Citat:
Ursprungligen postat av Lonzox
Eftersom inga kranar har OT så tänkte jag kanske dra en var istället.
men vad säger ni mitt mål är massa fast utan vatten som från dboll har hög bf redan.
tänkte omkring 60-80 mg i 50-60 dagar givetvist med kaloriöverskott kmr äta sönder men inge skräpmat.
Pointless or not?? Vet att det är dyrt fast jag har råd har man ej cash ska man inte ens ta aas.
kan man inte ens skriva i tråden som är tillför dessa frågor, eller kan man inte sköta kosten så ska man inte ens ta aas, har man inte stabil grund psyke eller ekonomi ska man inte heller göra det. men om du äter ett överskott så lägger du på dig massa och även vatten och fett såklart. du kanske borde leangaina lågt överskott tex för även om det är ngt mitt imellan. kosten är viktigast för ditt mål inte preppen.
men aa anavar funkar bra, det är dyrt men ger bra styrka och inte lika mkt vätska som dboll eller oxar påstås göra, jag ökade bra som fan i styrka helt brutalt och inte alls särskilt mkt vätska på 25mg dboll.
men ja gör som du vill, använda rätt tråd, så bigorexia oxh rund slipper lägga ned onödigt mkt tid på att städa forumet och flytta trådar...
mvh