2026-09-02, 09:42
Medlem
Kliver in på ett ställe i söderort.
Massagebänk och teasing.

Möts av ett leende och betalar för 1timme kontant och som ser nog att det finns mer att hämta.

Blir invisad till ett rum med massagebänk, kan verkligen gilla det, speciellt vid huvudmassage.

Näckar och lägger mig på bänken och fantiserar om att det kanske blir en bra massage.

Massösen kommer in iklädd tunika/klänning, älskar när de bär klänning.
Massagen börjar som vanligt bra och skönt men bara längtar tills hon ställer sig vid huvudet och masserar.
Väloljat över ryggen och ingen teasing men skönt. Hon arbetar sig upp mot axlarna och ställer sig vid huvet.
Kan inte låta bli att tjuvkika och försöka få en glimt av vad som döljer sig under, tror hon fattar att jag smygtittar.
Hon fortsätter vid axlarna och över min rygg och jag känner hur hennes fylliga bröst gnider mot mitt huvud. Fortsätter längst armarna och jag ser hur hon rättar till klänningen så den öppnas upp mer och ger mig fri sikt. Hon teasar fint.

Möts av synen av ett par sexiga vita spetstrosor, kan inte låta bli att fantisera om att få känna och soldaten är bra hård även om hon inte börjat teasa där än.

Hon ställer sig vid sidan och fortsätter massagen av mina armar och min hand har liksom kommit in under hennes klänning då den är kort och jag snuddar vid hennes lår. Tror hon märker det för efter ett tag justerar hon så jag snuddar hennes trosor titt som tätt.

Hon kliver sedan upp på bänken och masserar mer av ryggen, älskar hur hennes rörelser mot mitt ben där jag känner hennes trosor och fitta gnida, får känsla av att hon gnider extra mycket och det får mig galen av kåthet. Att känna hennes spets och fitta gnida mot min vad.

Givetvis fortsätter det med mer teasing men denna teasing älskar jag mest.

Många guldkorn som stängt ner och som man tappat, behöver hitta nya.

Ja hur det sluta kan ni ju lista ut, höll mig inte länge efter denna extas.
Citera
2026-09-05, 21:42
Medlem
Västerort.
Hittar ett för mig nytt ställe. Kliver och möts av tre medelålders kvin̈or. Den första ville bara massera i 50 min. Hon hade rejäl urringning och stora tuttar.
Hon frågade sin kollega om hon kunde ta 60 min Gick bra. Den nya massösen har ännu större lökar.
Jag berättar att jag har rejält ont i nacken och skuldror och hon börjar en mycket kompetent massage. När rygg och nacken är avklarad börjar teasingen. Massor med olja i skåran och fingrar upp och ner och ett finger in i brunögat Ingen tvekan om här finns allt. Snabb förhandling och ett rimligt pris. Nu kommer dom underbara brösten fram jag oljar in dom och masserar vilket hon gillar.
.Härligt knull i olika positioner. Till slut skjuts saluten Nu är det inte någon stress längre Hon frågar om jag vill ha fotmassage och jag tackar ja. Gott långt över tiden nu.
Citera
2026-09-15, 13:26
Medlem
Nygammalt ställe nära Sveavägen i storstan.

Möts av min favorit, ung, söt, smal, och fina sillisar.

Hon drar in mig och vi båda vet vad som komma skall.

Efter en grundlig massage så börjar hon smeka ordentligt. Jag tog en halv blå innan. Så lilleman är stenhård och redo.
Hon klär av sig sakta, sexigt som en striptease.
Sen går hon ner och gränslar mig med sin unga tighta kropp.
Så sexigt och juckar mot mig med en plaskvåt fitta. Medans vi kysse varandra och jag suger hennes silikontuttar…

Efter en stund går hon ner och gör en avsugning från himmelen.
Hon tar det väldigt djupt i halsen.

Innan jag hunnit reagera så glider hon över mig och kuken glider in. Sen knullar vi i olika positioner hej vilt.
Hon är otroligt sexig med den späda kroppen och välfyllda tuttarna som står rakt ut.

Kan inte hålla mig länge till. Så sprutar djupt i henne!
Hon böjer sig över mig och vi kysser varandra länge.

Går och duschar och sen går ut med ett leende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in