Har besökt ett nytt ställe i samma norrortsstad.
Möts av en söt tjej i 20 års åldern som skiner upp som en sol när jag kommer in. Blir lite roliga missförstånd då hon knappt pratar svenska och engelskan är sisådär. Båda skrattar. Hon är charmig så det känns som en bra början.
Det är ett ganska litet ställe, fast med kanske fem rum i rad. Väggar emellan, draperi för dörren och madrass på golvet. Lokalen kunde sett fräshare ut men jag bryr mig inte så mycket om det.
Jag klär av mig och lägger mig på mage med en för liten handduk över baken. Hon skrattar när hon kommer in; "Very sexy! Very sexy!", plockar bort handduken och tar fram en större.
Massagen är på sina ställen betydligt hårdare än jag fått tidigare. Jag fick intrycket av att hon var lite ny för mamasan fick visa henne rätt när det gällde rum och verkade hålla lite koll på henne. Hon frågade aldrig hur om hur lång tid eller hur hårt jag ville ha det.
Inga problem. Hon knådade ur vaderna och fötterna ordentligt. Mina vader brukar vara stela och stenhårda så det gjorde ont på riktigt, men kändes välbehövligt så jag klagade inte.
Det var inget nudd eller något. Trodde inte det skulle bli nåt extra. Efter vändning och när hon knådade armar och händer blev det istället jag som fick nudda henne. Fingrarna "råkade" stryka med hennes nakna lår. Jag vill inte vara ett creep som börjar tafsa om inte hon är med på det, så jag lät henne styra. Någonstans där börjar blodet forsa till lilla huvudet. Tillslut hamnar ena handen över hennes lår medan hon går vidare till att massera bröstet. Handen ligger kvar. Klämmer lite. Inga protester. Blir lite mer vågad. Hon ler.
När hon masserar ner mot magen blir det mer odiskreta nuddningar. Plötsligt avbryter hon. Flyttar sig till huvudänden, böjer sig ner och ger mig en kyss. Okej, it's on!
Hon fortsätter teasa, kyssas och leker lätt med kuken. Okej... jag kan också leka... tar tag om henne runt midjan och slänger ner henne på rygg, kysser henne och drar upp henne igen. Fortsätter leka lite.
Femhundra. "But no boom-boom". Försöker bjuda mer men hon säger att det inte går eftersom det finns andra i lokalen.
Vi leker runt en lång stund. Blir både HJ och BJ, jag pullar henne. Hon är som en liten katt; hånglar, kelar, smeker och torrknullar: "I want boom-boom with you, but...".
Efter jag kommit säger hon; "One more, please?", och fortsätter leka - "only for you".
Det drar över kanske 40 minuter på tiden. Hon vill inte släppa mig därifrån. Bjuder på dryck och kräver en kyss för varje klunk. Som en liten kjelsjuk katt. Underbart.
"I want boom-boom with you

"
"Next time?"
"Noo, tonight!"
Det enda jag inte är nöjd över är att jag klantade mig och inte gav extra dricks. Märkte det efteråt. Vill inte vara en snåljävel när jag får den behandlingen. Får väl göra upp för det vid framtida besök.