2013-07-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electrocigarette
Tjena Kolagubben, Kan meddela att jag hade jag valt ett lite mer subtilt namn om jag gjorde reklam för mig egen sida, men det ligger lite i vad du säger, vilket jag gärna fördjupar mig i framöver. Dock kvarstår det faktum att dom levererar på två dagar och alla e-liquids är godkända av FDA.

Wayeasy tar 29 för Hangsen om det gör dig gladare om man köper mängder och Fasttech är ännu billigare, men orkar man vänta?

Nu har jag kollat in sidan, och den känns inte så värst lockande. Sidan verkar vara en säljsida av Pufftech, som i sin tur verkar omettikera andra kända varor (eller kopior) och sälja dem under egen flagg. Länkarna på Pufftech's sida går rakt in i sidan du tipsade om

Jag tror inte att Pufftech tillverkar varken vätska eller batterierna själv. Är det kanske som så att du jobbar hos Pufftech?

Pufftech's sida är nog ganska ny, för där är inte mycket info att tillgå på den, och vissa sidor innehåller exempeltext från Word på latin, http://www.pufftech.com/media/ , det är inte seriöst.

Min gissning är att du startat ett företag (Pufftech), och sen startat upp den andra som en ren webbshop. Detta för att kanske försöka göra ett märke av Pufftech som du kan distribuera till andra webbshoppar i framtiden.
Citera
2013-07-05, 20:52
Medlem
Hej alla!

Beställde vamo-paket från fasttech efter era rekommendationer här. Allt gick bra förutom laddaren som bara passar till gamla, flata, uttag.

En fråga till er insatta, vilken liquid håller bäst kvalité? Försöker få mor min att sluta röka så vill ha något som ersätter pinnarna! Beställer gärna i bulk så är priset bra vid massbeställning så skadar det inte.

Åsikter från er som har testat uppskattas!
Citera
2013-07-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simsen
Hej alla!

Beställde vamo-paket från fasttech efter era rekommendationer här. Allt gick bra förutom laddaren som bara passar till gamla, flata, uttag.

En fråga till er insatta, vilken liquid håller bäst kvalité? Försöker få mor min att sluta röka så vill ha något som ersätter pinnarna! Beställer gärna i bulk så är priset bra vid massbeställning så skadar det inte.

Åsikter från er som har testat uppskattas!

Grattis till en riktigt bra modd. Jo, laddaren som medföljer är kass. Använd en reseadapter om du har en sån hemma.

Angående vätskor, så finner jag Liqua och Hangsen som bra märken, bland de massproducerade. Dekang har inte imponerat ännu. Vaporbreak.com har Hangsen till mycket bra pris, Fasttech.com likaså. Fasttech har även Liqua.
Citera
2013-07-06, 21:32
Medlem
någon som vet ifall denna sidan går att lita på? http://www.elcigg.se/index.php
Citera
2013-07-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Grattis till en riktigt bra modd. Jo, laddaren som medföljer är kass. Använd en reseadapter om du har en sån hemma.

Angående vätskor, så finner jag Liqua och Hangsen som bra märken, bland de massproducerade. Dekang har inte imponerat ännu. Vaporbreak.com har Hangsen till mycket bra pris, Fasttech.com likaså. Fasttech har även Liqua.

Tack för svar! Har beställt en ny laddare och kör nog på fasttech för påfyllning av vätskor efter att ha läst ditt inlägg!
Citera
2013-07-06, 23:12
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenglen
någon som vet ifall denna sidan går att lita på? http://www.elcigg.se/index.php

Ja dem går att lita på. MEN ifall du köper av dem så köp jiuce av annan leverantör också då juicerna kan vara Kina kopior. Har pratat med folk som sagt att dem inte smakar som andra hangsen (riktigt illa) och varit väldigt lättflytande.
Citera
2013-07-07, 00:05
Medlem
Citat:
Tack för svar! Har beställt en ny laddare och kör nog på fasttech för påfyllning av vätskor efter att ha läst ditt inlägg!

Jag kör på denna laddare: http://www.fasttech.com/products/1421/10001638/1292100, den är riktigt bra. Laddar på 3-4 timmar. Tar även 18350 fast det inte står med.

