2013-07-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electrocigarette
Tjena Kolagubben, Kan meddela att jag hade jag valt ett lite mer subtilt namn om jag gjorde reklam fr mig egen sida, men det ligger lite i vad du sger, vilket jag grna frdjupar mig i framver. Dock kvarstr det faktum att dom levererar p tv dagar och alla e-liquids r godknda av FDA.

Wayeasy tar 29 fr Hangsen om det gr dig gladare om man kper mngder och Fasttech r nnu billigare, men orkar man vnta?

Nu har jag kollat in sidan, och den knns inte s vrst lockande. Sidan verkar vara en sljsida av Pufftech, som i sin tur verkar omettikera andra knda varor (eller kopior) och slja dem under egen flagg. Lnkarna p Pufftech's sida gr rakt in i sidan du tipsade om

Jag tror inte att Pufftech tillverkar varken vtska eller batterierna sjlv. r det kanske som s att du jobbar hos Pufftech?

Pufftech's sida r nog ganska ny, fr dr r inte mycket info att tillg p den, och vissa sidor innehller exempeltext frn Word p latin, http://www.pufftech.com/media/ , det r inte serist.

Min gissning r att du startat ett fretag (Pufftech), och sen startat upp den andra som en ren webbshop. Detta fr att kanske frska gra ett mrke av Pufftech som du kan distribuera till andra webbshoppar i framtiden.
Citera
2013-07-05, 20:52
Medlem
Hej alla!

Bestllde vamo-paket frn fasttech efter era rekommendationer hr. Allt gick bra frutom laddaren som bara passar till gamla, flata, uttag.

En frga till er insatta, vilken liquid hller bst kvalit? Frsker f mor min att sluta rka s vill ha ngot som erstter pinnarna! Bestller grna i bulk s r priset bra vid massbestllning s skadar det inte.

sikter frn er som har testat uppskattas!
Citera
2013-07-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simsen
Hej alla!

Bestllde vamo-paket frn fasttech efter era rekommendationer hr. Allt gick bra frutom laddaren som bara passar till gamla, flata, uttag.

En frga till er insatta, vilken liquid hller bst kvalit? Frsker f mor min att sluta rka s vill ha ngot som erstter pinnarna! Bestller grna i bulk s r priset bra vid massbestllning s skadar det inte.

sikter frn er som har testat uppskattas!

Grattis till en riktigt bra modd. Jo, laddaren som medfljer r kass. Anvnd en reseadapter om du har en sn hemma.

Angende vtskor, s finner jag Liqua och Hangsen som bra mrken, bland de massproducerade. Dekang har inte imponerat nnu. Vaporbreak.com har Hangsen till mycket bra pris, Fasttech.com likas. Fasttech har ven Liqua.
Citera
2013-07-06, 21:32
Medlem
ngon som vet ifall denna sidan gr att lita p? http://www.elcigg.se/index.php
Citera
2013-07-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Grattis till en riktigt bra modd. Jo, laddaren som medfljer r kass. Anvnd en reseadapter om du har en sn hemma.

Angende vtskor, s finner jag Liqua och Hangsen som bra mrken, bland de massproducerade. Dekang har inte imponerat nnu. Vaporbreak.com har Hangsen till mycket bra pris, Fasttech.com likas. Fasttech har ven Liqua.

Tack fr svar! Har bestllt en ny laddare och kr nog p fasttech fr pfyllning av vtskor efter att ha lst ditt inlgg!
Citera
2013-07-06, 23:12
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenglen
ngon som vet ifall denna sidan gr att lita p? http://www.elcigg.se/index.php

Ja dem gr att lita p. MEN ifall du kper av dem s kp jiuce av annan leverantr ocks d juicerna kan vara Kina kopior. Har pratat med folk som sagt att dem inte smakar som andra hangsen (riktigt illa) och varit vldigt lttflytande.
Citera
2013-07-07, 00:05
Medlem
Citat:
Tack fr svar! Har bestllt en ny laddare och kr nog p fasttech fr pfyllning av vtskor efter att ha lst ditt inlgg!

Jag kr p denna laddare: http://www.fasttech.com/products/1421/10001638/1292100, den r riktigt bra. Laddar p 3-4 timmar. Tar ven 18350 fast det inte str med.

