2013-06-24, 16:15
Medlem
I samband med dagens lunch så gick jag en promenad i de centrala delarna av Västerås. Jag hade hittat ett thaimassageställe på nätet som inte finns med på TG. På deras hemsidan finns det några bilder och en av bilderna är på "ägarinnan" som inte ser alltför bra ut.
Ringde på dörren och efter en stund öppnas den försiktigt av en mycket oattraktiv kvinna med oljekladdiga händer . Artig som jag är frågade jag efter "oil massage". Som tur var var hon upptagen.
Kommer inte att göra något mer försök där såvida ingen här kan tipsa om att det även finns andra damer i salongen.
Citera
2013-06-24, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
PM är inte på något sätt förbjudet. Det som inte gillas är att öppet be någon skicka PM.

Ok, my bad.
Men en bra story är en bra story.
Citera
2013-06-25, 19:41
Medlem
Jag kan dela med mig upplevelser, går till ett ställe där jag varit förut varken HE inge mer och bra massage, ser nya personer och tänkte jahopp lite ombyte av miljö, stiger in en ny person, halvfet kossa och massagen är faktiskt riktigt dålig, försöker iaf att njuta och hon teasar ganska bra, 50 min går, ingen märkvärdig massage och hon frågar om x-tra massage jag frågar om hon gör något mer hon säger nej, jag säger ja och hon håller upp 7 fingrar, jag visste inte om jag skulle känna mig förolämpad elr om hon var helt slut i huvudet. Slutar på 300 som vanligt och hon börjar nog med den sämsta avrunkningen jag upplevt, känns obekvämt ont försöker visa hur man gör och hon säger nej, hon drar och drar och drar, jag märker av att det inte funkar, så hör jag en liten unge i lokalen och då gick gardinen ner, sa till henne och sluta, tog på mig kläderna och gick därifrån en av massöserna tog med sig sin unge!? Nog för att det är smutsigt på ställena men fy fan jävla smutsmänniskor som börjar komma.

Byter ställe helt, får en redig massage med HE och märker av när massagen är slut och vi går ut att det är en Katoy, nu har jag inte varit på massage på 2 månader och blir nog inte något mer.. Säg vad fan ni vill om att de har de svårt och försöker tjäna pengar och de och de tar si och så mycket, de som börjat entra dörren är fy fan grisar och tror att de kan ta betalt, de ska betala mig för att de överhuvudtaget får röra min balle.
Citera
2013-06-26, 08:14
Medlem
mrmongers avatar
Besökte ett för mig nytt ställe i city som jag hört gott om. Togs emot av en helt ok tjej i 35-40 årsåldern. Blev visad in i ett läsbart rum, klädde av mig och la mig på magen och väntade till hon kom tillbaka. Massagen var inte speciellt professionell men avkopplande skön. Handduken som hon la på i början försvann snabbt. Lagom mycket snudd så att man blev lätt upphetsad. Efter vändningen var all massage/smekning koncentrerad kring kuken och efter att frågan ställts förhandlade vi oss fram till B2B. Hon klädde av sig och visade upp en fin kropp, Hon satte sig på mitt bröst och vi smekte varandra när hon plötsligt sa "Do you want to massage me" och la sig på rygg med benen isär. Efter ett intensivt fingerpullande kunde jag inte låta bli att testa att slicka henne lite vilket var helt ok. Avslutade sedan med att spruta på hennes mage. Kände mig helt utmattad av denna omgång och något förvånad hur det hela utvecklats. När jag gick satt det tre andra tjejer i soffan av vilka två såg riktigt bra ut.
Kommer självklart att gå tillbaka dit, både för att träffa henne men även för att testa någon av de andra tjejerna där.
Citera
2013-06-27, 03:29
Medlem
Trådarna här på FB har gjort mig nyfiken på Thaimassage och för några veckor sen provade jag ett ställe i Norrort.

Möts av en kvinna i 40-45 års åldern. Ingen sagolik skönhet men ser ändå rätt tight ut och har relativt stora bröst. Lokalen ser ganska fräsch ut men "rummen" är bara draperier och madrass på golvet. Det gör inte så mycket. Verkar som jag är den enda kunden.

Massagen var sådär. Stundtals väldigt skön, men hon distraheras av ringande telefoner. Lite störande. Osäker på om hon medvetet nuddar vid soldaten under massagen men jag går iaf igång på det. Börjar bli skönt, med massage och nuddningar.

