Citat:
Ursprungligen postat av
Wooxan
Det räcker inte på långa vägar, jämför tex gyro med faceless void (som faktist pickas ibland så värdelös är han inte) Faceless är totalt värdelös hela laningfasen tills han har åtminstånde 2 major items medans gyro har en spell som gör mer skada än linas lvl1 ulti om man hamnar ensam emot honom, en spell som gör att han kan farma stacks hur snabbt som helst midgame och harassa i laningfasen och en ulti som gör massor av skada och slowar i team fights.
Han är en av de starkaste lategame och samtidigt relevant de första 20 minuterna, sålänge han är det så kommer han pickas 100% tyvärr.
Jag tycker inte gyro är så vass late game alls. Hans spells är ju helt värdelösa lategame, wow ulti som gör typ 500 dmg, vad är det lategame, bkb på det så spelar det ingen roll, han har ingen crit stun eller hex eller något sånt.
Ska vi snacka tidiga imba heroes så ta lich tex, eller varför inte pugna? void + witch doctor, vad fan gör man då?
Etc etc. Jag må vara noob och kanske inte ser spelet på samma sätt som du gör, men jag tycker det ligger bland spelarna och definitivt inte bland hjältarna. Alla hjältar är ju bra, och bland late game carrys så är det ju vissa som står ut.
Du kan ju prova själv med en polare och köra med cheat och be han köra tex void och du gyro, köp de allra bästa lategame sakerna och kör 1v1 eller något.
Edit: Ska vi snacka imba lategame hjältar så ta PL, vad kan stoppa honom i lategame gear? inget.