2013-07-12, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Jo men de är köpta för 200 kr med kontantkort och allting betalas alltid kontant och alla samtal går till telefoner som införskaffats och använts på samma sätt. Storebror hör vad som sägs, men vet inte vilka som talar.

För att veta VILKA de ska kontrollera så ska ju telefonerna ha använts en tid och dessutom så finns cellid som säger en hel del.

Att använda de telefonerna under pågående brott är inte något "yrkeskåren" sysslar med, man är mer begåvad än så.

Att man har denna typ av telefoner som används som engångstelefoner när det är aktuellt görs fast då har knappast storebror fått korn på vem man ska lyssna av.
Citera
2013-07-12, 00:33
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Asså, jag vill verkligen inte vara sån, för detta är så tragiskt alltihop och oavsett vad man väljer för killar så får bara inte detta hända, men....hur fasiken kunde hon vara med en sån som AJ, en snabb googling och man får upp hur mkt som helst. Jag hoppas att detta kan vara en wakeupcall till tjejer som faller för dessa sluskar.
De faller för dessa sluskar pga just det.
Det är svaga tjejer utan självförtroende, vilsna själar som är lättmanipulerade och extremt lätta offer för en sådan som AJ. Bara o kollar på T*B som svalt betet med hull o hår o dansar efter pipan utan att tänka själv.
Citera
2013-07-12, 00:34
Medlem
Tomatos avatar
[quote=Skorpionkvinna|44278927]
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Den ligger oanvänd och jag använder den kanske inte igen. Och så ser man hur mycket ??
Att du ringer någon som känner igen dig kanske
Har den inte varit använd tidigare och du aldrig använder den igen, likaså kontankortet, vet de ju bara vem du ringt och var du varit, och skulle bara kunna spåra dig med hjälp av mottagaren eller plats. Det funkar ju bäst om man inte ringer någon som känner igen dig, och att du inte ger ut någon info, då det är stor risk att mottagaren har truecaller så när han skriver in ditt "namn" eller kanske grävmaskiner, om du ska sälja det, i sin kontaktlista kommer dessa på direkten vara sökbara på nätet!
Det sistnämda truecaller funkar dock inte vid dolt nummer...
Citera
2013-07-12, 00:36
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Asså, jag vill verkligen inte vara sån, för detta är så tragiskt alltihop och oavsett vad man väljer för killar så får bara inte detta hända, men....hur fasiken kunde hon vara med en sån som AJ, en snabb googling och man får upp hur mkt som helst. Jag hoppas att detta kan vara en wakeupcall till tjejer som faller för dessa sluskar.

Du kanske inte vet att IF är en WT och har haft en slusk till far och är uppväxt inom dessa nazzekretsar. Sådana tjejer gillar badboys med tattoos. Hennes ex verkar ju vara heroinister och annat drägg så hon har fortsatt i samma ruttna linje och inte lärt sig något. Dock förtjänar ingen att bli behandlad på det viset speciellt mamma till två små barn.
Citera
2013-07-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
De faller för dessa sluskar pga just det.
Det är svaga tjejer utan självförtroende, vilsna själar som är lättmanipulerade och extremt lätta offer för en sådan som AJ. Bara o kollar på T*B som svalt betet med hull o hår o dansar efter pipan utan att tänka själv.
När man har barn så måste man tänka på deras bästa först. T*B har inte skrivit något mer här på ett tag va?
Citera
2013-07-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Kan inte yppa då det strider mot forumets regler, men säger som så här.. det är inte otroligt att han skriver i denna tråd själv.

Jag kan inte forumets regler men strider det mot dem att berätta vad AJ gör nu och om han befinner sig i Sverige eller inte? Han är ändå misstänkt gm och den vi pratar mest om här inne.
Citera
Medlem
svenyngves avatar
Hittar ni en sådan här cykel i Trollhättan Jönköping så ring polisen. Enligt fordonsregistret skall det var en sådan modell http://www.mcborsen.se/mc-2/yamaha-xj600s-478404
Citera
Medlem
Citat:
När man har barn så måste man tänka på deras bästa först. T*B har inte skrivit något mer här på ett tag va?
Det har hon garanterat gjort
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag kan inte forumets regler men strider det mot dem att berätta vad AJ gör nu och om han befinner sig i Sverige eller inte? Han är ändå misstänkt gm och den vi pratar mest om här inne.
Det är helt ok, men om AJ skriver på FB får du inte avslöja nicket.
Citera
2013-07-12, 00:42
Medlem
Greger65s avatar
Har följt tråden från start och hoppas bara att detta tar slut någon gång och de rätta människorna döms och att I*a hittas.
För varje dag som går kommer bara sjukare och sjukare spekulationer upp...det är på riktigt skrämmande hur vissa fågelhjärnor här inne funkar.

Sorry, men att hänga ut hennes egna far som GM.....då har det väl ändå gått för långt?! Eller?
Citera
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ja, du ja. Men är de inblandade i detta brott Einsteins brorsöner?

Verkligen inte. Att använda sin egen bil och sedan anmäla den stulen är rent av korkat. Om det nu är så.

Ha det i åtanke. Är man så dum så man tar en kista som binder personen till ett mord? I så fall vill man åka fast. DB verkar inte så smart men är han så dum?

Är man så dum, var dumpar man kroppen? I garderoben? Närmsta container? I frysen? Hon borde i så fall inte vara omöjlig att hitta....
Citera
Medlem
Var inte AJ skriven i Jönköping? Hittar inte hans personnummer på upplysning.se (Ska begära ut lite domar tänkte jag)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in