Hon tar tid på sig på framsidan också. Handduken på plats med ett diskret tält. Tänker att det börjar bli dags för ev. erbjudanden när hon säger att det är klart.

"Redan?"
"Víll du ha mer?"

Hon håller upp 5 fingrar. Tror inte det va - max 3! Det godtar hon.

När det kommer till HE var hon ett fullblodsproffs. Jag trodde inte det var möjligt att komma så fort av ett HJ, men det var så hakan slog i golvet. Fick leta lite med brösten under tiden men det hann ju inte bli mycket. Shiet!

---

Häromdagen testade jag ett annat ställe i samma stad. Riktiga rum med draperi för dörren och en brits att ligga på. Snygg tjej runt 30 kanske. Bra massage men handduken var på hela tiden. Hon var bra nära soldaten flera gånger men rörde den aldrig. Det var en klart bättre massage, men när handduken halkat av lite vid vändning sade hon bara "nej nej, inget sånt!".

Jag tror hon teasade och kanske kan tänkas göra mer vid fler besök. Osäker, men känner inte för att testa den teorin. Testar hellre vidare tills jag hittar ett ställe jag verkligen vill återkomma till.
Citera
2013-06-27, 09:42
Medlem
Heffners avatar
Dags för ett nytt besök i djungeln, denna gång i söderförort. Tycker att det mer och mer är thai damer över 35-40 år på många ställen och har blivit rätt kräsen efter alla besök runt om i stan och åkte runt på ett par ställen för att kolla. På ett ställe blev jag inte ens insläppt utan fick stå i dörren och dividera. Ful uggla och innanför stod mamasan på säkert 65 år och glodde. Så bye-bye och åkte vidare till nästa ställe som ligger lite avsides på baksidan så det är bra anonymt så man slipper bli uttittad på något torg eller så.

Väl inne i lokalen sitter två unga brudar och ler mot mig med ett leende som redan där säger att vi kanske ska gå rakt på sak......men efter att förskotts betalat 350,- fick jag mig en skön resa där det inte fanns någon handduk överhuvudtaget att skyla mig med. Då hon masserade ryggen satt hon i sina korta byxor på ett av mina ben och gned sig mot det så efter vändningen kom frågan direkt och jag frågade tillbaka om vad hon stod till tjänst med? Allt utom bombom så jag bestämde mig för B2B varpå hennes kläder bara rasade av henne. Hon smorde in sig och började glida på mig varpå jag bad henne efter ett tag att vända sig om så jag fick hennes bakdel mot mig. Det verkade som om hon bara väntade på att jag skulle be om det för hon vände sig blixtsnabbt och lät mig hålla på med mina händer och tunga var jag ville. Efter en stund började hon andas häftigare och till slut stannade hon upp och log mot mig och sa att jag måste sluta eftersom hon började tycka att det var för skönt.....Hon fortsatte dock och jag kom i en av de bästa jag upplevt på ett bra tag.
Total pris 1000 ink massage

När jag ändå är i skrivartagen vill jag rekommendera ett annat ställe men av helt annan anledning.

Ibland, jag då och då, är det behövligt, åker jag till en riktig massös från Thailand för att få en proffsig massage utan någon Grandiosa Extra allt.....Det är så många som skriver om extra allt men klagar på degen, nämligen själva massagen.
Vill ni ha en av de allra bästa thai massagen som finns att tillgå i Stockholm, bege er då till Järvstigen i Bergshamra/Solna. Där finns en medelålders dam, utbildad på riktiga platser, som jobbar själv i sin salong, tidsbokning behövs. Här behåller man kalsongerna på och får utstå en alldeles underbar massage för 350 kronor. Finns absolut inget Grandiosa Extra allt. åkt dit och få en bra stund.
Citera
2013-06-27, 11:35
Medlem
RuneRusks avatar
Bidrar med ett par recensioner.

1. En dag kände jag för massage utan extra. Tog det som ett slags förspel till dagen efter då jag bestämt mig för att besöka en av mina favoriter. Sagt och gjort, jag gjorde ett återbesök till en salong där jag inte fått extra och som jag skrivit om tidigare. Beskrev det då som en väldigt sensuell massage. I planeringen ingick att inte tacka nej om erbjudande kom, men massagen var prio ett.

Ringer på dörren och efter en stund kommer samma kvinna som senast och öppnar. Hon ser småstressad ut så jag frågar om hon är upptagen. Hon svarar jakande och att jag ska återkomma om en timme. Trist tycker jag eftersom hon var mitt val nummer ett och vi hade enligt mig en speciell känsla senast som jag gärna ville uppleva igen.

