2013-06-30, 21:39
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Vad tror ni om Tramadol och Jwh-018? Farligt?
Går på tram dagligen och det funkade fin fint att röka det.

För mig i alla fall! Börja lite smått och känn efter.

Mvh // stone..
Citera
2013-07-04, 20:37
Medlem
Szlyynas avatar
Antar att det inte är många som har erfarenhet av denna combo, men hoppas att någon kan svara på om det teoretiskt är farligt/inte bra.

Hade tänkt att köra en liknande "candyflip", genom att inta 3-mmc och 25i- och 25c-nbome (comboblotter) till helgen.

Värt att tillägga så brukar nbome-substanserna ha en förmåga att ge mig en jävla vasokonstriktion och enligt andra kan även 3-mmc också ge det, även om jag inte upplevt det.

Tacksam för svar!
Citera
2013-07-04, 21:21
Medlem
Tetexs avatar
Hejsan, tänkte höra om det funkar att blanda lyrica och subutex?
Citera
2013-07-05, 20:44
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Tog 30mg diazepam för ty 4 timmar sen, lugnt om man tar en liten (0.05-0.1) tjack nu?
Eller förstör benson ruset helt? Jag har en del vallar att landa på också.
Citera
2013-07-05, 21:27
Medlem
lääz_kellys avatar
Läser på Fass att Behandlingseffekten av Hermolepsin och Hermolepsin Retard kan påverkas om de tas samtidigt med vissa andra läkemedel. T.ex alprazolam

Någon som testat att blanda dessa läkemedel? Är risken stor för att det blir ett negativt resultat?
Citera
2013-07-06, 10:51
Medlem
PeterDolvings avatar
Hej! Jag äter 50 mg anafranil och 15 mg remeron till natten. Kan jag blanda detta med oxycontin? I rus-syfte.

Jag har sökt efter interaktioner, men hittar inget om detta. Någon som vet om dessa 3 kan bli en farlig blandning?

Hur mycket slår oxyxontin på serotoninet?

Mvh
Citera
2013-07-06, 11:10
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Tog 30mg diazepam för ty 4 timmar sen, lugnt om man tar en liten (0.05-0.1) tjack nu?
Eller förstör benson ruset helt? Jag har en del vallar att landa på också.

Det är lugnt att blanda, benson kan dock dämpa tjacket lite som du misstänkte men det är ju bara att fylla på om effekten av tjacket blir för liten.
Citera
2013-07-06, 11:38
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetex
Hejsan, tänkte höra om det funkar att blanda lyrica och subutex?
Går utmärkt. Fast komigåg att effekten typ tredubblas pga att Lyrica boostar Sub(andra opis med) - enormt Så ta lite mindre doser, känn efter..

Själv tänkte jag höra här. Vad tror ni om 3-MMC och 4-EMC ihop med en ration på ungefär 1/3:e del EMC och 2/3:e delar 3-MMC? Själv tror jag det kan bli grymt nice då EMC är skevare, något potentare, lugnt rus, saknar eufori och har lite längre rus. Medans 3-MMC har speed, eufori och en hyffsat klarhet(i normala doser) men saknar den där roliga skevheten

Ja vad säger ni? Vill helst få svar från erfarna "Meph-analog-brukare"

Trevlig helg!

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2013-07-06 kl. 11:41.
Citera
2013-07-06, 14:15
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det är lugnt att blanda, benson kan dock dämpa tjacket lite som du misstänkte men det är ju bara att fylla på om effekten av tjacket blir för liten.
Jag tog allt lite tjack och de gick alldeles utmärkt
Citera
2013-07-06, 17:37
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Jag tog allt lite tjack och de gick alldeles utmärkt

Trevligt.
Citera
2013-07-06, 19:41
Medlem
Tetexs avatar
lyrica och rökmix? har tagit det nu och tog subutex igår känns nästan som jag noddar.. kan lyrican ihop med rökmixen fortvarande boosta suben ?
Citera
2013-07-07, 22:55
Medlem
VinniePazTheAnswers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Antar att det inte är många som har erfarenhet av denna combo, men hoppas att någon kan svara på om det teoretiskt är farligt/inte bra.

Hade tänkt att köra en liknande "candyflip", genom att inta 3-mmc och 25i- och 25c-nbome (comboblotter) till helgen.

Värt att tillägga så brukar nbome-substanserna ha en förmåga att ge mig en jävla vasokonstriktion och enligt andra kan även 3-mmc också ge det, även om jag inte upplevt det.

Tacksam för svar!

Rekommenderas inte, kan utlösa serogent syndrom (stavning?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in