jag att andra länder borde fördöma detta.
Varför ska det fördömas? Varför vill du Grekerna illa? Vad har de gjort dig för ont? Vad är det för fel med att grekerna vill beskydda sina genetiska intressen?