2019-01-16, 19:53
Medlem
I förra veckan besökte jag en salong på Norrmalm som enligt TMG kunde vara svårt att få tid hos. Jag chansade att ringa på vid lunchen och alla massörer verkade vara lediga. Jag frågade om de hade dusch, vilket de hade. Gillar inte vara kladdig efter massagen.

En kvinna på typ 30-35 ledde in mig till rummet som hade madrass på golvet. Rummet var inte speciellt stort men hela lokalen kändes väldigt thailändsk och fin.

Väl inne i rummet klädde jag av mig helt naken medan massören lämnade rummet.
Lade mig på mage men struntade i att lägga kuken i söderläge och lät handduken lite slarvigt över min rumpa.

Massagen började med att hon lyfte på handduken och placerade om den. Hon frågade om jag ville ha hårt, självklart vill man det.

Hon satte sig ovanpå mig och började trycka men inte speciellt hårt. Massagen fortsatte med rygg och armar och det kändes stundtals skönt men ibland lite mesigt.

Efter en stund flyttade hon upp handduken på ryggen och började med benen och rumpan. Teasingen startade nästan direkt och fingrarna gled förbi pungen och lika så mellan skinkorna. Älskar verkligen rumpmassage!

Blev hård rätt snabbt och kuken tittade ut på framsidan och hon fortsatte sina långa strykningar på benen och rumpan.

Hon bad mig sedan vända och kuken var fortfarande hård. Hon paketade in kuken i handduken, dock inte pungen. Hon masserade benen och strök ofta förbi pungen och mellangården, likaså fokuserade hon mycket på ljumskarna och gick in under handdukspaketet hon gjort. Ståndet gick upp och ner och till slut tittade kuken ut även här. Hon frågade om hon kunde ta bort handduken och jag sa ja.

Hon fortsatta fokusera runt kuken och det är nu jag tycker det roliga börjar. När det blir så tydligt vad hon vill så slaknar jag. Hon jobbar på som en galning för att kåta upp mig och visst kuken blir stenhård ibland men blir lika fort slak.

Hon visar och frågar om jag vill ha HJ men jag svarar nej, tycker att själva teasing är det bästa och är inte intresserad av mer ingående sexuella tjänster eller betala mer än själva massagen.

Kuken fortsätter vara halvstyv till slutet som består av sittande massage. Avslutar med en dusch som var riktigt rymlig med frostade glas.
Dock gick det nog se mig genom glaset men gillar att visa upp mig.

Som sagt så är jag aldrig ute efter sexuella tjänster utan njuter endast av teasingen och att få ligga naken där framför en kvinna och visa upp mig. Det är en härlig känsla!

Efteråt åt jag lunch på en restaurang precis bredvid och var rätt kul att se vilka som besökte salongen. Lite roligt att gissa vilken behandling de hade fått när man såg när de kom ut.
Citera
2019-01-17, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornydad
I förra veckan besökte jag en salong på Norrmalm som enligt TMG kunde vara svårt att få tid hos. Jag chansade att ringa på vid lunchen och alla massörer verkade vara lediga. Jag frågade om de hade dusch, vilket de hade. Gillar inte vara kladdig efter massagen.

En kvinna på typ 30-35 ledde in mig till rummet som hade madrass på golvet. Rummet var inte speciellt stort men hela lokalen kändes väldigt thailändsk och fin.

Väl inne i rummet klädde jag av mig helt naken medan massören lämnade rummet.
Lade mig på mage men struntade i att lägga kuken i söderläge och lät handduken lite slarvigt över min rumpa.

Massagen började med att hon lyfte på handduken och placerade om den. Hon frågade om jag ville ha hårt, självklart vill man det.

Hon satte sig ovanpå mig och började trycka men inte speciellt hårt. Massagen fortsatte med rygg och armar och det kändes stundtals skönt men ibland lite mesigt.

Efter en stund flyttade hon upp handduken på ryggen och började med benen och rumpan. Teasingen startade nästan direkt och fingrarna gled förbi pungen och lika så mellan skinkorna. Älskar verkligen rumpmassage!

Blev hård rätt snabbt och kuken tittade ut på framsidan och hon fortsatte sina långa strykningar på benen och rumpan.

