Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Jag har kört varannan helg nu sen 3 gånger tillbaka, hittills så har det varit rätt lugnt i skallen
Du har bara precis börjat, vänta du bara för det kommer, tro mig och alla andra som kört det lite oftare
Tycker inte det är någonting du ska testa för man blir ju fan korkad, slö eller hissen går inte riktigt ända upp. Svårt att beskriva men det är bara tillfälligt, kan ta lite tid att repa sig. Lär av andra eller testa själv, ditt liv.
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
En fråga bara, hur pass mycket stryk tar levern efter en kväll med mdma?
Jag har aldrig kollat värden efter nån gång, förmodligen inte mycket alls. Det är ju som sagt det kontinuerliga bruket som gör skada och inte enstaka gånger. Levern är en jävel på att reparera sig. Sen beror det väl på hur bra kroppen är i sig, efter några tunga år under tonåren så klev jag ur med perfekta värden. Andra sabbar den långt innan, så det är verkligen individuellt. Har alltid haft det bra på det sättet och resten av familjen också.
Enda som finns i min släkt är eventuellt problem med kolesterol på äldre dagar och är det de enda, ja då får man fan va nöjd