2013-07-22, 12:14
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Bra minne . Sålde dock en till en vän som gillade den mer än jag. PM är en doft som jag verkligen gillade till en början.
Jag har tröttnat på den nu och insett att den inte är så fantastisk som så många gärna vill ha den till.

Hypen kanske spelade in också, att den var lite svår att få tag på, så blev lite "placeboeffekt".
Jag kan dock se hur många gillar den, men om man jämför den med andra dofter som finns därute så bleknar den lite...

Pure Havanne är ganska så lik orginalet och PM, om ni frågar mig. Mera någon form av körbärsdoft än ren cigarr-/tobaksdoft.

Minnet är inte så värst mycket att hurra över, sökte däremot genom tråden lite innan jag skulle handla

Eftersom jag är ganska anti gourmanddofter så var väl inte denna något som passade helt hundra heller. Får se om den förpassas till ngn annan eller säljs senare.

Då vet jag att jag lika gärna kan hoppa över PH också.

Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Första tecknet på att man blivit ett nichehead måste ju vara när man kallar Dior för en budgetdoft...

Haha! Ja den luktar ju riktigt bra för att vara så billig
Citera
2013-07-23, 16:58
Medlem
injections avatar
Jag gjorde en beställning från parfumdreams.de den 10 juli, och den har fortfarande inte kommit fram, ska det verkligen ta så lång tid? jag tycker det är skumt. Och jag som ska åka iväg på semester nu på fredag..
Citera
2013-07-23, 17:27
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Jag gjorde en beställning från parfumdreams.de den 10 juli, och den har fortfarande inte kommit fram, ska det verkligen ta så lång tid? jag tycker det är skumt. Och jag som ska åka iväg på semester nu på fredag..

Tog ungefär en vecka för mig senast jag beställde från dem har jag för mig. De brukar ju skicka ut ett mejl med trackinginfo från DHL, inte fått det? Om inte annat borde du som inloggad på deras webbplats åtminstone se om/när den är skickad?
Citera
2013-07-23, 17:33
Medlem
Nic78s avatar
Själv sitter jag för övrigt och väntar på en order från StrawberryNET som skickades 12 juli. Någon som beställt därifrån nyligen som vet hur lång tid man kan få vänta?
Citera
2013-07-23, 19:49
Medlem
LaCucarachas avatar
Fick min beställning från Vivamondo idag, tog 7 arbetsdagar. Michael for Men, gamla formulan här snackar vi budgetdoft, 278:- för 75ml. Sjukt nöjd!
Citera
2013-07-23, 20:30
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Fick min beställning från Vivamondo idag, tog 7 arbetsdagar. Michael for Men, gamla formulan här snackar vi budgetdoft, 278:- för 75ml. Sjukt nöjd!
Mest prisvärda doften någonsin tror jag .
Citera
2013-07-23, 20:44
Medlem
rollNsmokes avatar
Om det är fruntimmer du vill kåta upp så finns det bara 2 dofter som garanterar ger dig ligg. 1. 1 million, vart enda fruntimmer älskar den. 2. Armani Code, den svarta.
Citera
2013-07-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollNsmoke
Om det är fruntimmer du vill kåta upp så finns det bara 2 dofter som garanterar ger dig ligg. 1. 1 million, vart enda fruntimmer älskar den. 2. Armani Code, den svarta.
Det finns tyvärr ingen doft som garanterar någonting...
Citera
2013-07-23, 21:37
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Nja, mer fjortisar och yngre kvinnor då. Det rätta klientelet föredrar annan, trust me . Men doft är bara doft också, det är en väldigt liten detalj i helheten.
Citera
2013-07-24, 01:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Nej usch va gubbig den där, passar nog om man är 50+
Citera
2013-07-24, 04:01
Medlem
Citat:

fan va najjs avatar, Chris webby e gudn!:P och jag gillar absolut inte one million, men ändå så äre den som tjejer gillar bäst av egen erfarenhet :P
Citera
2013-07-24, 07:28
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Mest prisvärda doften någonsin tror jag .

Det kan jag verkligen hålla med om!

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nej usch va gubbig den där, passar nog om man är 50+

Haha! Det kan jag verkligen INTE hålla med om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in