Det blir plan b, en annan salong jag fått bra massage på men inget extra.

Går in i salongen och möts av mamasan som masserade mig senast. Lite speciellt med det här stället är att man får fötterna masserade innan man går in i rummet (som ledtråd till de som känner igen sig). Massagen inleds och den är lika bra som förra gången. Mamasan är ganska liten, runt 40, men med en tajt kropp och skön urringning.

Massagen är utan snuddningar och jag är inte ett dugg upphetsad. Efter vändning med handduk över fortsätter massagen med ben och efter ett tag armar och händer. Vi småpratar lite under tiden. När hon drar i min högerhand knäppar det till och hon skrattar och säger nåt jag först senare uppfattar som om jag använder den på "paketet" samtidigt som hon klappar mig rakt på kuken. Ja det gillar jag svarar jag. Det blir inte mer erotiskt än så. Jag gissar att hon använder den här milda formen av teasing för att man ska återvända och hoppas på mer. Det funkar inte riktigt på mig.

När vi är klara och hon går ut kollar jag igenom vad som finns i utrustningen på golvet bland oljor, handdukar och annat. Hittar faktiskt en toapappersrulle, vilket ofta är ett tecken på att det erbjuds extra.

2. Dagen efter väljer jag ett säkert kort. En salong i närförort jag skrivit om tidigare. Ringer och bokar massösen så inget kan gå snett.

Hon är lika översvallande trevlig som tidigare. Klär raskt av mig och massagen inleds. Hon är otroligt hårdhänt så man blir tvungen att säga till när det gör för ont. Ett annat sätt är att stå ut och låtsas som ingenting då det gör ont, för märker hon det bearbetar hon området mer intensvit med mer smärta som följd. Hon masserar verkligen på gränsen till vad man står ut med.

Inget snudd under massagen, men jag blir ändå smått upphetsad eftersom jag vet vad som väntar. Efter en bra stund går hon ut och hämtar vatten, vilket jag vet är inledningan av den mer upphetsande massagen. Efter att hon torkat av mig med en våt handduk viskar hon nåt ohörbart och jag nickar bara. Jag ligger och väntar medan jag hör att hon klär av sig. På med lite olja på ryggen och så kommer hennes nakna kropp över mig. Känner brösten mot baken innan de glider över ryggen. Efter en stund ber hon mig vända mig om vilket jag genast gör. Det blir lite mer gullande än tidigare och vi smeker och kysser varandra på halsen. Hon suger på mina bröstvårtor innan hon ger sig av söderut med munnen.

Hon ligger med överkroppen över mig och baken vid sidan. Jag smeker henne och får känslan av att det inte är riktigt lika fritt fram till hennes rakade kön som vanligt. Jag har funderat på hur hon hanterar de perioder varje månad hon av naturliga skäl inte kan upplåta sig själv till hugade kunder. Gissar att det är en förklaring den här gången. Jag har redan fått ett finger i baken och den här gången använder hon munnen på kuken. Jag har varit här några gångner och det är första gången hon gör så. Har ingen kådis på så visst får jag betänkligheter.

Jag lyckas ändå pilla på henne innan jag märker att hon tycker det är dags för finalen. Hon kör med fingret i baken riktigt hårt, tar tag med handen runt staken och suger med hårda tag. Det går förstås inte att hålla emot många sekunder. Jag tittar på henne och förväntar mig att hon ska ta bort munnen då satsen fyras av. Till min förvåning är den kvar och även om det är ganska mörkt i rummet inser jag att hon får en stor del i munnen.

Hon torkar av mig och sig själv med våt handduk innan hon klär på sig och fortsätter med massagen.
När den är klar och jag klätt på mig dricker jag ett glas vatten medan vi sitter och samtalar. Det blir snack om verksamheten, hyran och diverse annat. Hon är riktigt lättpratad och väldigt öppen och uppmärksam mot mig och det jag säger. Verkligen en tjej man ser fram emot att träffa igen.
Citera
2013-06-27, 18:44
Medlem
Har besökt ett nytt ställe i samma norrortsstad.

Möts av en söt tjej i 20 års åldern som skiner upp som en sol när jag kommer in. Blir lite roliga missförstånd då hon knappt pratar svenska och engelskan är sisådär. Båda skrattar. Hon är charmig så det känns som en bra början.

