Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Fast om man har ett sånt lag spelar det ingen roll om vad man spelar då dem inte uppmärksamar vad som händer på kartan eller gör speciella saker. Spelar man till exempel Malphite, och man engagar och ens lag tittar åt andra hållet så kommer det inte gå. Säga att det inte går att carrya som support för det går.
Kommunikationen är en stor del, ja, en enkel ping säger rätt mycket och det är en bra saker dem har lagt till!
Har märkt att en heldel inte verkar fatta en enkel ping, senaste matchen körde jag jungel, men är väldigt skadad så kan inte hoppa in i någonfight just nu, så ser jag motståndarlagets lee springa upp för att ganka toppen som är pushad som fan utav vår attrox, pingar fallback 6 gånger tror jag, inte går idioten tillbaka för det, slutar med att jag mot bättre vetande drar till toppen själv, engagar och lyckas rädda idioten som är nästan död, och skulle dött garanterat om jag inte hade kommit, dör själv däremot.
Frågar hur många ping det krävs för att han ska sticka tillbaka, och får som svar:
Non, i know what im doing
....
Hmm junglaren varnar för gank toppen, han vägrar lyssna, junglaren dör för att rädda toppen, och topen säger att han vet vad han gör?