2013-06-29, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Hoppas du slapp att betala 3-400 för massage också utöver BTB då det knappast var någon massage.

Nej tyvärr åkte jag på 400-ingen också så det blev ett ganska dyrt BTB...
Citera
2013-06-30, 13:28
Medlem
Paintings avatar
Blivit två besök under våren på thaimassage i Stockholm.

1. Skulle träffa två vänner för att titta på fotboll men allt ställdes in i sista sekund från deras sida pga VAB och VAK(Vård AV Kärring). Efter att fått ordentligt med "fire in da hole" så smög jag in på ett riktigt sunkigt ställe vid Gullmars. Tvättlina med lakan var allt som sepparerade spermabritsarna. Smalt och trångt var det när man kom in så en lite lätt klaustrofobisk känsla inställde sig och tjatter på thai/engelska gjorde det inte bättre. Betalade 500kr utan att riktigt förstå vad jag köpt dvs 30 eller 60 min och vilken typ av massage. Tanten var ca 60 och hade tydligen oppererat bort ena lungan eller möjligtvis båda för hon flåsade och stönade hela tiden men det kan även bero på att hon var kåt. Jag antar att det var det senare alternativet för hon var glad och pigg hela timmen. Snygg var hon inte men hon var riktigt hårdhänt och jag kände mig bra i kroppen efteråt. Hon gjorde ett riktigt bra HJ. Betyg: 5 sprutande kukar

2. Kåt som få efter att spenderat en lördag på Ikea och prövat sängar kände jag det var dags för ett madrassprut. Halv karta Tramadol och jag hamnade på ett ställa vid en liten park söder om söder. Såg ganska trevligt ut och det var en snygg lite "katt" som jag blev knådad av. Hon var ganska menlös på att massera men HJ var godkännt. Fick inte klämma på henne och knulla var det aldrig tal om.
Betyg: 2 sprutande kukar

Det jag har lärt mig av sommarens thaimassage är att de blivit sämre i med åren. Sällan om inte aldrig man får det där lilla extra dvs knulla/pulla. Föredrar numera tanterna då de kan massera ordentligt.
Citera
2013-06-30, 18:32
Bannlyst
Var tvungen att testa ett nygammalt ställe i ny regi "på välbekant adress", söndagskåt som fan.....
Kom dit tjugo i tre och en söt ung tjej tog emot, hon sa tyvärr, jag har en bokning kl tre. Smekte henne lite på armarna och sa vad synd.....hon sken upp "250 kr för en halvtimme".....okej sa jag!

Hon började massagen och efter två minuter (!) så kände jag hennes fingrar mellan anus och pung.
Efter ca 10 minuter var det dags för vändning och prisförhandling började och damen själv föreslog en avsugning. På med kondom som hon hade förvarat innanför bh:n (bara en sån sak....).

Ett riktigt bra BJ inleddes och jag fick avbryta ett par gånger för att inte komma för fort......men till slut kunde jag helt enkelt inte hålla mig utan sprutade skönt en stor sats i kådisen.
Ett glas vatten och sen kom nästa kund.....
Citera
2013-06-30, 20:22
Medlem
Heffners avatar
Dags att pröva ett av alla salonger ni gett mig. Denna gång i city. Ganska snyggt place med klart godkända brudar. Hade inte bokat så jag fick hon som tog emot mig och det var inte illa alls. Däremot ville hon att jag skulle vänta 10 minuter så hon kunde äta sin lunch klart...ingen fara. Så småningom kom hon in i rummet och låste dörren om sig. Vi han knappt hälsa på varandra förrän hon föreslog B2B genast........Kände mig nästan lite överrumplad och sa att jag ska fundera. Hon påbörjade massagen samtidigt som jag hörde att det kom in en ny kund i lokalen. Plötsligt ropar någon och min massör släpper och går ut. Kommer tillbaka efter en kort stund och säger att det hänt något så att hon måste åka iväg. I stället skulle jag få "den mest eftertraktade skönheten". Problemet var att jag överhörde samtalet utanför och det var en av min massörs stammisar och då prioriterade hon honom......

Snart kom en ung skönhet in på ca 23-24 år, kanske yngre. Hon gick rakt på sak och bullade upp en fast meny innan massagen påbörjats. lägsta pris var 1k och FS 5k. Avböjde bestämt varpå hon började massera ganska torftigt i en halvtimme. Mest kladd och lite tjat om att jag skulle ta hennes offert.

Efter vändning gav jag henne ett eget bud som hon till slut tog, B2B+HJ för 800,-. Bannar mig själv att jag går med på B2B för liksom alla andra gånger tycker jag att det är överskattat.