Det är ett ganska litet ställe, fast med kanske fem rum i rad. Väggar emellan, draperi för dörren och madrass på golvet. Lokalen kunde sett fräshare ut men jag bryr mig inte så mycket om det.

Jag klär av mig och lägger mig på mage med en för liten handduk över baken. Hon skrattar när hon kommer in; "Very sexy! Very sexy!", plockar bort handduken och tar fram en större.

Massagen är på sina ställen betydligt hårdare än jag fått tidigare. Jag fick intrycket av att hon var lite ny för mamasan fick visa henne rätt när det gällde rum och verkade hålla lite koll på henne. Hon frågade aldrig hur om hur lång tid eller hur hårt jag ville ha det.

Inga problem. Hon knådade ur vaderna och fötterna ordentligt. Mina vader brukar vara stela och stenhårda så det gjorde ont på riktigt, men kändes välbehövligt så jag klagade inte.

Det var inget nudd eller något. Trodde inte det skulle bli nåt extra. Efter vändning och när hon knådade armar och händer blev det istället jag som fick nudda henne. Fingrarna "råkade" stryka med hennes nakna lår. Jag vill inte vara ett creep som börjar tafsa om inte hon är med på det, så jag lät henne styra. Någonstans där börjar blodet forsa till lilla huvudet. Tillslut hamnar ena handen över hennes lår medan hon går vidare till att massera bröstet. Handen ligger kvar. Klämmer lite. Inga protester. Blir lite mer vågad. Hon ler.

När hon masserar ner mot magen blir det mer odiskreta nuddningar. Plötsligt avbryter hon. Flyttar sig till huvudänden, böjer sig ner och ger mig en kyss. Okej, it's on!

Hon fortsätter teasa, kyssas och leker lätt med kuken. Okej... jag kan också leka... tar tag om henne runt midjan och slänger ner henne på rygg, kysser henne och drar upp henne igen. Fortsätter leka lite.

Femhundra. "But no boom-boom". Försöker bjuda mer men hon säger att det inte går eftersom det finns andra i lokalen.

Vi leker runt en lång stund. Blir både HJ och BJ, jag pullar henne. Hon är som en liten katt; hånglar, kelar, smeker och torrknullar: "I want boom-boom with you, but...".

Efter jag kommit säger hon; "One more, please?", och fortsätter leka - "only for you".

Det drar över kanske 40 minuter på tiden. Hon vill inte släppa mig därifrån. Bjuder på dryck och kräver en kyss för varje klunk. Som en liten kjelsjuk katt. Underbart.

"I want boom-boom with you "
"Next time?"
"Noo, tonight!"

Det enda jag inte är nöjd över är att jag klantade mig och inte gav extra dricks. Märkte det efteråt. Vill inte vara en snåljävel när jag får den behandlingen. Får väl göra upp för det vid framtida besök.
Citera
2013-06-27, 19:13
Medlem
maestro6s avatar
Semestern börjar på lördag och tid är bokad norr om norr där det vankas knådning deluxe av en storbarmad mamasan.
resten av semestern skall jag tm-luffa runt i storstaden.
Lovar att hålla er underättade.
Citera
2013-06-27, 21:52
Medlem
Någon som har någon koll på salongerna i Falun,Borlänge och Gävle?
Någon som varit där?
Bara seriösa eller..?
Citera
2013-06-29, 19:26
Medlem
Brukar sällan skriva här numera eftersom alla besök brukar se ut ungefär likadant.

I dag fick jag dock en lite annorlunda upplevelse:

Söderförort

Andan faller på och eftersom jag är hyfsat nyseparerad så har jag ungefär hur mycket tid som helst - alltså - ut till ett ställe i söderförort som jag hört en del om innan.

Stället var lätt att hitta och parkering likaså. Kommer in i en sedvanlig källarlokal där jag räknar till 3 rätt söta tjejer i 25-30 årsåldern. Inga andra kunder sent på lördagseftermiddagen, det är tvärlugnt därinne.

Blir tilldelad samma tjej som öppnade dörren åt mig och går in i ett riktigt omysigt rum med väggar och dörr. Lokalen ser snarare ut som en fyllecell, med en ensam madrass på det kalla klinkergolvet. Inget pynt, ingenting. Strippar och lägger mig på mage, ingen handduk syntes till att skyla sig med.

