Citat:
Jag hoppas verkligen att det sker en förändring. Tanken att höra dessa programledare och stammisar mala på i ett år till får nog mig nog att avstå kanalen. När man halkar in och hör på repriserna så undrar jag själv hur man stått ut. Cissis självgoda gapiga röst skär i märgen. Man hör mer och mer vilken mytoman Rusz är som snackar enbart skit. Om hon hunnit med dessa klienter och utbildningar samtidigt som hon varit hemmafru och skriver böcker skulle hon vara 150 år. Hon sitter där och snackar om sina böcker för att få köpare men det är bara mentalt störda fattiglappar som ringer och inte direkt något program som känns seriöst.
Nu har Kindmark också börjat bli lika PK som resten av programledarna och där föll han också.
Om dom inte tar bort flertalet programledare och förnyar så kommer Radio1 självdö. Ingen normal människa sätter på denna kanal annat än då man jobbar eller vill lyssna på lyteskomik.
Täppas Fogelberg borde ta över så försvinner stammisarna en efter en. Att höra honom bemöta t.ex Inge-Gerd skulle vara en ren fröjd.
Nu har Kindmark också börjat bli lika PK som resten av programledarna och där föll han också.
Om dom inte tar bort flertalet programledare och förnyar så kommer Radio1 självdö. Ingen normal människa sätter på denna kanal annat än då man jobbar eller vill lyssna på lyteskomik.
Täppas Fogelberg borde ta över så försvinner stammisarna en efter en. Att höra honom bemöta t.ex Inge-Gerd skulle vara en ren fröjd.

Stämmer till punkt och pricka.
Har räknat ut att Eve R är 163 år med allt hon har hunnit med.
Tror inte att hon har betalt av Radio 1, med tanke på all reklam hon gör för sina böcker (skulle aldrig köpa, än mindre läsa en bok av henne).
Så hon pröjsar nog sin radiotid med att få göra reklam för sina böcker (är nog inga toppsäljare) eller hon betalar ur egen ficka för att sitta och blaja...
Kindmark = -
Täppas, nja kanske han skulle platsa i teamet.