Citat:
Ursprungligen postat av
Hodur
Jag tyckte likadant som dig tills jag började köra duo med en annan, då hamnar vi i normal games hela tiden, med ryssar som sabbar. Sabbar menar jag, dör någon på laget skriver de "GG noob, cyka" och spelar mot laget. US East bra hittils, fast så äcklig delay att det nästan inte känns värt det.
"Russia" servern är i Stockholm också, typiskt.
Tycker att det är svårt att komma upp i high, när man spelar men polare som spelar i high/very och man stackar med dem så är spelen skit roliga, alla kommunicera hur vi ska göra, snackar ingame i mic etc och det är mycket intensivare och roligare.
Men att ta sig upp det nu känns ju helt hopplöst, jag har ju visat att jag kan spela i high/very med polare och göra bra ifrån sig men att själv ta sig dit som det ser ut nu känns som en omöjlighet, om jag inte kör 4-5 stack med polare dvs. Men ligger på runt 50.14% winrate nu, vet inte vad som krävs för komma till high.
Borde vara något liknande som starcraft eller något att det är flera steg. bronze, silver, gold, platina, diamond eller något så man kan klättra lättare.