Ska fortsätta bomba med mer frågor nu, ser när ja läser om alla steroider att man kan kombinera olika steroider för att ta bort bi effekter också. Eller minska chansen för bi effekter, säg att man kör en grej som tar fult på Blodfetterna till exempel, man doserar halvhögt, då kan man ju också stabilsera det genom deca kur till exempel? Därför den påverkar plötsligt blodfetterna positivt. Om man nu skulle ha besvär på just det planet eller ligga i risken för besvär så är det ju riktigt klockrent.
Glöm inte vara bara ett exempel. (finns garanterat bättre)
Eller för att motverka att HPAA nedstägningen påverkar en riktigt negativt även under kuren på deca så kan man till exempel kombinera den med testo, så man har välmåendet på sin sida och kuken aotomatiskt också. Sen exempelvis använda Deca tidigt i kuren om man exempelvis kör 16 veckor, första 10 till exempel, sen kliva över prepp som är snällare inför när pct dras igång? Right? Så att återhämtningen blir mildare.
Alltså ju mer man läser ju mer inser man att man kan styra mycket mycket i sitt användande mot att slippa bädda för hälsofaror.. Eller onödigt lidande. LIka så använda 17-aa levertoxiska ämnen med respekt och stor planering i vilka andra kompliment man har till, att gå in med 3-4 lever toxiska ämnen samtidigt är korkat.
Sen en sak till, förstår även väldigt lite varför folk doserar så jävla monster maniskt högt, ännu mindre varför de inte tar det nice and easy, utnytjar preppen till max, om jag tar 100 mg tren i veckan nu säger vi tillsammans med testo, så räcker det ju klockrent med att öka trenbolanet lite bara inför nästa race, om man nu vill ha den, varför öka från 100 till 700mg från kur ett till kur två? Ser inte varför, det är slöseri med att långsiktigt spränga sina genetiska max som i längden blir långt högre än de som överkonsumerar aas för tidigt.
Det tar tid att bygga muskler, tycker man att öka rosa moln mycket hela tiden är rätt väg, så blir dom mycket kortvariga tror ja.
Man ska ha tålamod och fatta vad man gör, jag är inte dum i huvudet, kan se jävligt intressanta sätt ju mer jag läser att dra ner risken för hälsofaror MARKANT...
Vafan pysslar en del med här är min fråga? Menar inte att vara otrevlig, undrar mer varför de gör så mot sig själva, och inte njuter med åren över åkturen att få träna medan det händer saker i längden, samt hålla sig psykiskt och fyiskt friska..
En del blir säkert arg på mig men bara ärlig, är chockad över hur en del laborerar med sig själv i onödan, vill ni dö så gärna?
Ska bli expert på steroider, ge mig sex-sju månader bara så ska ja vara som en jävla vetenskapsman inom dett området. För folk säger acceptera att det kommer gå åt helvete, pfft går att motverka det mesta ju och förebygga, sen läkarkolla sig med jämna mellanrum så man hela tiden håller koll på vart man står i hälsan, ser man något som balkar så reglerar man det. Bästa av allt chansen att göra det i tid. (men givetvis räknar man med att saker kommer ske, men att det skulle vara så lätt som en del försöker påstå) ja kanske om man kurar osmart. Men inte om man är väldigt nogran i sina planeringar, kanske har jag fel, vi får väll se med åren..
Tror inte ett skit på att masskonsumera steroider, kanske att man får gå upp en del högt efter 15-20 års användande, tror på smart träning, disciplin(MISSA ALDRIG ETT PASS), SKADEFÖRBYGGANDE funktionell träning varvat med muskelbyggandet, tror på att år efter år sköta sin kost och sova 7-8 timmar per dygn, tror på att må bra i livet och ser bara aas som en krydda på det hårda arbete man gör för att komma dit man vill komma.
Sen när jag är 50 år och mer så vill jag inte ens vara utan steroider. Det skulle göra att jag bryts ner så man inte orkar leva lika bra tids nog, då vill jag ärligt talat ligga på en underhållsdos som är ungefär som en testot i 25 års åldern var, bara träna för att må gött och hålla sig frisk. Ser inget negativt med det.
Mvh!
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-07-06 kl. 09:47.