2013-07-11, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mayorn
Egna kängor på GMU? Åsikt? tillåtet? Onödigt? What say you Flashback

Beror på. Det är tillåtet. 90 kängorna är i min mening totalt värdelösa och jag böt ut dem så snabbt som möjligt. Titta på Magnum-kängor (bästa i min mening), alternativt Lundhags, Meindl, Graninge och Jörnkängan.
2013-07-11, 12:46
Medlem
Christoffer94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangaea250
Någon som vet hur det ser ut med platser till Sjukvårdskompaniet i Göteborg under denna uttagningen? När jag mönstrade så var det 20 platser totalt med tre sökande. Men det var ju i början av mönstringsperioden..

När jag mönstrade 20 maj så var det väldigt hög konkurrens på fömedC i gbg. Det var därför jag sökte sjukvårdgruppbefäl i skövde. 3/35 sökande och 10/130 sökande till sjukvårdare.
2013-07-11, 13:41
Medlem
Mayorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Beror på. Det är tillåtet. 90 kängorna är i min mening totalt värdelösa och jag böt ut dem så snabbt som möjligt. Titta på Magnum-kängor (bästa i min mening), alternativt Lundhags, Meindl, Graninge och Jörnkängan.

Har tillgång till Lundhags billigt via jobbet. Frågan är bara om man ska köpa nu så att man kan börja använda dom en del och på så vis slippa en del problem.
Fick tips av en polare i FM att det var bättre att skaffa kniv och klocka istället och vända med kängorna
2013-07-11, 16:05
Medlem
Så otroligt frustrerande att bara och sitta vänta på att mobilsatan skall plinga till.
2013-07-11, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimme1907
Så otroligt frustrerande att bara och sitta vänta på att mobilsatan skall plinga till.

Tror knappt någon får reda på svar denna vecka då det ät lite försenat med polisen och det! :-)
2013-07-11, 16:15
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0scarr
Tror knappt någon får reda på svar denna vecka då det ät lite försenat med polisen och det! :-)

Min kompis fick reda på det i tisdags, dock kom han inte in, så det värkar ju ändå som att de borde skicka ut resten när som.

Nu är det redan för sent för att få svar så vi får väl vänta tills imon.. Det kommer vara grymt frustrerande om vi alla måste vänta hela helgen också.
2013-07-11, 16:17
Medlem
skogspromenads avatar
Instämmer att det är väldigt jobbigt, speciellt när man är sjuk och bara kan ligga hemma.. Men borde de inte gå ut med något meddelande att de är försenade eller något? I och för sig så sa de ju 10/7 och frammåt.. Men alltid skönt att veta vad som händer.
2013-07-11, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Instämmer att det är väldigt jobbigt, speciellt när man är sjuk och bara kan ligga hemma.. Men borde de inte gå ut med något meddelande att de är försenade eller något? I och för sig så sa de ju 10/7 och frammåt.. Men alltid skönt att veta vad som händer.

Det är FM. Ni kommer snabbt märka att information är något som inte alltid kommer i tid.
2013-07-11, 21:37
Medlem
Christoffer94s avatar
Tänk känslan när man får sms och det står rekryteringsmyndigheten eller nåt på displayen. Man lär ju skita ner sig..
2013-07-11, 21:44
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christoffer94
Tänk känslan när man får sms och det står rekryteringsmyndigheten eller nåt på displayen. Man lär ju skita ner sig..

sen så står det att man inte är antagen och du måste man fundera på vad man ska göra med sitt liv och berätta för alla att man inte kom in
2013-07-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
sen så står det att man inte är antagen och du måste man fundera på vad man ska göra med sitt liv och berätta för alla att man inte kom in

Du lär inte få något sms om du inte kommer in.
2013-07-11, 21:47
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimme1907
Du lär inte få något sms om du inte kommer in.

Joda. Man får sms oavsett. Min kompis fick svar i tisdags att han inte kom in och blev erbjuden en plats i Boden istället men tackade nej. Antar att det är rätt tomt där uppe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in