2013-11-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygebert
En nytillkommen läsare och med ett par besök på Thaisalonger i Malmö.
37 salonger i Thaimassagekatalogen men det skrivs nästan inget om Malmö
Finns det ingen hygglig själ som kan bidra med lite som skulle vara till gagn för övriga Malmöbor??
Om du bemödar dig med att läsa hela tråden alternativ söka i den kommer du att hitta en del om "marknaden" i Malmö.
Dock måste du komma ihåg att det inte är salongen som står för eventuella extratjänster utan det är den individuella massösen. Så några säkra tips finns aldrig då många av damerna/tjejerna flyttar runt mellan salongerna. De kan också ha en dålig dag eller helt inte tycka om dig och då kanske det inte blir något extra.
Citera
2013-11-11, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillee89
Jag har besökt ca 15st salonger i malmö med blandade resultat! Båda fs och utskällning

Utskällning? Hur har du lyckats med det?

Är du en av dom som frågar om extra om erbjudandet inte kommer från massösen själv?
Varför går du inte bara till en vanlig prostituerad isf?
Citera
2013-11-11, 14:43
Medlem
Någon som stött på andra kvinnor än thai på dessa härliga salonger? Skulle vara kul med lite omväxling med en svart eller andra asiatiska kvinnor
Citera
2013-11-11, 15:27
Medlem
finns en svart i huddinge
Citera
2013-11-11, 15:33
Medlem
Jag kom in på denna sida och tråd av en slump, men började läs allas historier här och blev mer och mer sugen på att testa thaimassage.

Kollade ut ett ställe på TMG som låg bra till i norrort, dom hade egna rum och dusch stod de på sidan, så de kändes rätt.

Jag kom direkt när dom öppnade kl 10,
Kände på dörren och den var låst, fan tänkte ja dom har inte öppnat än men så tillslut en ringklocka ringde men ingen öppnade, var precis på väg att gå då dörren öppnades, en tjej på ca 30 öppnade inte jätte snygg men såg trevlig ut och detta var ju min första gång så jag var inte så kräsen ville ju se vad som kunde hända. Sa att jag ville ha 1timmes olje massage men fick till svars nej du får 30min försökte igen med att jag ville ha 1timmes men de gick inte antog att hon kanske hade kund bokad men förstod inte riktigt vad hon sa.
Visades in i ett rum och hon la ut en ny handduk på sängen som låg på golvet sen gick hon ut. Jag tog av mig alla kläder och la mig naken på mage.
Låg där i nån minut och kände hur pulsen ökade skulle hon bli sur för jag låg där helt naken... Vad skulle hända under massagen... Ja jag började bli upphetsad bara av spänningen...
Dörren öppnades och hon kom in, hon sa inget men la handdukar på mina ben och min rumpa sen började hon massagen, den var okey rätt mjuk tycker jag men jag är nog lite van vid hård vanlig massage. Efter ryggen kom benen och rumpan, jag kände Inge direkt snuddandes men det var klart mysigt och kuken växte sig halv hård.

Sen kom vändningen, hon höll upp handuken och log sen la hon den över kuken och hon började massera mitt ena ben och ljumsken. Ja tänkte att när hon kommer till andra sidan är det omöjligt för henne att inte snudda vid min kuk då den låg rakt ut åt den sidan halv hård.
Plötsligt kom frågan Do you want massage here, och tittade på handuken som låg över min kuk,
Jag blev lite överraskad och frågade vad kan jag få?
Hon svarade could i look under here och pekade på handduken, jag svarade att de gick bra hon tittade efter och min kuk hade nu blivit sten hård, hon log och sa for you sir i could do what ever you want.
Jag blev lite chockad efter som jag trodde HJ var de vanligaste.
Sen kunde jag inte låta bli att undra vad hon ville kolla upp under handduken och vad som avgjorde om man kunde få precis allt man ville.

Jag frågade hur mycket HJ kostade för det var de jag igentligen ville ha.
Hon svarade 400, jag kontrade med 300
men hon gick inte med på, hon sa att de kostar 400 för det var första gången för mig där.
jag tänkte att de kanske jag fick acceptera men tvekade fortfarande, under tiden vi diskuterade oljade hon in hela min kuk och börja smeka den långsamt. Till slut sa hon 400 och jag fick röra henne. Jag sa ok för de lät ju kul, hon tog av sig tröjan och började runka mig och jag smekte henne. Började knäppa upp hennes byxor men då stoppade hon och sa att jag fick bara röra henne på brösten, okej tänkte ja de var ju inte lika kul men smekte henne där och började knäppa upp hennes bh men där blev det stopp igen... Jag fick bara röra utanpå sa hon, hm frustrerad och irriterad men hennes HJ var så bra att jag plötsligt sprutade hejdlöst, hon skrattade och sa nått om att jag sprutade så mycket överallt att hon måste städa mycket nu... Jag var nöjd för de var riktigt skönt men lite missnöjd med att det gick för mig relativt fort, ska väll tilläggas att jag är en av dom som kan ha sex i timmar. Så jag blev rätt förvånad över att de gick på typ 5 minuter måste vara en av mitt livs snabbaste sprut men de var nog hela situationen som upphetsade mig mycket.

