hahaha läste nu om cold turkey..
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cold_turkey
Pct är för mig väldigt viktigt. Som du säger Byggarn, sett så många kompisar som kliver på sjuk i huvudet doser, sen åker in / ut på det. Finns inga som mår sämre på häktena än de som tänder av roidsen, alltså blir det automatiskt en cold turkey

Ärligt så är de riktigt trasiga. Orkar ingenting, orkar inte ens äta..
Sen har ja också kompisar som inte respekterar steroiderna för fem öre ännu mindre sitt liv. Ute och super på DNP osv...
Jag själv gjorde misstaget nu att förlita mig på vad folk sa, visst var ganska bra snubbar man frågade om råd, erfarna i alla fall. Det var idiotiskt, för det resulterar i att man laborerar med grejer man inte förstår sig på, kan sluta riktigt illa.
Visst de sa låga doser osv och följde det, glad för det. Men de själva är ju såna som går året om i princip så då blev det naturligt att de talade mer åt det hållet, möjligtvis slängde upp något bättre att kura kort bla bla. Men man lyssnade ju ändå mest på hur de själva kurade och talade om det så stämmer som du säger man blev lite "blind" mer eller mindre. Såg inte konsekvenserna utan bara resultaten de kunde ge. Men visst köper att ja inte kurat super länge eller gått igenom en lång rad med steroid konsekvenser.
Men är ingen självmordskandidat. Vill vara smartare än så och lyssna på de som gått föres information. Så man slipper deras misstag..
Hmm, kunde ha slutat riktigt fel egentligen är glad att flashback finns, är väldigt anonym av mig och här kan man vara det verkligen men ändå tala öppet om olika funderingar. Kring ganska mycket egentligen. Sen tycker ja folk är jävligt trevliga och hjälpsamma på forumet. Tacksam över det.
Med vänliga hälsningar.