2013-11-21, 10:58
Medlem
injections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hmm.Du fick alltså också en skitbatch.
Precis som för dig så var mitt sample riktigt bra men flaskan som Jag sedan beställde från Skins.nl var inte alls bra, luktar Askopp i ca en timme sen är doften borta.Jag har använt halva Flaskan ungefär och inte ens varit nära en komplimang och då Jobbar jag ändå med väldigt många tjejer tätt inpå. Den blev ev något bättre när jag lät den stå utan kork några veckor efter ett tips på BN.

Jag vill dock inte beskylla Skins.nl för något då en annan här i Tråden gjorde en mer lyckad beställning. 190€ i sjön menvafan, Det är som mormors gamla slemhosta, ut med det gamla in med det nya

Lider verkligen med dig!

Det känns som dem nya 2013 batch är skiiit! Står det på din också b13?

Jag ska ta av korken...får se om det blir bättre..

Tänker du beställa igen när din tar slut? Nästa gång ska jag beställa från parfumdreams!
Citera
2013-11-21, 11:42
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Lider verkligen med dig!

Tänker du beställa igen när din tar slut? Nästa gång ska jag beställa från parfumdreams!

Borde ju gå och maila och fråga vilken batch dom säljer innan man köper?
Citera
2013-11-21, 12:21
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Lider verkligen med dig!

Jag ska kika när jag kommer hem så återkommer jag med batchnummer. Jag tror jag köper en ny iaf, själv beställer jag nog från cheapsmells då de har 120ml Inne. Och visst borde de gå att Maila och fråga om batchnummer som ovanstående talare skriver, iaf i min bok.
Citera
2013-11-21, 12:32
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jag ska kika när jag kommer hem så återkommer jag med batchnummer. Jag tror jag köper en ny iaf, själv beställer jag nog från cheapsmells då de har 120ml Inne. Och visst borde de gå att Maila och fråga om batchnummer som ovanstående talare skriver, iaf i min bok.

Ja det är ju onödigt att råka få en flaska av samma batch.
Trodde helt seriöst inte att det kunde skilja så mycket mellan batcharna.
Citera
2013-11-21, 12:54
Medlem
injections avatar
Problemet är att jag inte vet vilken batch nummer det var på min sample jag beställde från surrendertochance...I alla fall mailar jag dem nästa gång jag ska beställa vill inte få samma batch igen.
Citera
2013-11-21, 17:39
Bannlyst
Jag efterlyser namnet på en parfym som jag fick för över 10 år sedan:

Flaskans form var som denna, fast bredare och skarpa kantlinjer. Locket var svart och flaskan var genomskinlig:
http://image.ec21.com/image/julia1158/OF0010685367_1/Sell_Lotion_Bottle_Triangle_Shape.jpg

Vätskan/parfymens färg var som denna, fast lite mörkare ton:
http://fimgs.net/images/perfume/nd.998.jpg

Den var för herrar.

Skulle uppskatta hjälpen oerhört mycket!
Citera
2013-11-21, 18:03
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch
Jag efterlyser namnet på en parfym som jag fick för över 10 år sedan:

Flaskans form var som denna, fast bredare och skarpa kantlinjer. Locket var svart och flaskan var genomskinlig:
http://image.ec21.com/image/julia1158/OF0010685367_1/Sell_Lotion_Bottle_Triangle_Shape.jpg

Vätskan/parfymens färg var som denna, fast lite mörkare ton:
http://fimgs.net/images/perfume/nd.998.jpg

Den var för herrar.

Skulle uppskatta hjälpen oerhört mycket!
Min fösta tanke var någon Givenchy Irresistable eller någon flanker av den. Typ så här:
http://www.basenotes.net/ID26127159.html men den har inte svart lock.
Citera
2013-11-21, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Min fösta tanke var någon Givenchy Irresistable eller någon flanker av den. Typ så här:
http://www.basenotes.net/ID26127159.html men den har inte svart lock.

Hmm, osäker men skulle kunna vara någon ny modell.

Som sagt, detta var över 10 år sen.
När jag tänker efter var nog glaset svart tonat.

Jag ska googla ditt förslag och se om jag hittar något, tack!

Tror även det ingick en deo när jag fick flaskan, men det ger nog inte så mycket.
Kan man ta av locket på den där flaskan, för tycker jag ser ett spruthål på locket? Har för mig man kunde ta av locket på denna, så var det en vanlig spray-cap på.
Senast redigerad av DavidLynch 2013-11-21 kl. 18:29.
Citera
2013-11-21, 18:50
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch
Hmm, osäker men skulle kunna vara någon ny modell.

Som sagt, detta var över 10 år sen.
När jag tänker efter var nog glaset svart tonat.

Jag ska googla ditt förslag och se om jag hittar något, tack!

Tror även det ingick en deo när jag fick flaskan, men det ger nog inte så mycket.
Kan man ta av locket på den där flaskan, för tycker jag ser ett spruthål på locket? Har för mig man kunde ta av locket på denna, så var det en vanlig spray-cap på.
Du kan inte beskriva noterna eller dylikt då, finns folk som är duktiga här på det.
Citera
2013-11-21, 19:16
Medlem
LaCucarachas avatar
Irrbloss du som gillar tobaksdofter har du testat Yosh - Sombre Negra? Verkade intressant.
Citera
2013-11-21, 19:34
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Irrbloss du som gillar tobaksdofter har du testat Yosh - Sombre Negra? Verkade intressant.
Nepp, berätta gärna mer om du har testat .

Edit: Kollade precis noterna på LS, och det låter inte som en doft som passar mig. Den innehåller bland annat följande noter (som jag inte är så jätteförtjust i):
vetiver - doftar mest svett i min näsa
patchouli - överanvänd och man får ibland associationer till A*men och Diesel Fuel for Life
rosépeppar - gillar inte
svartpeppar - gott att äta, doftar gott, men vill inte själv dofta av det
spiskummin - kan bli lite svettdoft
nejlika - doftar pepparkakor och indisk mat

Låter som en väldigt kryddig doft, med kryddor som jag tyvärr inte är så förtjust i :/.
Senast redigerad av irrbloss 2013-11-21 kl. 19:41.
Citera
2013-11-21, 21:19
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Nepp, berätta gärna mer om du har testat .

Edit: Kollade precis noterna på LS, och det låter inte som en doft som passar mig. Den innehåller bland annat följande noter (som jag inte är så jätteförtjust i):
vetiver - doftar mest svett i min näsa
patchouli - överanvänd och man får ibland associationer till A*men och Diesel Fuel for Life
rosépeppar - gillar inte
svartpeppar - gott att äta, doftar gott, men vill inte själv dofta av det
spiskummin - kan bli lite svettdoft
nejlika - doftar pepparkakor och indisk mat

Låter som en väldigt kryddig doft, med kryddor som jag tyvärr inte är så förtjust i :/.

Hade helt missat att den verkar helt ändrad i formulan, verkade betydligt bättre ursprungligen
Såg nämligen att någon på Basenotes tipsade om den som en bra tobaksdoft men nu verkar den ju inte ens ha tobak bland noterna...

Har f.ö testat Tauer Lonestar Memories nu ett par gånger, gillar den riktigt mycket. Kan nog bli ett köp av den

Blev det något från MDCI förresten? Hoppas mitt kommer i början av nästa vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in