Jag gillar Fasttech, deras frakt tar lite lngre, men den r gratis och de har bra kundsupport. Samt att de fotograferar all ordrar innan de skickas. Hll dig till Hangsen och Liqua. Dekang r fr 'blaskig' tycker jag.

Om du kpt en Vamo V2, tnk p att stlla om den frn AVG till RMS, annars kommer du att ogilla Vamo.
Citera
2013-07-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Ja dem gr att lita p. MEN ifall du kper av dem s kp jiuce av annan leverantr ocks d juicerna kan vara Kina kopior. Har pratat med folk som sagt att dem inte smakar som andra hangsen (riktigt illa) och varit vldigt lttflytande.

Elcigg.se r vl de som har ftt ett starkt fste ute i detaljhandeln, mnga grejor du kan kpa i Skne iaf r mrkta med Elcigg.se.
Citera
2013-07-07, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Jag kr p denna laddare: http://www.fasttech.com/products/1421/10001638/1292100, den r riktigt bra. Laddar p 3-4 timmar. Tar ven 18350 fast det inte str med.

Jag gillar Fasttech, deras frakt tar lite lngre, men den r gratis och de har bra kundsupport. Samt att de fotograferar all ordrar innan de skickas. Hll dig till Hangsen och Liqua. Dekang r fr 'blaskig' tycker jag.

Om du kpt en Vamo V2, tnk p att stlla om den frn AVG till RMS, annars kommer du att ogilla Vamo.

Har inte krt s mycket p.g.a laddaren s vet inte riktigt vad du menar med AVG och RMS dr. Du har inte ngra favoritsmaker? Det r lite klurigt fr en snusare att pricka rtt med smaker och styrka fr att erstta cigarretter. Krde p den lgsta nikotinhalten frra gngen men i avstyrningssyfte kanske det r dumt? Mlet r ju att erstta fretagsgiftet!
Citera
2013-07-07, 11:19
Medlem
Citat:
Har inte krt s mycket p.g.a laddaren s vet inte riktigt vad du menar med AVG och RMS dr. Du har inte ngra favoritsmaker? Det r lite klurigt fr en snusare att pricka rtt med smaker och styrka fr att erstta cigarretter. Krde p den lgsta nikotinhalten frra gngen men i avstyrningssyfte kanske det r dumt? Mlet r ju att erstta fretagsgiftet!

AVG och RMS r tv lgen p Vamo som du kan kra den i, det har med berkning av spnningen att gra. AVG berknar ett medel p utgende spnning och RMS r en realtidsvervakning. Typ.

AVG r ondska. Tryck p + knappen i 10 sekunder, s kommer displayn att visa antingen '001' fr AVG, eller '002' fr RMS. Ngon skrev att AVG r till fr ett 18350 batteri och RMS fr resten. Men jag kr RMS p allt.

Hur mycket volt/watt du vill kra p r hgst subjektivt, prova dig fram.

Mj, jag har inte hittat min favoritsmak n, fast jag hller Hangsen Menthol hgt. Cigarettsmaker r svra att terskapa, jag har bara hittat en som var riktigt bra, den heter The Prince, men r kpt lokalt, omrkt, s jag vet inte vem som gjort den.

Lgsta nikotinhalten r jttelg. Jag kr 18 mg vilket motsvarar en lightcigarett.
Citera
2013-07-07, 12:18
Medlem
Det r fr bra fr att vara sant... Faktiskt! Jag har nu lagt in 8 (10ml) olika ejuicer och 2 st CE4 Atomizer frn Vaporbreak och priset (utan frakt) blev 121 kr! Stmmer det verkligen?! Visst, med frakt s skulle det g p 697 kr (om jag nu har gjort rtt, har inte lagt ordern n).

Jag fr det verkligen inte att g ihop.
Citera
2013-07-07, 12:22
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strumptrollet
Det r fr bra fr att vara sant... Faktiskt! Jag har nu lagt in 8 (10ml) olika ejuicer och 2 st CE4 Atomizer frn Vaporbreak och priset (utan frakt) blev 121 kr! Stmmer det verkligen?! Visst, med frakt s skulle det g p 697 kr (om jag nu har gjort rtt, har inte lagt ordern n).

Jag fr det verkligen inte att g ihop.

All hail China!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in