2013-07-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strumptrollet
Det r fr bra fr att vara sant... Faktiskt! Jag har nu lagt in 8 (10ml) olika ejuicer och 2 st CE4 Atomizer frn Vaporbreak och priset (utan frakt) blev 121 kr! Stmmer det verkligen?! Visst, med frakt s skulle det g p 697 kr (om jag nu har gjort rtt, har inte lagt ordern n).

Jag fr det verkligen inte att g ihop.

Frakten r helfel, den blir enligt ovan 576:-, det stmmer inte alls. Kanske 197:-, men inte 697, om det utan frakt blir 121:-
Citera
2013-07-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Frakten r helfel, den blir enligt ovan 576:-, det stmmer inte alls. Kanske 197:-, men inte 697, om det utan frakt blir 121:-

Okej, men jag hittade mest negativa recensioner frn dem nr jag skte p hemsidan + review s kommer nd inte att lgga en order dr.

Ngon som vet om man kan "tjocka" till lttrunnen vtska genom att blanda med naturell vtska. Ska det i s fall vara ren PG eller VG? Bestllde en sjukt god vtska frn elcigg.se men den frsvinner snabbare n vanligt fr att den r s lttrunnen.
Citera
2013-07-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strumptrollet
Okej, men jag hittade mest negativa recensioner frn dem nr jag skte p hemsidan + review s kommer nd inte att lgga en order dr.

Ngon som vet om man kan "tjocka" till lttrunnen vtska genom att blanda med naturell vtska. Ska det i s fall vara ren PG eller VG? Bestllde en sjukt god vtska frn elcigg.se men den frsvinner snabbare n vanligt fr att den r s lttrunnen.

Vaporbreak har jag aldrig haft problem med, men det r klart att ingen r perfekt.

VG r mer trgflytande n PG.
Citera
2013-07-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Vaporbreak har jag aldrig haft problem med, men det r klart att ingen r perfekt.

VG r mer trgflytande n PG.

Tack fr svar!
Citera
2013-07-08, 19:13
Medlem
Kolagubbens avatar
Satan va snabb leveranstid med singapore post frn vaporbreak, lmnade singapore i fredags och idag har det ankommit till Stockholm, fr vl det frhoppsningsvis imorgon eller onsdag
Senast redigerad av Kolagubben 2013-07-08 kl. 19:16.
Citera
2013-07-08, 20:07
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Satan va snabb leveranstid med singapore post frn vaporbreak, lmnade singapore i fredags och idag har det ankommit till Stockholm, fr vl det frhoppsningsvis imorgon eller onsdag

Ngon ny hrdvara p ingng?
Citera
2013-07-08, 20:30
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeltoid
Ngon ny hrdvara p ingng?

N tyvrr inte, var bara tvungen att prova deras Hangsen vtskor 50ml fr 4.50 dollar och Evod clearos fr 2 dollar
Citera
2013-07-08, 21:57
Medlem
Min Vamo V3 kom idag, nu blir V2 reserven

Nu invntas vtskor frn Hangsen och Liqua.

Har ven bestllt 2 ohms Boge cartos frn LYF.
Citera
2013-07-09, 04:14
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag ger en eGo510 Tank + 650mAh batteri, fljande paket:
http://www.elcigg.se/ego510-tank-650...0ml-p-299.html

Jag har anvnt de bda e ciggen som fljde med rtt frekvent och nu har tankerna brjat lcka (dligt lim) s jag mste kpa nytt.

Vilken E cigg r vrd att kpa idag?
Jag vill ha en med bra kvalit som ger bra med nga helt enkelt, vill inte suga i mig fr att enbart f minimalt med nga utan det ska vara bra helt enkelt. Vilken modell etc?

PS
Rekomendera mig grna ocks vilka siter som r bst att handla dessa saker + vtskor ifrn.
Vill helst inte betala dyra frakter som kostar mer n sjlva produkten i sig.
DS

Tack p frhand!
Senast redigerad av Unbalanced 2013-07-09 kl. 04:22.
Citera
2013-07-09, 07:08
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Jag ger en eGo510 Tank + 650mAh batteri, fljande paket:
http://www.elcigg.se/ego510-tank-650...0ml-p-299.html

Jag har anvnt de bda e ciggen som fljde med rtt frekvent och nu har tankerna brjat lcka (dligt lim) s jag mste kpa nytt.

Vilken E cigg r vrd att kpa idag?
Jag vill ha en med bra kvalit som ger bra med nga helt enkelt, vill inte suga i mig fr att enbart f minimalt med nga utan det ska vara bra helt enkelt. Vilken modell etc?

PS
Rekomendera mig grna ocks vilka siter som r bst att handla dessa saker + vtskor ifrn.
Vill helst inte betala dyra frakter som kostar mer n sjlva produkten i sig.
DS

Tack p frhand!

Vill du bestlla frn svenska sidor eller utlndska sidor?
Jag har blivit frlst av Vivi Nova tankarna p senare tid ger bra rk och man kan vlja olika munstycken till dem. (lskar metall mun stycken)
Dx.com samt lightyourefire.se har jag sjlv anvnt och tycker fungerar. Fasttech r det mnga som anvnder och verkar gilla.
Citera
2013-07-09, 15:26
Medlem
MrDeltoids avatar
Fick hem lite 3mm och 2.5mm silica frn LYF. 3mm lg i en pse mrkt 2.5mm och 2.5mm lg i en pse mrkt 3mm. No big deal men jag upplyste dom om felet och det kommer frmodligen inte ske i framtiden. Silican hller hg kvalitet vilket frvnade mig d det endast kostade 10kr metern.
Jag kommer definitivt att kpa min silica frn LYF hdanefter.
Citera
2013-07-09, 15:51
Medlem
Kolagubbens avatar
Idag kom jultomten med paket frn pink-mule och Vaporbreak.

Hangsen usa mix frn vaporbreak smakar mkt bra dock r lukten lite skum, min favorit "tobakssmak"
Fick ven Evods som ser ut att vara legit, har dock inte provat dom nnu.

Frn pink-mule fick jag boge cartos och herrejses vilken skillnad det r, jag kommer aldrig kpa ngot annat n boge cartos hdanefter, fick ven en glastank och metalltank och siam mods end caps och carto puncher.

Bestllde ven vtska och smaker.

Jag rekommenderar kp av Hangsen vtskor frn Vaporbreak

Bestllde ven pple, kaffe, lakrits och redbull, har dock inte smakat dessa nnu d jag verkligen diggar usa mixen
Senast redigerad av Kolagubben 2013-07-09 kl. 15:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in