Nåväl, får en splash och en dusch och lämnar sedan lätt besviken faktiskt, mest på mig själv att jag gick på B2b ännu en gång.
Citera
2013-06-30, 23:56
Medlem
Ang. Heffeners inlägg och andras.
Usch, denna utveckling är trist. Jag vill veta om det är bordell eller Thaimassage jag går på. Behövs kanske en bättre guide så man hittar i träsket, fast hur det ska gå till vet katten?
Citera
2013-07-01, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heffner
Dags att pröva ett av alla salonger ni gett mig. Denna gång i city. Ganska snyggt place med klart godkända brudar. Hade inte bokat så jag fick hon som tog emot mig och det var inte illa alls. Däremot ville hon att jag skulle vänta 10 minuter så hon kunde äta sin lunch klart...ingen fara. Så småningom kom hon in i rummet och låste dörren om sig. Vi han knappt hälsa på varandra förrän hon föreslog B2B genast........Kände mig nästan lite överrumplad och sa att jag ska fundera. Hon påbörjade massagen samtidigt som jag hörde att det kom in en ny kund i lokalen. Plötsligt ropar någon och min massör släpper och går ut. Kommer tillbaka efter en kort stund och säger att det hänt något så att hon måste åka iväg. I stället skulle jag få "den mest eftertraktade skönheten". Problemet var att jag överhörde samtalet utanför och det var en av min massörs stammisar och då prioriterade hon honom......

Snart kom en ung skönhet in på ca 23-24 år, kanske yngre. Hon gick rakt på sak och bullade upp en fast meny innan massagen påbörjats. lägsta pris var 1k och FS 5k. Avböjde bestämt varpå hon började massera ganska torftigt i en halvtimme. Mest kladd och lite tjat om att jag skulle ta hennes offert.

Efter vändning gav jag henne ett eget bud som hon till slut tog, B2B+HJ för 800,-. Bannar mig själv att jag går med på B2B för liksom alla andra gånger tycker jag att det är överskattat.

Nåväl, får en splash och en dusch och lämnar sedan lätt besviken faktiskt, mest på mig själv att jag gick på B2b ännu en gång.

Kan inte mer än hålla med. B2B måste vara mest överskattat av alla "avslut"...har testat det många gånger, men har definitivt övergivit det för gott...

Jag tycker att ställen med massöser som faktiskt kan lite massage (vanligen lite äldre damer) och sedan ger HE är klart bäst. I långa loppet vinner service över "utseende"
Citera
2013-07-01, 11:49
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggus99
Kan inte mer än hålla med. B2B måste vara mest överskattat av alla "avslut"...har testat det många gånger, men har definitivt övergivit det för gott...

Jag tycker att ställen med massöser som faktiskt kan lite massage (vanligen lite äldre damer) och sedan ger HE är klart bäst. I långa loppet vinner service över "utseende"

Det är väl för att det inte finns ett sätt att göra det på utan att det är upp till tjejen hur det utförs. Jag har varit med om både bra och dåliga. Dåliga brukar innebära att tjejen åker runt naken med en skvätt olja mellan oss och inte så mycket mer. Bra blir det när tjejen är erfaren och kan sina saker och använder kroppen till att hetsa mig, som till exempel att låta kuken åka mellan blygdläpparna utan att halka in. Det är otroligt upphetsande.

Summa sumarum får män ändå tjejen naken och har möjlighet att fingra både här och där.
Citera
2013-07-01, 12:50
Medlem
5k? Det måste vara riktigt naiva guldpungar som frekventerar det stället. De äkta fruarna faller även dom till för rätt pris.

Folk behöver lära sig att säga nej helt enkelt.
Citera
2013-07-01, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter-parker
5k? Det måste vara riktigt naiva guldpungar som frekventerar det stället. De äkta fruarna faller även dom till för rätt pris.

Folk behöver lära sig att säga nej helt enkelt.

Håller med, 5k är ju helt bisarrt. Har själv märkt att taxan gått upp till 2k i de inre delarna av stan. Min egen smärtgräns för jag kan acceptera för FS är 1500. För det mesta kan man förhandla sig dit om man är står på sig lite...!
Citera
2013-07-01, 17:57
Medlem
Heffners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grinkuk
Ang. Heffeners inlägg och andras.
Usch, denna utveckling är trist. Jag vill veta om det är bordell eller Thaimassage jag går på. Behövs kanske en bättre guide så man hittar i träsket, fast hur det ska gå till vet katten?

Som jag skrev i tidigare inlägg, det är helt ok med bara en fantastisk massage av någon som verkligen kan. Järvstigen i Bergshamra rekommenderas. Byxorna på och aträningsvärk i hela kroppen ett par dagar efteråt. Grym, grym, grym!
H
Citera
2013-07-01, 17:59
Medlem
Heffners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Det är väl för att det inte finns ett sätt att göra det på utan att det är upp till tjejen hur det utförs. Jag har varit med om både bra och dåliga. Dåliga brukar innebära att tjejen åker runt naken med en skvätt olja mellan oss och inte så mycket mer. Bra blir det när tjejen är erfaren och kan sina saker och använder kroppen till att hetsa mig, som till exempel att låta kuken åka mellan blygdläpparna utan att halka in. Det är otroligt upphetsande.

Summa sumarum får män ändå tjejen naken och har möjlighet att fingra både här och där.

Jo jag håller med om att det finns flera varianter med bra och dålig service på B2B men de flesta kan inte fixa det med spänning men ett par kan definitivt.
Citera
2013-07-02, 09:35
Medlem
En undran bara.
Man har ju ibland hört andra killar i båset jämte fått både det ena och det andra.
Men har någon hört en tjej fått något HE?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in