Hon bad mig sedan vända och kuken var fortfarande hård. Hon paketade in kuken i handduken, dock inte pungen. Hon masserade benen och strök ofta förbi pungen och mellangården, likaså fokuserade hon mycket på ljumskarna och gick in under handdukspaketet hon gjort. Ståndet gick upp och ner och till slut tittade kuken ut även här. Hon frågade om hon kunde ta bort handduken och jag sa ja.

Hon fortsatta fokusera runt kuken och det är nu jag tycker det roliga börjar. När det blir så tydligt vad hon vill så slaknar jag. Hon jobbar på som en galning för att kåta upp mig och visst kuken blir stenhård ibland men blir lika fort slak.

Hon visar och frågar om jag vill ha HJ men jag svarar nej, tycker att själva teasing är det bästa och är inte intresserad av mer ingående sexuella tjänster eller betala mer än själva massagen.

Kuken fortsätter vara halvstyv till slutet som består av sittande massage. Avslutar med en dusch som var riktigt rymlig med frostade glas.
Dock gick det nog se mig genom glaset men gillar att visa upp mig.

Som sagt så är jag aldrig ute efter sexuella tjänster utan njuter endast av teasingen och att få ligga naken där framför en kvinna och visa upp mig. Det är en härlig känsla!

Efteråt åt jag lunch på en restaurang precis bredvid och var rätt kul att se vilka som besökte salongen. Lite roligt att gissa vilken behandling de hade fått när man såg när de kom ut.

Hoppas verkligen du gav kvinna rikligt med dricks när du utnyttjade henne på det viset, men förstår vilken typ av människa du är och kan garantera att du ej gav någon dricks.
Citera
2019-01-17, 08:41
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Blev lite sugen på massage i helgen. Kände för att prova något nytt.
Spanade på tmg och hittade en med många recensioner i år i sthlms västra innerstad.
Åkte dit och ringde på. Det var tre tjejer på plats och ingen annan kund än jag.
Fick en relativt ung söt tjej som masserade mig. Massagen var genomsnittlig. Ganska snart började teasingen. Efter vändning så kom frågan direkt. Förvånande så var det första priset för FS rimligt varför jag för en gångs skull slapp pruta.
När tjejen tagit av sig kläderna så visade det sig att hon hade en kropp som jag inte tycker att man ser så ofta på thai tjejer. Dvs smal överkropp med små bröst (typiskt) men med breda höfter och en rejäl fast rumpa. Riktigt sexigt.
Sexet var ganska bra MEN hon tillät mig inte att röra henne mellan benen. Det förtog faktiskt ganska mycket av upplevelsen tycker jag. Att man inte får penetrera dem med fingrar kan jag köpa men att inte alls få röra hennes ädlare delar var rätt trist. Hon försökte dessutom få mer pengar för oralsex alldeles innan penetrationen. Lite beige.
Jag är lite tveksam om jag återkommer. Å andra sidan så fanns där ju ytterligare tjejer som man skulle kunna testa.
Du har just satt på en Ladyboy, nästa gång får du nog kolla färgen på kådisen, är du tveksam så får du väl Sniffa på den.😜
Citera
2019-01-18, 08:31
Medlem
Tredje besöket, även denna gång i city. Tittade först runt på TMG, hittade ett par som på beskrivningen verkade bra men när jag såg deras placering, typ flashiga stora fönster mot torg/gata, så undvek jag dessa. De kändes mer seriösa. Hur är er erfarenhet, spelar sånt någon roll eller får man typ alltid extra ändå?

Men jag hittade ett ställe med egna rum, vill gärna ha det. Känner mig lite mer bekväm då. Bokade tid och begav mig dit.

En hyggligt snygg brud tog emot mig. 35år, och lite kurvig. Men tyvärr ingen direkt kemi och det visade sig att det även var hon som skulle massera.

Bra massage, dock helt utan teasing, så när vändning kom var jag helt slak. Även efter massage på framsidan så stod inte soldaten. Hon frågade om massage och jag sa ändå ja. Inga leende eller något sånt utan mer som en tråkig kassörska. Men hon var snygg! Så ja hon skulle då dra i pitten.