Efteråt tvättade hon mig med en varm blöt handduk och sedan satte hon mig upp och masserade min nacke.

Är klart nöjd med mitt besök och ska besöka denna salong igen. Men först vill jag testa några andra.
Citera
2013-11-11, 16:21
Medlem
Varför dessa varma blöta handdukar...de tar inte bort oljan...de får en att frysa....och vad finns i denna blöta??? Har svårt att tänka att det finns en ren handuk till varge kund.....i alla salonger...
Citera
2013-11-11, 20:25
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Varför dessa varma blöta handdukar...de tar inte bort oljan...de får en att frysa....och vad finns i denna blöta??? Har svårt att tänka att det finns en ren handuk till varge kund.....i alla salonger...
Inte oljan, men sperman

Sen går ju tvättmaskinerna konstant på de flesta ställen så nog tror jag att handdukarna är rena.
Citera
2013-11-11, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Inte oljan, men sperman

Sen går ju tvättmaskinerna konstant på de flesta ställen så nog tror jag att handdukarna är rena.

Njaaa har sett salonger utan tvättmaskin och som är ganska usla med textilbyten...skippar tvagningen
Citera
2013-11-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blygebert
Njaaa har sett salonger utan tvättmaskin och som är ganska usla med textilbyten...skippar tvagningen

Rättar mig själv har sett en salong utan tvättmaskin. ( Har bara två besök än så länge )
Citera
2013-11-12, 05:15
Medlem
burksaltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning

Japp är standard, iaf på de ställen jag gått på, brevid duschkabinen står en tvättpelare med tvättmaskin och torktumlare som går konstant under hela dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av vralexander
Jag kom in på denna sida och tråd av en slump, men började läs allas historier här och blev mer och mer sugen på att testa thaimassage.

Välkommen till thaidjungeln Och jag har aldrig varit med om denna variant heller, undrar vad hon menade. Kanske inte vill ge FS/BJ till de som är på tok för stora? Enda jag kan tänka mig. Tvärtom ser jag inte alls troligt, är ju bara lättare för de.

Dock tror jag du är lite rökt på detta ställe om du vill ha mer än HJ, eller du kan säkert få det men det kommer nog inte bli billigt om du fick HJ med lite kladdande utanpå för 400. Lär nog dra upp prisbilden på övrigt mer, förutsatt att du får samma massör igen.

/Burksaltet
Citera
2013-11-12, 11:48
Medlem
Dags för ett nytt besök och där till lika en recension

I hjärtat av Vasastan finns denna salong där brudar håller en relativt hög kvalitet på flera plan.

Ring för att boka min favorit som tyvärr inte var på plats. AH men va fan tänkte jag! Gled i alla fall förbi med bilen och till ser att det finns en ledig parkering på gatan. Så jag tänker att jag chansar och ser vad som bjuds ändå.
Ringer på och strax efter öppnar en tjej jag inte känner igen, smal och riktigt stora bröst.

Väl inne i rummet sker det vanliga strippar, snabel neråt, ingen handduk och de inväntar starten.
Massagen är ok men jag fattar inte varför man börjar med benen för att sen ta ryggen. Lite touch vid ben/rumpa sen inget under ryggmassagen. Först bygger man upp en känsla som sen helt avtar för att efter vändning på nytt påbörja eggandet. Borde vara en bättre affär för salongen om man kör rygg-ben-vändning-ben, förhandlingsläget för den "utsatte" borde vara försämrat. Men detta är som sagt bara mina tankar.

Hur som helst som kommer frågan och det blir en naken HJ för en 500 (alldeles för dyrt, ja vet) men var tvungen att se hennes kropp.

Hon va så sjukt tajt i kroppen så att det kände som sillisarna låg helt utanpå. De var verkligen stenhårda och man kände hur spänt skinnet var över dom, kan inte vara behagligt...

HJ i sig var inget att skriva hem om då det var väldigt mekaniskt och okänsligt som det väldigt ofta blir i dessa sammanhang.

Var finns de riktigt bra salongerna...
Citera
2013-11-13, 14:33
Medlem
TrasanApanssons avatar
Var på besök hos en salong i norrort som jag inte varit på säkert två år.

Fick mamasan som masserade riktigt jävla bra, bad om lite hårdare massage och det fick jag med råge. Efter vändning så fick jag så bra massage runt kuken och även på kuken att den inte kunde annat än att sträcka lite på sig. Då tar hon helt enkelt en rejäl dos olja och ger mig ett sjuhelvetes HJ med brilliant teknik och finess. Det är fan respekt. Jag visar visst behov av förlösande massage och utan att snacka pengar så ser hon detta och agerar mycket bestämt utan tvekan. Visst var det inte en 19åring med sillisar utan en 40åring som förvisso ser helt OK ut, men hon kunde skänka mig njutning utan att spela teater..

Jag slängde till henne en 200-ing i dricks och fick sålunda en riktigt jävla bra massage med en skön avslutning för sammalagt 500 pix

Det har nog bara hänt två ggr förresten under mina kanske 40-50 besök på olika salonger att jag inte blivit erbjuden något extra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in