2013-07-04, 10:05
Medlem
ChuckyOnes avatar
Väldigt mycket tack för ditt svar!
Ska läsa på mycket mer om PCT preparaten HCG, Clomid, Nolva och triptorelin .. Framför allt hur de ska och inte ska kombineras ännu mer om varför..

Bör ja använda leverskydd under tablett perioden förresten? även under pct'n tänker ja på?

Mvh som fan!
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-07-04 kl. 10:24.
Citera
2013-07-04, 13:56
Medlem
Class1cs avatar
HEJ!

Har legat på Testo E 500mg/e3d i 2½månader. I början var sexlusten övernormal och för en-två veckor sen började den försvinna. Tänkte kliva av nu ganska snart, har beställt två paket Nolva och HCG'n är också på väg. Jag är ytterst dåligt påläst, som ni kanske märker. Min ADHD gör att jag AVSKYR att läsa långa texter, om det inte är svar på mina frågor. Det är därför jag ber er att svara seriöst på några frågor...

1. Kan jag kliva på 500mg/e5d nu istället för 500/e3d dom sista 4 veckorna nu?

2. Vad för dos av Nolva ska jag ta? När ska jag börja med den?

3. Kan jag sätta igång med HCG'n? Dos? Hur ofta?

4. När sexlusten försvann kom jag in i en riktig depression, nästan självmordstankar när jag var ensam, kommer detta att lösa sig efter kur/pct?

Tusen tack på förhand grabbar //köttätande broder
Citera
2013-07-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
HEJ!

Har legat på Testo E 500mg/e3d i 2½månader. I början var sexlusten övernormal och för en-två veckor sen började den försvinna. Tänkte kliva av nu ganska snart, har beställt två paket Nolva och HCG'n är också på väg. Jag är ytterst dåligt påläst, som ni kanske märker. Min ADHD gör att jag AVSKYR att läsa långa texter, om det inte är svar på mina frågor. Det är därför jag ber er att svara seriöst på några frågor...

1. Kan jag kliva på 500mg/e5d nu istället för 500/e3d dom sista 4 veckorna nu?

2. Vad för dos av Nolva ska jag ta? När ska jag börja med den?

3. Kan jag sätta igång med HCG'n? Dos? Hur ofta?

4. När sexlusten försvann kom jag in i en riktig depression, nästan självmordstankar när jag var ensam, kommer detta att lösa sig efter kur/pct?

Tusen tack på förhand grabbar //köttätande broder
Du skulle fattat vad du gav dig in på när du började. När du går av kommer den vara totalt bortblåst i ett par månader, MINST.

Nolvadex ca 30 dagar 2 veckor efter sista sticket.

HCG 1 månad innan kur avslut för att kulorna ska få komma igång igen (sen nolvadex)

Köp hem Proviron och använd samtidigt under din pct det kommer underlätta den psykiska delen.
Citera
2013-07-04, 14:07
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Du skulle fattat vad du gav dig in på när du började. När du går av kommer den vara totalt bortblåst i ett par månader, MINST.

HCG 1 månad innan kur avslut för att kulorna ska få komma igång igen (sen nolvadex)

Köp hem Proviron och använd samtidigt under din pct det kommer underlätta den psykiska delen.

Vad för dos Nolva och HCG rekommenderar du?
Citera
2013-07-04, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
Vad för dos Nolva och HCG rekommenderar du?
500ui hcg e3d och nolva 10-30mg ed.

Ärligt så är jag fel person att fråga om Nolvadex, googla runt jag hatar skiten.

mvh
Citera
2013-07-04, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol

äsh efter 2½månad så är det inte säkert att sexlusten är väck alls, den kanske väcks av hCGn t.om. men du kan ha rätt också.
Citera
2013-07-04, 14:50
Medlem
Skippa PCT

Om allt känns frid och fröjd efter avslutad kur (tänk nybörjarkur), vad har ni då för argument att använda PCT? (kan förstå att saker inte alltid ser ut att vara som de är men låt säga att alla värden är bra ocg inga symptom på bieffekter)
Citera
2013-07-04, 15:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimazz
Skippa PCT

Om allt känns frid och fröjd efter avslutad kur (tänk nybörjarkur), vad har ni då för argument att använda PCT? (kan förstå att saker inte alltid ser ut att vara som de är men låt säga att alla värden är bra ocg inga symptom på bieffekter)
Hur vet du om alla värden är bra om du inte har det på papper efter blodprov?
Citera
2013-07-04, 15:32
Medlem
Citat:
Skippa PCT

Nej, återhämtning är AO. Cold turkey är inte vist även om man mår bra under tiden.
Citera
2013-07-04, 18:05
Medlem
Citat:
Skippa PCT

För återhämtning bland annat. Din egna produktion kommer aldrig vara frid och fröjd om du inte kurat socker.

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Nej, återhämtning är AO. Cold turkey är inte vist även om man mår bra under tiden.

Inte vist, men nyttigt imo om man inte är helt labil.
Citera
2013-07-04, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Inte vist, men nyttigt imo om man inte är helt labil.

Finner ingen anledning att inte signalera LH och FSH att det är dags, vi är knappast nyttiga i detta gamet med all vi stoppar i oss. En bra återhämtning är så nyttigt det kan bli.
Citera
2013-07-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Finner ingen anledning att inte signalera LH och FSH att det är dags, vi är knappast nyttiga i detta gamet med all vi stoppar i oss. En bra återhämtning är så nyttigt det kan bli.

Menade mer att coldturkey är en vettig baksida av den roliga sidan av det här, preppandet, ist för att lindra måendet så mycket som möjligt. En gång iaf. Men det är min åsikt bara.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in