2013-05-14, 12:59
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Vad tror ni, kommer alliance ta hem Internationals i år med deras högform, eller är det omöjligt att rå på iG?
Får se hur det ser ut i G1 League, tror det är omöjligt att säga hur det kommer att gå innan vi ser hur dom presterar mot kineserna.
Citera
2013-05-14, 13:11
Medlem
Filuren89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanan
Nollställs det inte när spelet släpps eller hur blir det?

Då kommer ju dota aldrig kunna tjäna pengar då alla har typ 20 invites var numera.

Så varför köpa det äns?

Det Valve tjänar pengar på är items du kan köpa inuti spelet, cosmetics, och ja de gör vinst på det kan jag lova!

Citat:
Ursprungligen postat av Fruktlimpa
Nej, det är samma spel.
Och jag tror att man kommer behöva betala, oavsett om du har varit beta medlem. Dock, så kanske man får rabatt.
Finns en möjlighet att de som köpte betan, får spelet gratis. Men citera mig inte på det.

Om du vill ha en invite så är det ju bara att fråga första bästa snubbe på steam, alla sitter och trycker på minst 15 stycken. Jag har själv runt 19.
Har för mig att Valve sagt att det kommer vara gratis hela tiden, som sagt så tjänar de pengar på cosmetics osv. Kolla bara på The International Compendium och pengarna de drar in där vilket bara är en del utav inkomsten.

Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Får se hur det ser ut i G1 League, tror det är omöjligt att säga hur det kommer att gå innan vi ser hur dom presterar mot kineserna.

Blir riktigt intressant, när drar G-1 Igång?
Citera
2013-05-14, 14:06
Medlem
Iam-Varfors avatar
24-26 Maj är det!
Citera
2013-05-14, 16:50
Medlem
Tjenare boys and girls! Har spelat DotA2 sisådär 300 matcher. En sak jag VERKLIGEN saknar är att vara full premade (5 personer), vilket jag och mina polare var under tiden jag spelade LoL. Därför söker jag några trevliga Dota2 spelare, som vill lira så ofta som möjligt!
Citera
2013-05-15, 11:56
Medlem
Kungenabous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staalnacke
Tjenare boys and girls! Har spelat DotA2 sisådär 300 matcher. En sak jag VERKLIGEN saknar är att vara full premade (5 personer), vilket jag och mina polare var under tiden jag spelade LoL. Därför söker jag några trevliga Dota2 spelare, som vill lira så ofta som möjligt!
Jag spelar gärna med dig skriv i pm!
Citera
2013-05-15, 19:54
Medlem
DosSantoss avatar
Äntligen, The International 3 har nu den största prispotten någonsin för en Esports turnering (om man inte räknar med poker möjligtvis)!!

http://www.dota2.com/international/compendium/
http://www.esportsearnings.com/tournaments

LoL hade tidigare den största prispotten på $1,970,000.00. Dota 2 gick nu om med hjälp utav alla kompendium som har sålts och som fortfarande säljs, så den kommer nog stiga lite till! Jäkligt snyggt gjort utav fanbasen

Edit: ca 370k som kommer ifrån fanbasen och sålda kompendiums, och det växer hela tiden. Imponderande?
Senast redigerad av DosSantos 2013-05-15 kl. 20:08.
Citera
2013-05-16, 14:00
Medlem
Skyishs avatar
iCCup vs QPandas om några timmar då! Vem tror ni tar hem vinsten? Själv så hoppas jag på QPandas men förväntar mig ingen vinst.
Citera
2013-05-16, 15:58
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
iCCup vs QPandas om några timmar då! Vem tror ni tar hem vinsten? Själv så hoppas jag på QPandas men förväntar mig ingen vinst.
Hoppas också på Qpanda, spelade på dom också
Citera
2013-05-16, 18:35
Medlem
Messigoals avatar
Är det bara jag som tycker att s4 är en otroligt medioker spelare? Alla hyllar honom som BÄSTA midspelaren någonsin. Bättre än Dendi och Ferrari? Knappast va.

Det går ju bara bra för honom mid när han möter lite lättare motstånd och har övertag i picken. T ex PUCK mot QOP... puck har ju så jävla stort övertag med tanke på silence.

Och dessutom borde han förstöra den jävla mössan och se lite anständig ut på LAN evenemang. Han ser ut som en jävla lodis som precis vaknat efter en hård natt i kalla minusgrader.
Senast redigerad av Messigoal 2013-05-16 kl. 18:37.
Citera
2013-05-16, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messigoal
Är det bara jag som tycker att s4 är en otroligt medioker spelare? Alla hyllar honom som BÄSTA midspelaren någonsin. Bättre än Dendi och Ferrari? Knappast va.

Det går ju bara bra för honom mid när han möter lite lättare motstånd och har övertag i picken. T ex PUCK mot QOP... puck har ju så jävla stort övertag med tanke på silence.

Och dessutom borde han förstöra den jävla mössan och se lite anständig ut på LAN evenemang. Han ser ut som en jävla lodis som precis vaknat efter en hård natt i kalla minusgrader.

Troll?
Citera
2013-05-16, 19:13
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish

Herrejävlar vad bra de spelade! De möter mouz om cirka två timmar där jag tror att de kommer möta större motstånd.
Senast redigerad av Skyish 2013-05-16 kl. 19:21.
Citera
2013-05-16, 19:52
Medlem
ManOLegends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DFBESE
Troll?

Nja du..Jag håller med om att det är ett jävla gnöt om att s4 ska vara bättre än dendi o ferrari, vilket så inte är fallet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in