2013-05-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Om jag ändå ska lägga 3000 kr på en kur så spelar inte en eller 2 hundringar extra så stor roll. Det känns mer värt att betala någon hundring än att dra till apoteket och tjaffsa till mig kanyler med jobbiga kärringar. Det hade varit en annan sak om dem tog slut för då hade jag gått till apoteket istället men förstår inte hur man kan tycka att 5 kr är dyrt om man inte ska köra 1 6 månaders kur eller något.

Tror inte du har åldern inne för att handla verktyg från apoteket anyway.
Citera
2013-05-08, 22:46
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Jag har kört varannan helg nu sen 3 gånger tillbaka, hittills så har det varit rätt lugnt i skallen

Du har bara precis börjat, vänta du bara för det kommer, tro mig och alla andra som kört det lite oftare

Tycker inte det är någonting du ska testa för man blir ju fan korkad, slö eller hissen går inte riktigt ända upp. Svårt att beskriva men det är bara tillfälligt, kan ta lite tid att repa sig. Lär av andra eller testa själv, ditt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
En fråga bara, hur pass mycket stryk tar levern efter en kväll med mdma?

Jag har aldrig kollat värden efter nån gång, förmodligen inte mycket alls. Det är ju som sagt det kontinuerliga bruket som gör skada och inte enstaka gånger. Levern är en jävel på att reparera sig. Sen beror det väl på hur bra kroppen är i sig, efter några tunga år under tonåren så klev jag ur med perfekta värden. Andra sabbar den långt innan, så det är verkligen individuellt. Har alltid haft det bra på det sättet och resten av familjen också.

Enda som finns i min släkt är eventuellt problem med kolesterol på äldre dagar och är det de enda, ja då får man fan va nöjd
Senast redigerad av Vecna 2013-05-08 kl. 22:52.
Citera
2013-05-09, 01:30
Medlem
Propionates avatar
Svar angående smärtan: Diamonds högdoserade susta känns en del ja, antingen fortsätter man trots smärta eller byter man märke.

Angående hostan: Du lyckades få någon droppe olja i ett kärl när du drog ut nålen, ingen fara i så små mängder.
Citera
2013-05-09, 11:20
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Om jag inte är helt fel ute så tror jag bad-boy här på brädan fick känningar på 20mg dbol men inte på 500mg testo e e5d eller e4d. Så det är HÖGST individuellt. Han får väl titta in och rätta till om jag kom ihåg fel men det var där omkring iallafall tror jag.

Nä nä, över 50mg d-bol kan jag känna av och då ligger jag garanterat på minst 2 gram av annat.
Har dock aldrig behövt sätta in något utan känningarna brukar försvinna efter ett tag konstigt nog.
Men nu har jag tänkt på 100mg d-bol så då ska jag köra adex på samma gång...
Citera
2013-05-09, 11:47
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Nä nä, över 50mg d-bol kan jag känna av och då ligger jag garanterat på minst 2 gram av annat.

Då var jag riktigt fel ute.
Citera
2013-05-09, 15:43
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Då var jag riktigt fel ute.

Men dock är d-bol det prepp som jag kan få känningar av på relativt låg dos om man jämför med andra prepp..
Citera
2013-05-09, 17:38
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Men dock är d-bol det prepp som jag kan få känningar av på relativt låg dos om man jämför med andra prepp..

Det var den poängen jag ville få fram, även fast mängden blev helt fel
Citera
2013-05-09, 17:51
Medlem
Hej! Jag skulle behöva hjälp av någon kunnig ang om det går bygga kvalite muskelmassa på preparat såsom win el masteron alltså utan o dra på sig vätska men att ändå bygga på kvalité muskler, jag vet att det finns mycket bättre muskelbyggande "bulk" prepp än de där men nu kommer vi till mitt problem , jag får högt blodtryck så fort jag kliver på steroider som binder vätska såsom ot deca testo dboll a u name it, jag har även testat att ändra kosten ingen salt samt måttligt kollisar men det funkar inte har lätt till att binda vätska i kroppen, för att inte kasta en kur i papperskorgen så vill jag ha råd hur ni eventuellt hade gjort i min sits! Ps; anavar är inte intressant pga tjejprepp nä skämt åsido, skulle behöva öka dosen rejält då på anavar drf ekonomisk problem hehe! Iallafall tack i förhand. Mvh
Citera
2013-05-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultras07
Hej! Jag skulle behöva hjälp av någon kunnig ang om det går bygga kvalite muskelmassa på preparat såsom win el masteron alltså utan o dra på sig vätska men att ändå bygga på kvalité muskler, jag vet att det finns mycket bättre muskelbyggande "bulk" prepp än de där men nu kommer vi till mitt problem , jag får högt blodtryck så fort jag kliver på steroider som binder vätska såsom ot deca testo dboll a u name it, jag har även testat att ändra kosten ingen salt samt måttligt kollisar men det funkar inte har lätt till att binda vätska i kroppen, för att inte kasta en kur i papperskorgen så vill jag ha råd hur ni eventuellt hade gjort i min sits! Ps; anavar är inte intressant pga tjejprepp nä skämt åsido, skulle behöva öka dosen rejält då på anavar drf ekonomisk problem hehe! Iallafall tack i förhand. Mvh

Har du testat ditt blodtryck? Eller, är det något du konstaterat på egen hand?
Citera
2013-05-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Har du testat ditt blodtryck? Eller, är det något du konstaterat på egen hand?
Jag har haft problem med högt blodtryck när jag har varit on, mycket huvudvärk blödde näsblod ofta, roddnad i ansikte så fort jag rör på mig nästan och svettningar på kvällarna sängen blir en vattenbadkar nästan, även jobbiga hjärtslag snabba, testade mig i vårdcentralen där jag fick återkomma 3gånger tills det blev till nästan normal, då jag motionerade ofta fick jag ner blodtrycket men har ju haft problem med blodtrycket även nu när jag är off om jag inte sköter kost samt promenaderna. Drf undrar om jag kan ta tex icke vätske preparat såsom winstrol el masteron även lägga på mig kvalité size"muskelmassa" har inte erfarenhet av det och undrar om någon kunnig har det? Mvh
Citera
2013-05-09, 18:33
Medlem
sedans avatar
Citat:
Jag har haft problem med högt blodtryck när jag har varit on, mycket huvudvärk blödde näsblod ofta, roddnad i ansikte så fort jag rör på mig nästan och svettningar på kvällarna sängen blir en vattenbadkar nästan, även jobbiga hjärtslag snabba, testade mig i vårdcentralen där jag fick återkomma 3gånger tills det blev till nästan normal, då jag motionerade ofta fick jag ner blodtrycket men har ju haft problem med blodtrycket även nu när jag är off om jag inte sköter kost samt promenaderna. Drf undrar om jag kan ta tex icke vätske preparat såsom winstrol el masteron även lägga på mig kvalité size"muskelmassa" har inte erfarenhet av det och undrar om någon kunnig har det? Mvh
Har du testat korta estrar?
Citera
2013-05-09, 18:54
Medlem
Citat:

Antar att du bulkade samtidigt? Hur högt blodtryck hade du när du låg på?

Mitt blodtryck försämras i takt med att formen försämras. Under deffen brukar blodtrycket hålla sig inom normalintervallet, och jag tror att det till största delen beror på att man äter mindre (och "leanare"), och att man tappar vikt i form av både vätska och fett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in