Det tog dock henne 10 sekunder för att få kuken att stå. Och jävlar vilket HJ, helt otroligt bra. Det var bara det som erbjöds men jag hade gärna sett henne naken medans hon gjorde det.

Verkar inte finnas så många lokaler i city som har egna rum, i alla fall inte enligt TMG. Så jag har ett par till att testa men har jag 4-5stycken som jag tycker är ok så räcker det för mig.

Ni som har besökt ett tag, är ni ofta själva i lokalen? Är man det känns det lugnt att inte ha dörr men annars tycker jag själv det känns sådär att ha någon bredvid bakom ett skynke.
Citera
2019-01-18, 09:02
Medlem
Ni som har besökt ett tag, är ni ofta själva i lokalen? Är man det känns det lugnt att inte ha dörr men annars tycker jag själv det känns sådär att ha någon bredvid bakom ett skynke.[/quote]
Att få hj bakom ett skynke går väl an, men knappast något mer.
Citera
2019-01-18, 10:26
Medlem
Efter tips från fbkollega om ett ställe i centrala Sthlm med en ung tjej med sillisar ringde jag och försökte boka henne. Tyvärr hade hon lämnat för Thailand men en ny tjej från Thailand var på plats som jag kunde prova.

När jag kom dit verkade de justerat så jag fick en blond tjej i korta jeansshorts istället. Inte mig emot då hon såg bra ut.

In i ett trångt rum där vi knappt fick plats så hon ordnade så att vi kunde flytta över till ett större.

La mig naken med handduk över. Hon kom i och påbörjade ganska snabbt en massage av rumpa och ben med handduken uppvikt på ryggen.

En på många sätt bra massage. Vid vändning fortsatte en kompetent benmassage kryddad med pungsnudd.

Efter fråga om massage om kuk så tackade jag nej, hon försvann för att tvätta händerna. När hon kom tillbaka berättade att jag däremot tog avslutningen med henne naken med kläm och känn. Vi kom överens om 700 för. Hon kröp ur kläderna och ett par perfekta sillisar uppenbarade sig.

Hon ålade sig över mig med pussar över kroppen. Fick suga och slicka ordentligt på brösten.
En tjej med bra kropp, massage och attityd.

Kan absolut tänka mig ett återbesök!
Citera
2019-01-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Ni som har besökt ett tag, är ni ofta själva i lokalen? Är man det känns det lugnt att inte ha dörr men annars tycker jag själv det känns sådär att ha någon bredvid bakom ett skynke.
Att få hj bakom ett skynke går väl an, men knappast något mer.[/quote]

Dörr är bra. Inte jätteskoj att höra grannen alltid heller
Citera
2019-01-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Tråkigt att höra. Du är dock den första jag hört talas om. Tog du ett snack med ägaren? Bruden som snodde åker ut med näsan före och är sannolikt rökt inom salongsvärlden.
Att de friskt snor från varandra är en annan sak.
Tog upp det med den som snodde men hon nekade såklart och började gapa.
Vad ska man säga hade man anmält så hade hon mycket troligt anmält mej med
så man hade inte mycket att komma med
Citera
2019-01-19, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirra
Tog upp det med den som snodde men hon nekade såklart och började gapa.
Vad ska man säga hade man anmält så hade hon mycket troligt anmält mej med
så man hade inte mycket att komma med

Du skulle ha snackat med föreståndaren. Att försöka konfrontera den som snodde gör att hon tappar ansikte. Då finns det inget att göra.
Citera
2019-01-20, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandelay1
Att få hj bakom ett skynke går väl an, men knappast något mer.

Dörr är bra. Inte jätteskoj att höra grannen alltid heller [/quote]
Heller så är det jätteskoj.
Citera
2019-01-20, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigDicken
Hoppas verkligen du gav kvinna rikligt med dricks när du utnyttjade henne på det viset, men förstår vilken typ av människa du är och kan garantera att du ej gav någon dricks.

Är du allvarlig?
På vilket sätt utnyttjde han henne?
Citera
2019-01-20, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Dörr är bra. Inte jätteskoj att höra grannen alltid heller
Heller så är det jätteskoj.[/quote]

Får väl boka ett ställe med skynke helt enkelt och känna på hur det är.

Men jag tror jag föredrar egna rum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in