Hon kommer in och sätter igång. Börjar med att kladda in min rygg med olja medan sedvanliga artighetsfraser utbyts. Detta övergår efter någon minut till lite planlöst tryckande med handflatan. Vi är ca 3 minuter in i massagen när hon övergår till att smörja in mina skinkor samtidigt som hon halvrunkar min FB-kuk, som av en händelse råkar ligga i söderläge.

Detta får ju givetvis en ganska omedelbar effekt (hon är duktig), och när hon ägnat sig åt detta i ungefär 5 minuter är det dags för vändning.....!

Det hela slutar med en B2B för 800:- där hon sitter och gnider muffen upp och ner mot bollarna samtidigt som hon handgripligen visar att hon vill att jag suger på hennes bröstvårtor och pullar henne under tiden.

Självklart gick det inte att utstå denna behandling mer än ca 5 minuter innan det var dags för avtorkning och dusch.

Totalt spenderad tid inne i lokalen slutade någonstans mellan 25-30 minuter! Jag har aldrig varit med om ett ställe tidigare som varit så totalt befriat från massagevibbar trots att jag besökt ca 30 olika salonger. Detta var en renodlad bordell och inget annat.

Slutintrycket är något splittrat, jag brukar ta massage lika mycket för extratjänsterna som för massagen. Så även om det extra var riktigt bra så vete tusan om jag åker dit igen. Hon ville att jag kommer tillbaka redan imorgon för mer.....jaja....nu vet ni iaf.

Beyg:
Lokal 2/5 (avskilda rum drar upp betyget ett snäpp.)
Massage -/5 (fick ingen)
Extra 5/5 (snygg tjej som blev genuint våt)
Totalintryck 3/5 (kommer ev tillbaka om jag bara är sugen på att tömma)
Citera
2013-06-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddiemannen
Brukar sällan skriva här numera eftersom alla besök brukar se ut ungefär likadant.

I dag fick jag dock en lite annorlunda upplevelse:

Söderförort

Andan faller på och eftersom jag är hyfsat nyseparerad så har jag ungefär hur mycket tid som helst - alltså - ut till ett ställe i söderförort som jag hört en del om innan.

Stället var lätt att hitta och parkering likaså. Kommer in i en sedvanlig källarlokal där jag räknar till 3 rätt söta tjejer i 25-30 årsåldern. Inga andra kunder sent på lördagseftermiddagen, det är tvärlugnt därinne.

Blir tilldelad samma tjej som öppnade dörren åt mig och går in i ett riktigt omysigt rum med väggar och dörr. Lokalen ser snarare ut som en fyllecell, med en ensam madrass på det kalla klinkergolvet. Inget pynt, ingenting. Strippar och lägger mig på mage, ingen handduk syntes till att skyla sig med.

Hon kommer in och sätter igång. Börjar med att kladda in min rygg med olja medan sedvanliga artighetsfraser utbyts. Detta övergår efter någon minut till lite planlöst tryckande med handflatan. Vi är ca 3 minuter in i massagen när hon övergår till att smörja in mina skinkor samtidigt som hon halvrunkar min FB-kuk, som av en händelse råkar ligga i söderläge.

Detta får ju givetvis en ganska omedelbar effekt (hon är duktig), och när hon ägnat sig åt detta i ungefär 5 minuter är det dags för vändning.....!

Det hela slutar med en B2B för 800:- där hon sitter och gnider muffen upp och ner mot bollarna samtidigt som hon handgripligen visar att hon vill att jag suger på hennes bröstvårtor och pullar henne under tiden.

Självklart gick det inte att utstå denna behandling mer än ca 5 minuter innan det var dags för avtorkning och dusch.

Totalt spenderad tid inne i lokalen slutade någonstans mellan 25-30 minuter! Jag har aldrig varit med om ett ställe tidigare som varit så totalt befriat från massagevibbar trots att jag besökt ca 30 olika salonger. Detta var en renodlad bordell och inget annat.

Slutintrycket är något splittrat, jag brukar ta massage lika mycket för extratjänsterna som för massagen. Så även om det extra var riktigt bra så vete tusan om jag åker dit igen. Hon ville att jag kommer tillbaka redan imorgon för mer.....jaja....nu vet ni iaf.

Beyg:
Lokal 2/5 (avskilda rum drar upp betyget ett snäpp.)
Massage -/5 (fick ingen)
Extra 5/5 (snygg tjej som blev genuint våt)
Totalintryck 3/5 (kommer ev tillbaka om jag bara är sugen på att tömma)

Hoppas du slapp att betala 3-400 för massage också utöver BTB då det knappast var någon massage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in