2013-05-27, 22:48
  #7429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Lite jungle ändringar på PBE


Vad tycker ni om detta?

Perfekt, aldrig behöver man vara orolig för att man är på lila sidan som botlane. 99% säker på att spawn timen blev försenad p.ga. övertaget man får på lane med att börja golems. Gillar även att det är en partikel effect som visar vem som får buffen, antar att det kommer att se ut som när man får wolves, fast röd/blå färg. Inga klagomål där!

Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Det är en sån jävla synd att Hotshot slutar, verkligen min favorit.
Lojal, reko och har gjort jävligt mycket för scenen, dessutom så verkar han inte vara en snorunge som 80% av proffsscenen.

Sjukt mycket har han gjort, tydligen har han gjort att många börjar med LoL, någon som vet hur? Jag visste inte vem någon av pro-spelarna var innan jag började, men han kanske har spelat andra spel.

En jävla massa hotshot klipp, älskar dem!
__________________
Senast redigerad av Ph4TH4xx0r 2013-05-27 kl. 22:51.
Citera
2013-05-27, 22:57
  #7430
Medlem
Neuschwansteins avatar
PBE Update: http://www.newsoflegends.com/index.php/pbe-update-magma-chamber-tpa-skins-hybrid-items-behind-the-scenes-of-a-twist-of-fate-and-more-9336/
Citera
2013-05-27, 23:09
  #7431
Medlem
Public games är ospelbart. Ingen kan samarbeta, alla klagar bara på andra.
Tror inte folk kan reglerna. Dom flesta verkar tro att det går ut på att alla levlar upp sen möts i mitten i en stor fight om vem som kan trycka snabbast på tangentbordet. Ingen bryr sig om att ta ner tornen, endast kills som räknas.
Citera
2013-05-27, 23:17
  #7432
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuschwanstein
PBE Update: http://www.newsoflegends.com/index.php/pbe-update-magma-chamber-tpa-skins-hybrid-items-behind-the-scenes-of-a-twist-of-fate-and-more-9336/
Sjukt jävla gammal update, då den släpptes på rog för 1-2 veckor sen ungefär.
Citera
2013-05-27, 23:17
  #7433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 964964
Public games är ospelbart. Ingen kan samarbeta, alla klagar bara på andra.
Tror inte folk kan reglerna. Dom flesta verkar tro att det går ut på att alla levlar upp sen möts i mitten i en stor fight om vem som kan trycka snabbast på tangentbordet. Ingen bryr sig om att ta ner tornen, endast kills som räknas.

Alla games utom premade lag är alltså skit? Tror du på elo-hell också då eller?
Citera
2013-05-27, 23:20
  #7434
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Perfekt, aldrig behöver man vara orolig för att man är på lila sidan som botlane. 99% säker på att spawn timen blev försenad p.ga. övertaget man får på lane med att börja golems. Gillar även att det är en partikel effect som visar vem som får buffen, antar att det kommer att se ut som när man får wolves, fast röd/blå färg. Inga klagomål där!



Sjukt mycket har han gjort, tydligen har han gjort att många börjar med LoL, någon som vet hur? Jag visste inte vem någon av pro-spelarna var innan jag började, men han kanske har spelat andra spel.

En jävla massa hotshot klipp, älskar dem!

du glömde ju den bästa, http://www.youtube.com/watch?v=ZcWlkZSfey8
Citera
2013-05-27, 23:23
  #7435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 964964
Public games är ospelbart. Ingen kan samarbeta, alla klagar bara på andra.
Tror inte folk kan reglerna. Dom flesta verkar tro att det går ut på att alla levlar upp sen möts i mitten i en stor fight om vem som kan trycka snabbast på tangentbordet. Ingen bryr sig om att ta ner tornen, endast kills som räknas.

Tycker snarare att det har blivit riktigt mycket bättre i och med LCS. Har ofta personer som förstår sig på taktiker och vet att prioritera. Ibland får man idioter,ja, men oftast är det helt ok snubbar( förutom flameandet då)

Du överdriver, eller så är du inte lvl 30. ALLA matcher är inte ospelbara, de flesta är helt ok.
Citera
2013-05-28, 00:32
  #7436
Medlem
sozues avatar
Rolig mid champ? Ös med tips.
Citera
2013-05-28, 01:12
  #7437
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incesthenke
Vilken sida har bäst guider? Solomid mobafire etc?

tack för svar

Probuilds / lolpro

Probuilds för man har ett stort urval bland olika spelare. Lolpro för jag copycatar Nyjacky.

Citat:
Ursprungligen postat av sozue
Rolig mid champ? Ös med tips.

Katarina har jag definitivt roligast med när jag spelar mid.
Citera
2013-05-28, 01:20
  #7438
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sozue
Rolig mid champ? Ös med tips.

nidalee
lux
AP ez
Fizz
LeBlanc
Vladimir
Citera
2013-05-28, 01:33
  #7439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozue
Rolig mid champ? Ös med tips.

Fizz, Kassadin, Ryze, Ahri och Katarina är mina favoriter.
Citera
2013-05-28, 02:38
  #7440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozue
Rolig mid champ? Ös med tips.

Kanske inte de bästa, men jag tycker Lee Sin med sight stone, evelynn, talon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in