2012-10-18, 20:26
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonzox
Eftersom inga kranar har OT så tänkte jag kanske dra en var istället.

men vad säger ni mitt mål är massa fast utan vatten som från dboll har hög bf redan.

tänkte omkring 60-80 mg i 50-60 dagar givetvist med kaloriöverskott kmr äta sönder men inge skräpmat.

Pointless or not?? Vet att det är dyrt fast jag har råd har man ej cash ska man inte ens ta aas.

kan man inte ens skriva i tråden som är tillför dessa frågor, eller kan man inte sköta kosten så ska man inte ens ta aas, har man inte stabil grund psyke eller ekonomi ska man inte heller göra det. men om du äter ett överskott så lägger du på dig massa och även vatten och fett såklart. du kanske borde leangaina lågt överskott tex för även om det är ngt mitt imellan. kosten är viktigast för ditt mål inte preppen.

men aa anavar funkar bra, det är dyrt men ger bra styrka och inte lika mkt vätska som dboll eller oxar påstås göra, jag ökade bra som fan i styrka helt brutalt och inte alls särskilt mkt vätska på 25mg dboll.

men ja gör som du vill, använda rätt tråd, så bigorexia oxh rund slipper lägga ned onödigt mkt tid på att städa forumet och flytta trådar...

mvh
Citera
2012-10-18, 20:34
Medlem
Lonzoxs avatar
Vart ska denna tråden placeras då?

Mod kan flytta den isf

var det din förstakur då eller?
Senast redigerad av Lonzox 2012-10-18 kl. 20:39.
Citera
2012-10-18, 21:40
Medlem
Tjenare! Jag har högt bf, men genom dbol kuren som gick så växte jag och gick ner lite i fett i samma veva. Notera att jag bulkade rätt hårt förutom sista veckan på dbol, då vart det lite mat i huset och då blev bulkandet lidandet. Under den veckan tappade jag 7cm runt midjan och gick ner 4kg, samt att glykogen nivåerna stiger igenom taket på det... Man började se att jag hade något under fettet på magen kan jag säga!

Vet inte om det var till hjälp, men dbol är inte att underskatta pga sin vätska!

mvh
Citera
2012-10-18, 21:51
Medlem
Lonzoxs avatar
Bulkade du med mycket bra mat eller åt du ofta skräpmat såsom flera gng i veckan/ sent??

den sista veckan då låg du på underskott?

var det din första kur? och vilken dos o längd tog du.

Funderar starkt på dboll med men vetifan alltså verkar som om de bara finns negativt om den
Citera
2012-10-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonzox
Bulkade du med mycket bra mat eller åt du ofta skräpmat såsom flera gng i veckan/ sent??

den sista veckan då låg du på underskott?

var det din första kur? och vilken dos o längd tog du.

Funderar starkt på dboll med men vetifan alltså verkar som om de bara finns negativt om den

Det var lite varierat, men hade ju givetvis kunnat haft en mycket bättre kost. Men jag åt inte skräpmat direkt, jag åt det jag kom över i hemmet... Husmanskost!

Japp, omedvetet (tro det eller ej) så tänkte jag inte alls på det.

Japp det var det, 20mg dbol i 100 dagar!

mvh
Citera
2012-10-18, 22:35
Medlem
Förbereder för min 4e kur ..Men har lite grejer o fråga efter.

Jag ska köra den 4e kuren om 50dagar o ja måste hämta grejerna ganska snart, lägga upp kurupplägg osv(förbereda)

Hade tänkt hoppa på tren a igen då de verkade som en skön steroid, ska kombineras med test P.

Ska ha orala med så klart. Har kört dbol så många gånger 50mg o aldrig över.

Till er erfarna kurare, 100mg dbol i 50 dagar eller 50mg dbol+50mg oxar 50dagar?

Observera att jag vet att min lever är genetisk stark o kan återhämta sig snabbt efter skada. De har redam bevisats på blodproven.

Va tycker ni?

//Jeff
Citera
2012-10-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Till er erfarna kurare, 100mg dbol i 50 dagar eller 50mg dbol+50mg oxar 50dagar

Nu är jag rookie inom kurandet men skulle vilja lämna min synpunkt ändå. 50 dbol/50 oxar låter som en rolig kombo

mvh
Citera
2012-10-18, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Nu är jag rookie inom kurandet men skulle vilja lämna min synpunkt ändå. 50 dbol/50 oxar låter som en rolig kombo

mvh

Ja, du är en rookie inom steroid världen, därför frågade jag till de erfarna. Hur kombon låter eller doseringen spelar ingen roll, måste veta dess effekter. Hur dbol o oxar är tillsammans, hur dbol känns på 100mg. Jag har bara kört
50mg max o tänkte att det är dags o höja.

//Jeff
Citera
2012-10-18, 23:11
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ja, du är en rookie inom steroid världen, därför frågade jag till de erfarna. Hur kombon låter eller doseringen spelar ingen roll, måste veta dess effekter. Hur dbol o oxar är tillsammans, hur dbol känns på 100mg. Jag har bara kört

//Jeff
Ja bästa sättet är ju bara att prova själv..
Citera
2012-10-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gibsone
Ja bästa sättet är ju bara att prova själv..

O hur ska ja testa båda samtidigt?.Bäst är att fråga de som har erfarenheten av båda ellee någon av dem.

//Jeff
Citera
2012-10-18, 23:25
Medlem
[quote=TheJeffster]Ja, du är en rookie inom steroid världen, därför frågade jag till de erfarna. Hur kombon låter eller doseringen spelar ingen roll, måste veta dess effekter. Hur dbol o oxar är tillsammans, hur dbol känns på 100mg. Jag har bara kört

//Jeff[/Qkänsla

Varför inte lägga testo som bas sen slänga in oxar eller dbollar
Känns mycket hälsosammare För levern
Citera
2012-10-18, 23:30
Medlem
[quote=Dashivas]
Citat:

//Jeff[/Qkänsla

Varför inte lägga testo som bas sen slänga in oxar eller dbollar
Känns mycket hälsosammare För levern

Levern klarar sig bra, kör just nu de som står i signaturen,.måste bara förbereda allt inom 50 dagar. Kör inte långa estrar, kanske senare om en lång tid. Tren A är ett måste i kuren tyvärr

//jeff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in