2013-07-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Menade mer att coldturkey är en vettig baksida av den roliga sidan av det här, preppandet, ist för att lindra måendet så mycket som möjligt. En gång iaf. Men det är min åsikt bara.

Mvh

absolut nu är jag med i svängarna.
Citera
2013-07-04, 21:21
Medlem
ChuckyOnes avatar
testocyp
Hehehe nej man är inte speciellt nyttig. Man får skylla på att man sköter det andra.. Kosten, sömnen, träningen... Super inte, knarkar inte, har strukturerad vardag. Med inrutade rutiner för att träningen ska gå så bra som möjligt .. Lite "onyttig" får man väll vara då i alla fall ..

Valpen har talat moha!
Citera
2013-07-04, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
testocyp
Hehehe nej man är inte speciellt nyttig. Man får skylla på att man sköter det andra.. Kosten, sömnen, träningen... Super inte, knarkar inte, har strukturerad vardag. Med inrutade rutiner för att träningen ska gå så bra som möjligt .. Lite "onyttig" får man väll vara då i alla fall ..

Valpen har talat moha!

glöm aldrig till vilket pris. jag förespråkar pct > coldturkey även om jag gått av cold turkey men jag kan säga att cold turkey kommer med ett pris, fyfan vad lång tid det kan ta att bli ok igen.
Citera
2013-07-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
glöm aldrig till vilket pris. jag förespråkar pct > coldturkey även om jag gått av cold turkey men jag kan säga att cold turkey kommer med ett pris, fyfan vad lång tid det kan ta att bli ok igen.

Jo, håller med till fullo. Vill bara klargöra att jag självklart förespråkar pct, men anser det som en nyttig läxa att kliva av ct en gång iaf.

För fyfan vad man kan må av att kliva av ct, speciellt efter en lång och hård kur. Man är inte människa någonstans, men när man väl tacklat det ser man nog på preppandet med mognare ögon. Nu kliver alla på för gott efter första kuren, nätbyggandet har blivit aningen för ambitiöst, och fartblind blir man oxå dosmässigt.

mvh
Citera
2013-07-04, 22:37
Medlem
ChuckyOnes avatar
hahaha läste nu om cold turkey..

http://sv.wikipedia.org/wiki/Cold_turkey

Pct är för mig väldigt viktigt. Som du säger Byggarn, sett så många kompisar som kliver på sjuk i huvudet doser, sen åker in / ut på det. Finns inga som mår sämre på häktena än de som tänder av roidsen, alltså blir det automatiskt en cold turkey Ärligt så är de riktigt trasiga. Orkar ingenting, orkar inte ens äta..

Sen har ja också kompisar som inte respekterar steroiderna för fem öre ännu mindre sitt liv. Ute och super på DNP osv...

Jag själv gjorde misstaget nu att förlita mig på vad folk sa, visst var ganska bra snubbar man frågade om råd, erfarna i alla fall. Det var idiotiskt, för det resulterar i att man laborerar med grejer man inte förstår sig på, kan sluta riktigt illa.

Visst de sa låga doser osv och följde det, glad för det. Men de själva är ju såna som går året om i princip så då blev det naturligt att de talade mer åt det hållet, möjligtvis slängde upp något bättre att kura kort bla bla. Men man lyssnade ju ändå mest på hur de själva kurade och talade om det så stämmer som du säger man blev lite "blind" mer eller mindre. Såg inte konsekvenserna utan bara resultaten de kunde ge. Men visst köper att ja inte kurat super länge eller gått igenom en lång rad med steroid konsekvenser.

Men är ingen självmordskandidat. Vill vara smartare än så och lyssna på de som gått föres information. Så man slipper deras misstag..

Hmm, kunde ha slutat riktigt fel egentligen är glad att flashback finns, är väldigt anonym av mig och här kan man vara det verkligen men ändå tala öppet om olika funderingar. Kring ganska mycket egentligen. Sen tycker ja folk är jävligt trevliga och hjälpsamma på forumet. Tacksam över det.

Med vänliga hälsningar.
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-07-04 kl. 23:13.
Citera
2013-07-05, 02:34
Medlem
Har någon testat arimidex med dbollar? Funkar det att hålla bloaten nere?
Citera
2013-07-05, 12:35
Medlem
Dom flesta här sköter nog träning, kost, sömn och har en strukturerad vardag. Det förutsätter jag, annars är man en idiot. Det är när man kliver av som problemen dyker upp. Precis som med andra droger, amfetamin tex, ruset är inte jobbigt det är avisen.
Coldturkey kan man köra på kortare kurer (3 månader) men pct rekommenderas alltid.
Vad gällde armidex så är det förträffligt bra för att ta ner bloaten. Men försök först och främst med bastande och dra ner på salt och fett, det gjorde mig vansinnigt svullen.
Med vänlig hälsning, GoaGubben88
Citera
2013-07-05, 14:40
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goagubben88
Dom flesta här sköter nog träning, kost, sömn och har en strukturerad vardag. Det förutsätter jag, annars är man en idiot. Det är när man kliver av som problemen dyker upp. Precis som med andra droger, amfetamin tex, ruset är inte jobbigt det är avisen.
Coldturkey kan man köra på kortare kurer (3 månader) men pct rekommenderas alltid.
Vad gällde armidex så är det förträffligt bra för att ta ner bloaten. Men försök först och främst med bastande och dra ner på salt och fett, det gjorde mig vansinnigt svullen.

