2013-07-12, 00:21
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av President
Ok, tack för infot.

Jag säger fortfarande 95% risk att gm är AJ.

Inte risk, utan möjlighet. Och 99,9% skulle jag påstå. Den sista saknas bara för att domen inte fallit ännu.
Citera
2013-07-12, 00:22
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Vad gör AJ just nu? Sitter han på flashback eller har han rymt från landet?

Vart han än är kan han ha tillgång till flashback (hej AJ)
Citera
2013-07-12, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President
Vart han än är kan han ha tillgång till flashback (hej AJ)
Han lär ju ha svårt att vistas ute iallfall... alla vet ju vem han är och hur han ser ut ju
Citera
2013-07-12, 00:25
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Vad gör AJ just nu? Sitter han på flashback eller har han rymt från landet?

Kan inte yppa då det strider mot forumets regler, men säger som så här.. det är inte otroligt att han skriver i denna tråd själv.
Citera
2013-07-12, 00:26
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, jag tänker inte lugna mig. Enligt Mr Google tar det 26 minuter att köra till Uddevalla, som ligger i Bohuslän i Västergötlands omnejd.

ja om du kör snabbt, Thn utkant till Ua utkant då är 26 min troligt. åker där själv så jag vet
Citera
2013-07-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Hittar vi en bild på armbandet eller hans mc så tror jag vi kan hjälpa utredningen. Det är bra om alla vet hur hans mc ser ut!!

Vet ej om du har fått svar på detta .. Jag har bilden, kan dock inte posta den här. Men den ska finnas länkad i tidigare inlägg.

REG nr: SYJ 508
YAMAHA XJ 600
Citera
2013-07-12, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Vet ej om du har fått svar på detta .. Jag har bilden, kan dock inte posta den här. Men den ska finnas länkad i tidigare inlägg.

REG nr: SYJ 508
YAMAHA XJ 600
https://anonfiles.com/file/cf8c8c27404b9d2eba8c8f2bdf9c96e3
Citera
2013-07-12, 00:28
Medlem
panzertaxs avatar
Tacksam för pm om skroten och liklukten västerut.
Citera
2013-07-12, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Jo men de är köpta för 200 kr med kontantkort och allting betalas alltid kontant och alla samtal går till telefoner som införskaffats och använts på samma sätt. Storebror hör vad som sägs, men vet inte vilka som talar.

Jag vet vad du menar.
Oftast kostar dessa telefoner inte 200. De är uthämtade lådvis någonstans i Sverige.
De skrotar hela telefonen när den här tjänat ut sitt ändamål.
Citera
2013-07-12, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forno.Romano
Om, varför skulle han göra det själv?

Han har väl sina nätverk för att lösa vad han vill ha löst?
Mitt första inlägg i den här saken var att aj hade sagt att i.f kände sig otrygg och att hon ville han skulle stanna varvid jag påstod att då hade If nog hellre hört av sig till sin far om hon var rädd. Inget annat är aktuellt för mig att säga något om
Citera
2013-07-12, 00:31
Medlem
Asså, jag vill verkligen inte vara sån, för detta är så tragiskt alltihop och oavsett vad man väljer för killar så får bara inte detta hända, men....hur fasiken kunde hon vara med en sån som AJ, en snabb googling och man får upp hur mkt som helst. Jag hoppas att detta kan vara en wakeupcall till tjejer som faller för dessa sluskar.
Citera
2013-07-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiten
Att hitta I*a är ju givetvis det absolut bästa för att kunna få till en dom mot AJ genom olika dna ledtrådar hon har på kroppen, hudavskrap, hårstrån etc, om BO har detta på sig när hon hittas är GM riktigt körd..har väldigt svårt att se att hon inte skulle ha någon form av bevisning på kroppen som kan leda direkt till GM.
Om hon inte hittas kommer det bli otroligt svårt att få till en dom mot honom, men givetvis inte omöjligt.
Kan garantera att polisen tagit dna prover på AJ, DB och andra ev. inblandade. Kan finnas mycket polisen har på dessa som vi inte vet men i nuläget måste vi nog hitta I*a fort som f-n.
Något som retat mig sedan jag läste det är att larmet om blodet kom 12 på dagen och polisen inte var där förrän 15...3 timmar?? va polisen och tog en fika i uppsala eller nåt?
Ska bli riktigt intressant att se vad polisen har för förklaring till det.
Vet bara att ett flertal civila polis bilar (typ SUV) typ insatsstyrkan har åkte E20 norr om Alingsås.
Vet med att kungen och son har varit i Gbg på STCC som dom kan har varit skydd åt dom.
Men var Trollhättans polis var är en gåta kanske jag troll för det finns det många
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in