2013-09-05, 18:18
Medlem
iSees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Har beställt samples . Väntar in sammanlagt 19 olika samples nu, sjukt...

Vart har du beställt dem från? Är också sugen på att dra hem en stor laddning samples och förhoppningsvis finna några guldkorn.
Citera
2013-09-05, 18:38
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSee
Vart har du beställt dem från? Är också sugen på att dra hem en stor laddning samples och förhoppningsvis finna några guldkorn.
Lite olika ställen vid denna runda

Heeley, Luckyscent, MFK och nu senast Dueto.
Citera
2013-09-05, 18:42
Medlem
NirvanAs avatar
Mailade parfumdreams.de angående BtB refillen, de trodde de skulle ha den åter i lager inom 10-14 arbetsdagar.
Citera
2013-09-05, 19:09
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Mailade parfumdreams.de angående BtB refillen, de trodde de skulle ha den åter i lager inom 10-14 arbetsdagar.
Ja men då så, bara att lägga den lite fint i varukorgen då
Citera
2013-09-05, 20:47
Medlem
250ml Tobacco Vanille kostar mycket mindre än vad jag trodde... £265 vilket blir ca 2760 kr. Jämför man det med en 100ml Ambre Narguile som går för 2000 kr eller en 50ml Back to Black som kostar 1620 kr så inser man snabbt hur billig Tobacco Vanille eller vilken Private Blend som helst egentligen är! Nu har jag inte räknat med eventuella tull/frakt kostnader, utan endast priset för flaskan. (Urban Retreat för TV, Hermes boutique på NK i Stockholm för AN & By Kilan's officiella hemsida för B2B)
Citera
2013-09-05, 20:54
Medlem
iSees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Lite olika ställen vid denna runda

Heeley, Luckyscent, MFK och nu senast Dueto.

Tack! Har dragit iväg några ordrar nu.
Citera
2013-09-05, 21:19
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
250ml Tobacco Vanille kostar mycket mindre än vad jag trodde... £265 vilket blir ca 2760 kr. Jämför man det med en 100ml Ambre Narguile som går för 2000 kr eller en 50ml Back to Black som kostar 1620 kr så inser man snabbt hur billig Tobacco Vanille eller vilken Private Blend som helst egentligen är! Nu har jag inte räknat med eventuella tull/frakt kostnader, utan endast priset för flaskan. (Urban Retreat för TV, Hermes boutique på NK i Stockholm för AN & By Kilan's officiella hemsida för B2B)

Ja det är ju billigt om man jämför med vad 50ml kostar. 250ml är ju perfekt om man ska splitta, lite över 500:-/50ml. Skulle personligen tycka 250ml är för mycket för att ha själv...sen är ju problemet att du måste åka till London själv och köpa den
Citera
2013-09-05, 22:25
Medlem
Har tröttnat på de gamla tråkiga parfymerna jag haft hemma ett bra tag och skulle vilja köpa någon ny. Men har inte så bra koll på vilka som är passar bra nu till kommande årstid. Har ni några förslag till mig? Tänkte isåfall åka och lukta på dem på Åhlens imorgon och sedan köpa den som luktar bäst från den billigaste hemsidan på internet.
Citera
2013-09-05, 22:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelover
Har tröttnat på de gamla tråkiga parfymerna jag haft hemma ett bra tag och skulle vilja köpa någon ny. Men har inte så bra koll på vilka som är passar bra nu till kommande årstid. Har ni några förslag till mig? Tänkte isåfall åka och lukta på dem på Åhlens imorgon och sedan köpa den som luktar bäst från den billigaste hemsidan på internet.
Finns bara skit på Åhlens IMO, iaf "vanliga åhlens", de kanske har större och bättre utbud i Stockholm mm dock, det vet jag inte.

Annars finns det ju bra sampleförsäljning via internet te.x
luckyscent
surrendertochance
theperfumedcourt
Citera
2013-09-06, 06:24
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns bara skit på Åhlens IMO, iaf "vanliga åhlens", de kanske har större och bättre utbud i Stockholm mm dock, det vet jag inte.

Annars finns det ju bra sampleförsäljning via internet te.x
luckyscent
surrendertochance
theperfumedcourt

Skit är väl kanske att ta i men utbudet är ju lite trist när man väl fått upp intresset för annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Jontelover

Bästa är väl att fråga säljaren och be dom ta fram lite tips.
Har för mig John Varvatos Vintage var ganska bra när jag testade den, Chanel Egoiste, Dior Homme är lite andra bra grejer.

Skit i topplistan bara
Citera
2013-09-06, 06:29
Medlem
Tycker personligen John Varvatos orginalet är bäst, vintage doftar lite hostmedicin, ganska så dålig hållbarhet på JV-dofterna tyvärr.
Citera
2013-09-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Skit är väl kanske att ta i men utbudet är ju lite trist när man väl fått upp intresset för annat.

Bästa är väl att fråga säljaren och be dom ta fram lite tips.
Har för mig John Varvatos Vintage var ganska bra när jag testade den, Chanel Egoiste, Dior Homme är lite andra bra grejer.

Skit i topplistan bara

Okej tackar ska kolla in länkarna. Har John Varvatos Vintage bra hållbarhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in