Det är snart ett år till valet och jag är nyfiken hur ni som har övergett SD för SvP tänker. Jag förstår att en nasist som verkligen hatar allt folk som inte har vit hudfärg röstar SvP, men hur tänker ni andra som röstar SvP? Jag menar det är vidrigt att rösta SD, alla som gör det är lågutbildade
svenska bittra män, sägs det ju. Jag förstår inte hur det någonsin kan bli accepterat att rösta SvP om dom kommer in i riksdagen vilket jag aldrig tror kommer hända.
Här är dom första två punkterna i deras punktprogram, jag förstår inte hur någon icke-svensk kan rösta på deras program om man bor i Sverige. Jag skulle gissa att vi har mellan 2,5-3,5 miljoner invandrare i det här landet idag, det är en ganska stor del av Sveriges befolkning, tack gode gud att det finns några norska, finska och andra européer i det här landet.
1, Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.
2, Sverige skall styras av svenskarna: Icke-svenskar skall ej tillåtas ha maktpositioner inom det svenska samhället.
Jag bryr mig inte om Johan Svensson min granne har etniska rötter från Iran, sålänge han har anpassat till den svenska kulturen (muslimer går fetbort, jag anser att dom inte kan integreras i det svenska samhället). Jag hoppas att SD kommer till makten i framtiden och det blir accepterat att rösta SD i samhället och att invandrarna integreras i det svenska samhället och inte slängs i någon förort med 5 tusen andra invandrare och deras barn som växer upp att hata svennar. Reinfeldt och CO tar ju in bottenskrapet av arabländerna och outbildade som aldrig kommer röra ett finger när dom får reda på att dom kan leva på socialbidrag, och en liten del av dom som kommer hit är riktiga flyktingar. Jag hoppas på en framtid där invandrare och svenskar kan leva tillsammans där svenskar inte behöver titta över axeln för att inte bli våldtagna/misshandlade.
Ni nasister, ni förstår väl att SvP aldrig kommer i närheten av riksdagen, är det inte bättre med ett land i framtiden med SD som styr och svenska kvinnor kan vara ute sent på kvällen utan att gruppvåldtas av invandrare (såklart jag inte tror att varenda invandrare som kommer hit integreras men jag tror att majoriteten kommer göra det om vi tar in utbildade invandrare). Jag hoppas att SD kan splittra förorterna så att svenskar och invandrare kan leva tillsammans där.
Som sagt jag undrar varför icke-nasister har övergett SD för SVP. Alla är välkomna att svara, jag är nyfiken på vad invandrarna har för åsikter om SD & SVP. Tack o hej