2013-07-06, 21:13
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Har Valve helt glömt bort att porta karaktärer? Vad är det, 8 veckor sen Elder Titan kom?
Brukade ju komma en ny varannan vecka, 3 om det behövdes mer finjusteringar på modellen.

Kan ju hoppas på en jättepatch snart när de släpper 3-4 stycken samtidigt men hur troligt är det?

Citat:
After more than two years of testing, Dota 2 will be formally released later this summer, prior to the International tournament in August. It’s likely that the last two heroes to be added to the game before release will be Abaddon – a melee hero with a great deal of utility and survivability – and Legion Commander. Legion’s Dota 2 incarnation is possibly the most significant reinvention to date, evolving from a male knight on horseback to a halberd-wielding female foot-soldier with long banners trailing from her armour. Johnson anticipates that the remaining DotA heroes will be added in the months following the International, at which point Valve’s long conversion work will be at an end.

Förhoppningsvis tar det inte alltför långt tid efter TI3. Vi får väl se. (Johnson är Eric Johnson från Valve)
Citera
2013-07-06, 21:54
Medlem
Jag vill ha techies :]
Citera
2013-07-07, 00:37
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Jag vill ha techies :]
Är ju bara snorungar som gillar honom, ge oss abaddon.
För övrigt är Techies en utav de hjältarna som är minst klar, dvs han kommer inte att bli nästa som släpps.

http://www.cyborgmatt.com/dota-2-unreleased-heroes-status/
Citera
2013-07-07, 00:50
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
jag hade ett uppehåll under sommaren förra året så visste inte att de tog en paus.
Varför dock? Nya hjältar tillåts ju inte vara i Captain's Mode och det är ju knappast 3D-animatörerna och programmerarna som tar hand om turneringen så ser inte varför de inte kan fortsätta släppa åt oss som inte spelar CM.

Hur var det förra året, släppte de en bunt hjältar direkt efter eller släppte de bara en?
Förstår inte varför du har så bråttom.
Det är ju knappast bara att mata in hur mycket dmg en spell skall göra och så är det klart.

De släppte 3 hjältar några veckor innan TI2 och sedan släppte de ytterligare en ungefär en månad efter.
Citera
2013-07-07, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Är ju bara snorungar som gillar honom, ge oss abaddon.
För övrigt är Techies en utav de hjältarna som är minst klar, dvs han kommer inte att bli nästa som släpps.

http://www.cyborgmatt.com/dota-2-unreleased-heroes-status/
Är ju inte direkt favoritheron, men hade varit rolig att lira nåt game.
Abaddon kommer ju ändå snart.
Citera
2013-07-07, 13:13
Medlem
rehyptols avatar
Är det någon här som har fps-problem?

Mitt började igår kväll, i början utav gamet så fungerar det problemfritt men efter 1 minut ungefär droppar jag till typ 20-30 fps. Har testat och googlat problem och ser att flertal har det här problemet, försökte ominstallera steam/dota men det fungerar inte heller.
Citera
2013-07-07, 13:21
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol

Mitt började igår kväll, i början utav gamet så fungerar det problemfritt men efter 1 minut ungefär droppar jag till typ 20-30 fps. Har testat och googlat problem och ser att flertal har det här problemet, försökte ominstallera steam/dota men det fungerar inte heller.

Hade ditt problem för någon vecka sedan. Hittade ingen lösning utan fick ominstallera hela windows. Segt jag vet men det fungerade.
Citera
2013-07-07, 13:48
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol

Hade det förra veckan, men det slutade efter ett par games.
Citera
2013-07-07, 15:24
Medlem
Freddyfishs avatar
Har förövrigt nycklar, gratis. Pm mig med steam ID
Citera
2013-07-07, 15:35
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddyfish
Har förövrigt nycklar, gratis. Pm mig med steam ID

Invites finns gratis på dotainvite.com sen släpps spelet inom en månad.
Citera
2013-07-07, 15:54
Medlem
hotpants.s avatar
Bara för mig som det inte går att spela en match i nuläget? Blir disconnectad och kan inte reconnecta.
Citera
2013-07-07, 16:31
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotpants.
Bara för mig som det inte går att spela en match i nuläget? Blir disconnectad och kan inte reconnecta.

Har samma problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in