Jag gillar Fasttech, deras frakt tar lite längre, men den är gratis och de har bra kundsupport. Samt att de fotograferar all ordrar innan de skickas. Håll dig till Hangsen och Liqua. Dekang är för 'blaskig' tycker jag.

Om du köpt en Vamo V2, tänk på att ställa om den från AVG till RMS, annars kommer du att ogilla Vamo.
Citera
2013-07-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Ja dem går att lita på. MEN ifall du köper av dem så köp jiuce av annan leverantör också då juicerna kan vara Kina kopior. Har pratat med folk som sagt att dem inte smakar som andra hangsen (riktigt illa) och varit väldigt lättflytande.

Elcigg.se är väl de som har fått ett starkt fäste ute i detaljhandeln, många grejor du kan köpa i Skåne iaf är märkta med Elcigg.se.
Citera
2013-07-07, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Jag kör på denna laddare: http://www.fasttech.com/products/1421/10001638/1292100, den är riktigt bra. Laddar på 3-4 timmar. Tar även 18350 fast det inte står med.

Jag gillar Fasttech, deras frakt tar lite längre, men den är gratis och de har bra kundsupport. Samt att de fotograferar all ordrar innan de skickas. Håll dig till Hangsen och Liqua. Dekang är för 'blaskig' tycker jag.

Om du köpt en Vamo V2, tänk på att ställa om den från AVG till RMS, annars kommer du att ogilla Vamo.

Har inte kört så mycket p.g.a laddaren så vet inte riktigt vad du menar med AVG och RMS där. Du har inte några favoritsmaker? Det är lite klurigt för en snusare att pricka rätt med smaker och styrka för att ersätta cigarretter. Körde på den lägsta nikotinhalten förra gången men i avstyrningssyfte kanske det är dumt? Målet är ju att ersätta företagsgiftet!
Citera
2013-07-07, 11:19
Medlem
Citat:
Har inte kört så mycket p.g.a laddaren så vet inte riktigt vad du menar med AVG och RMS där. Du har inte några favoritsmaker? Det är lite klurigt för en snusare att pricka rätt med smaker och styrka för att ersätta cigarretter. Körde på den lägsta nikotinhalten förra gången men i avstyrningssyfte kanske det är dumt? Målet är ju att ersätta företagsgiftet!

AVG och RMS är två lägen på Vamo som du kan köra den i, det har med beräkning av spänningen att göra. AVG beräknar ett medel på utgående spänning och RMS är en realtidsövervakning. Typ.

AVG är ondska. Tryck på + knappen i 10 sekunder, så kommer displayn att visa antingen '001' för AVG, eller '002' för RMS. Någon skrev att AVG är till för ett 18350 batteri och RMS för resten. Men jag kör RMS på allt.

Hur mycket volt/watt du vill köra på är högst subjektivt, prova dig fram.

Mjä, jag har inte hittat min favoritsmak än, fast jag håller Hangsen Menthol högt. Cigarettsmaker är svåra att återskapa, jag har bara hittat en som var riktigt bra, den heter The Prince, men är köpt lokalt, omärkt, så jag vet inte vem som gjort den.

Lägsta nikotinhalten är jättelåg. Jag kör 18 mg vilket motsvarar en lightcigarett.
Citera
2013-07-07, 12:18
Medlem
Det är för bra för att vara sant... Faktiskt! Jag har nu lagt in 8 (10ml) olika ejuicer och 2 st CE4 Atomizer från Vaporbreak och priset (utan frakt) blev 121 kr! Stämmer det verkligen?! Visst, med frakt så skulle det gå på 697 kr (om jag nu har gjort rätt, har inte lagt ordern än).

Jag får det verkligen inte att gå ihop.
Citera
2013-07-07, 12:22
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strumptrollet
Det är för bra för att vara sant... Faktiskt! Jag har nu lagt in 8 (10ml) olika ejuicer och 2 st CE4 Atomizer från Vaporbreak och priset (utan frakt) blev 121 kr! Stämmer det verkligen?! Visst, med frakt så skulle det gå på 697 kr (om jag nu har gjort rätt, har inte lagt ordern än).

Jag får det verkligen inte att gå ihop.

All hail China!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in