Sökte precis på bloaten, alltså ibland använder folk här ord och termer man inte riktigt hajjat ännu. Är det när man lägger på sig överdrivet med vätska? Så kan man kalla det bloat? Om man googlat bloaten så kommer det inte ens upp något som förklarar det på första 10 sidorna.. Men men man lär så länge man lever.

Cold turkey var också en ny term på det hela för mig men sanningen är att ja älskar det uttrycket på det hela.

"Men försök först och främst med bastande och dra ner på salt och fett, det gjorde mig vansinnigt svullen."

Ja helt sant, salt binder vätska. Armidex har också en kraftig östrogen sänkande effekt va? Så man får inga bitchisar no matter what i princip??

Men också hört att den ska ha jävligt trista bi effekter, ben skörhet med mer.. Det gör mig nyfiken på om det är något permanent i så fall? Även efter avslut..

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19960412000075&DocTypeID =7&UserTypeID=2

Å andra sidan tar man det ihop med roids så kanske minimeras den bi effekten. Men om inte bring it med allt du vet ..
Med vänliga hälsningar!
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-07-05 kl. 14:46.
Citera
2013-07-05, 15:22
Medlem
Bloat är att vara svullen, egentligen så syftar det till att magen är som
En spärrballong, men här syftar man till svullen pga vätska. Armidex är helt korrekt en östrogensänkare till skillnad från tamoxifen som binder till receptorerna och sänker inte fritt östrogen. Armidex hade jag liggandes utfall att jag skulle få begynnande bt, testade de för å ta ner vätskeansamling. Kändes mer prisvärt att skippa allt för mycket salt och fett och basta istället. Armidexen är dyr och var då jag fick tag i mitt svårt att komma över. Så använd det som en safe istället. Må bäst och kötta på vännen!
Edit: skulle nog oroa mig mer för levervärden än benskörhet.
Senast redigerad av Goagubben88 2013-07-05 kl. 15:25.
Citera
2013-07-05, 16:19
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goagubben88
Bloat är att vara svullen, egentligen så syftar det till att magen är som
En spärrballong, men här syftar man till svullen pga vätska. Armidex är helt korrekt en östrogensänkare till skillnad från tamoxifen som binder till receptorerna och sänker inte fritt östrogen. Armidex hade jag liggandes utfall att jag skulle få begynnande bt, testade de för å ta ner vätskeansamling. Kändes mer prisvärt att skippa allt för mycket salt och fett och basta istället. Armidexen är dyr och var då jag fick tag i mitt svårt att komma över. Så använd det som en safe istället. Må bäst och kötta på vännen!
Edit: skulle nog oroa mig mer för levervärden än benskörhet.

Ja precis, 17-alfa (lever toxiska) tabletter exempelvis d-boll med mer är ju också fett skabbiga för levern. Har mycket mycket stor respekt för såna grejer.

Så mycket att hålla koll på i denna svängen, när man snackar med folk på gatan exempelvis eller någon försöker sälja grejer till en så låter det ju alltid så jävla guld och gröna skogar. Men så är sällan sanningen..

Så exempelvis d-bollar i combo med armidex är = använd lever skydd och överdosera inte om du inte vill ha en skrump lever i princip? Det vill säga utveckla hepatit c med otur eller annat lever knas..

Mvh!
Citera
2013-07-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Ja precis, 17-alfa (lever toxiska) tabletter exempelvis d-boll med mer är ju också fett skabbiga för levern. Har mycket mycket stor respekt för såna grejer.

Så mycket att hålla koll på i denna svängen, när man snackar med folk på gatan exempelvis eller någon försöker sälja grejer till en så låter det ju alltid så jävla guld och gröna skogar. Men så är sällan sanningen..

Så exempelvis d-bollar i combo med armidex är = använd lever skydd och överdosera inte om du inte vill ha en skrump lever i princip? Det vill säga utveckla hepatit c med otur eller annat lever knas..

Mvh!

Inte riktigt, helt och hållet individuellt. Finns folk här på brädan legat på över 1200mg apoteks orala utan leversvikt. Har ett par goda vänner på annat håll som ligger på 3-400mg orala större delar av året, medans jag fick leversvikt vid min första kur som bestog av 60/50 OT. Alla tål olika, man vet aldrig innan man prövar, så är det med allt prepp mer eller mindre.

Ett tips är frekventa hälsokontroller, om man är orolig för hälsan.

mvh
Citera
2013-07-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Inte riktigt, helt och hållet individuellt. Finns folk här på brädan legat på över 1200mg apoteks orala utan leversvikt. Har ett par goda vänner på annat håll som ligger på 3-400mg orala större delar av året, medans jag fick leversvikt vid min första kur som bestog av 60/50 OT. Alla tål olika, man vet aldrig innan man prövar, så är det med allt prepp mer eller mindre.

Ett tips är frekventa hälsokontroller, om man är orolig för hälsan.

mvh
Jag har alltid undrat hur man klarar det utan andra mediciner. Förr va mitt blodtryck högt på 50mg drol.. hur skulle då 800mg se ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in