2013-07-12, 10:09
Medlem
Demandos avatar
Tycker faktiskt att problemet med ryssarna har blivit bättre. Förut så hade jag nästan alltid 2-3 ryssar i laget som inte gjorde annat än att sabba matchen. Men på senare tid så har jag inte märkt av se alls. Otroligt skönt.
Citera
2013-07-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Widilinski
http://www.joindota.com/en/start

Tack, snälla!
Citera
2013-07-12, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Som ni redan har tagit upp nu så är ju fortfarande ryssar (även om dota2 gått retail) ett problem. I HON hade man aldrig problem med ryssar. Iallafall inte när jag spelade. Detta beror ju på att man inte fick välja server utan placerades där man borde vara. Att inte Valve kan göra någonting åt detta är ju skandal!

Varken Ukrainare eller Ryssar kan i regel aldrig kommunicera med resten av laget. Känns ofta som om Ryssars mentalitet skiljer sig grovt från resten av Europa också, de skiter fullständigt i om de förlorar eller vinner games.

Nej soloköar man så är det lite som att köpa en trisslott. Spelar ingen roll hur bra du en spelar om du har en Hjsadöglkqågå som går och bara dör och ger fan i allt, och du får ett "CYKA" till svar varje gång du frågar vad personen pysslar med.

Vi hade en ryss som satt och rapade och skrek på ryska för någon dag sen i laget
Citera
2013-07-12, 11:15
Medlem
Demandos avatar
Någon som vet när den nya hjälten släpp? Och vad tycker ni om han?
Senast redigerad av Demando 2013-07-12 kl. 12:03.
Citera
2013-07-12, 11:36
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demando
Någon som vet när den nya hjälten släpp? Och vad tycler ni om han?

Släpps imorgon om det inte blir mer problem, dom har redan patchat 4 ggr.
Citera
2013-07-12, 11:44
Medlem
Vad tycker ni om B.la lions nya bild? Tycker han inte är lik de andra, han ser för "verklig" ut eller alltså hela sätt han är gjort på är helt skilld alla andra heores. Har de tänkt göra om alla andra heroes också eller?

Jag menar helt nya spelar lägger även märke till att han ser hur annorlunda ut genomfört med de andra.
Citera
2013-07-12, 12:25
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Någon som vet när den nya hjälten släpp? Och vad tycker ni om han?
Inte den mest upphetsande supporten, men bättre än inget antar jag.
Citera
2013-07-12, 13:04
Medlem
OD mid, slark och venomancer top, lone druid tar jungle, sista picken ber vi om en support, typ dark seer. Han pickar faceless för att sola bot.

Visar sig att både venom och face är ryssar. Ännu ett game helt först av ryssarna som inte kan engelska och inte bryr sig om laget utan kör sitt eget race.

Måste vara minst 3-4 när man spelar annars är det GG.

Edit: När man kollar dotabuff ser man ju sina winrate, när jag spelar själv är det under 50%, med en polare 64% när vi är 3 är det 74%, när vi är 4a är det hittills 100%.

Säger ju en del om hur dotas matching system är, åt helvete.
Citera
2013-07-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanan
OD mid, slark och venomancer top, lone druid tar jungle, sista picken ber vi om en support, typ dark seer. Han pickar faceless för att sola bot.

Visar sig att både venom och face är ryssar. Ännu ett game helt först av ryssarna som inte kan engelska och inte bryr sig om laget utan kör sitt eget race.

Måste vara minst 3-4 när man spelar annars är det GG.

Edit: När man kollar dotabuff ser man ju sina winrate, när jag spelar själv är det under 50%, med en polare 64% när vi är 3 är det 74%, när vi är 4a är det hittills 100%.

Säger ju en del om hur dotas matching system är, åt helvete.

På vilket sätt är det matching fel? Kör med polare och kunna snacka ihop sig har väl vunnit fler games på alla spel genom alla tider jämfört med solo, det är väl inget att snyfta över. Bara lira i party, du har ju svaret där.
Citera
2013-07-12, 13:30
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Tycker faktiskt att problemet med ryssarna har blivit bättre. Förut så hade jag nästan alltid 2-3 ryssar i laget som inte gjorde annat än att sabba matchen. Men på senare tid så har jag inte märkt av se alls. Otroligt skönt.

Du har troligtvis kommit upp till en högre skill level. Sen jag började spela i high/very high så har ryssproblemet blivit mycket mindre. Spelade med en ryss igår som givetvis hade valt engelska som språk och började snacka ryska sen. Jag bad honom vänligt att tala engelska istället, och faktum är att han bad om ursäkt och sedan endast talade engelska. Det finns alltså fortfarande hopp om ryssarna
Citera
2013-07-12, 13:35
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maledictus
Du har troligtvis kommit upp till en högre skill level. Sen jag började spela i high/very high så har ryssproblemet blivit mycket mindre. Spelade med en ryss igår som givetvis hade valt engelska som språk och började snacka ryska sen. Jag bad honom vänligt att tala engelska istället, och faktum är att han bad om ursäkt och sedan endast talade engelska. Det finns alltså fortfarande hopp om ryssarna

Jag tyckte likadant som dig tills jag började köra duo med en annan, då hamnar vi i normal games hela tiden, med ryssar som sabbar. Sabbar menar jag, dör någon på laget skriver de "GG noob, cyka" och spelar mot laget. US East bra hittils, fast så äcklig delay att det nästan inte känns värt det.

"Russia" servern är i Stockholm också, typiskt.
Citera
2013-07-12, 13:42
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Jag tyckte likadant som dig tills jag började köra duo med en annan, då hamnar vi i normal games hela tiden, med ryssar som sabbar. Sabbar menar jag, dör någon på laget skriver de "GG noob, cyka" och spelar mot laget. US East bra hittils, fast så äcklig delay att det nästan inte känns värt det.

"Russia" servern är i Stockholm också, typiskt.

Jag har också flera kompisar som "bara" är i normal bracket och som jag spelar med ibland. Och då kan man som sagt stöta på en del dräggryssar. Ofta är vi dock 3-4 som spelar ihop då så chansen är större att man möter ryssarna än att de är i samma lag. Skulle det dock komma med en ryssjävel i egna laget så är vi andra i majoritet och kan förhoppningsvis få hyfsad fason på spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in