2013-07-19, 20:27
  #9229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Jag fattar vad han menar, om det nu inte var dom gejmsen "juryn" reagerade på varför har dom då med dom i "caset" tribunal får döma? Det känns inte så relevant att ha med dom casen om det är inte dom han blivit dömd för. Då kan man väl istället ta med dom andra som han varit toxic i (om det nu så är fallet).



Tribunal tar väl bara ut slumpvis cases/matcher som man har blivit reportad i? Det är väl inga på riot som sitter och går igenom alla hundratusentals reports och bestämmer vilka som ska komma i tribunal eller inte. Så om man blir reportad i tex 10 games så väljs väl 5 av dom slumpvis ut till tribunal tex.
Citera
2013-07-19, 20:45
  #9230
Medlem
Alikabadidis avatar
Har omställt alla mina runepages efter ett tvåmånadersuppehåll från LoL. Nu tänkte jag fråga om ni skulle kunna rada upp era rune-setups som alltid kan komma tillhands och som inte behöver vara för specifika champions. Jag har 18 runepages så jag har lite att fylla i
Citera
2013-07-19, 20:52
  #9231
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alikabadidi
Har omställt alla mina runepages efter ett tvåmånadersuppehåll från LoL. Nu tänkte jag fråga om ni skulle kunna rada upp era rune-setups som alltid kan komma tillhands och som inte behöver vara för specifika champions. Jag har 18 runepages så jag har lite att fylla i

ADC: Lifesteal quint, flat ad marks, armor seals, mres glyphs

apc med mana: flat ap quint, mpen marks, mana reg seals, mres glyphs
annan apc med mana:
flat ap quint, mpen marks, armor seals, mres/ap per lvl glyphs

apc utan mana: flat ap quint, mpen marks, armor seals, mres glyphs
apc med movementspeed: movementspeed quints, mpen marks, armor seals, mres glyphs

Support: gp10 quints, flat armor marks, flat armor seals, mres glyphs.

där har du lite.
Citera
2013-07-19, 20:59
  #9232
Medlem
Big Bosss avatar
Hur bra jungler skulle ni säga Nautilus är?
Citera
2013-07-19, 21:16
  #9233
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Hur bra jungler skulle ni säga Nautilus är?

Jag tycker han är grymt rolig som jungler och fungerar väldigt bra i och med att man "ska/bör" bygga tank. Enda som jag märkt är att blir man counterjunglad i början så är det ganska jobbigt att ta sig tillbaka om fienden gör som dom ska och inte tabbar sig. IMO
Citera
2013-07-19, 21:25
  #9234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Hur bra jungler skulle ni säga Nautilus är?
Väldigt bra, med x9 Attack speed runes och 4.5% movement är han en helt okej junglare, sjuk gankare, hyfsat lätt att lära sig, och man maxar W så man får ganska mycket damage samtidigt som du är tanky
Citera
2013-07-19, 23:27
  #9235
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Tack, äntligen någon som förstår.

Du blev reportad, drf framtogs det. Men 1 game r'a'cker f'o'r att du ska fa ban. har du varit toxic i 1 game blir du bannad, bara f'o'r att de finns 5 cases menas det inte att du blev d'o'md baserat pa alla 5 utom 1 duger
Citera
2013-07-20, 03:04
  #9236
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Hur bra jungler skulle ni säga Nautilus är?

Väldigt stabil junglare, fungerar med i princip alla comps. Nackdelen är som sagt hans Lvl 2, där han får spå av i princip alla andra junglare. (Undvik alltså engages mot tex Lee/J4/Xin) be gärna din support warda så du inte blir invaded på andra buffen.

Early ganks är sjukt starka, gå fram, slå dem i skallen med ankaret, och hooka sedan efter gapcloser/flash och de är stendöda. Midgamet post 6 är oseriöst starkt. En hook + Ulti ger ungefär 2sec Ocleansbar CC vilket ska innebära ett kill. Late game är man dålig i teamfights efter att man har engageat, men det är en väldigt stark junglare. Är ofta bannad i Solo Q på Plat/Dia nivå iaf
Citera
2013-07-20, 06:04
  #9237
Medlem
Flaxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Late game är man dålig i teamfights efter att man har engageat, men det är en väldigt stark junglare.

Äsch, en välplacerat ultimate interruptar hela laget, du slowar samtliga runtom din tanklinke samt stunnar alla du slår. Inte världens starkaste men dålig vill jag inte hålla med om, tar lite tid att lära känna ankaret bara.
__________________
Senast redigerad av Flaxz 2013-07-20 kl. 06:09.
Citera
2013-07-20, 11:11
  #9238
Medlem
Incipios avatar
Nån som vet om lolrecorder fortfarande craschar clienten ibland efter ett gejm tar slut?
Tänkte om någon har lust att titta på nåt gejm jag lirar, varje gång jag blir promotad så går det åt helvete, av någon konstig anledning så börjar jag förlora och det spelar ingen roll hur mkt jag fokuserar utan jag torskar oavsett. Vi kan vinna alla lanes och sen torska i TF's och kasta hela skiten. Åkte precis ner från silv II Har väldigt enkelt för mig att ta emot kritik och brukar vara självkritisk efter varje gejm jag förlorar men som ni vet så är det svårt att se sina misstag :P
Citera
2013-07-20, 11:32
  #9239
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Nån som vet om lolrecorder fortfarande craschar clienten ibland efter ett gejm tar slut?
Tänkte om någon har lust att titta på nåt gejm jag lirar, varje gång jag blir promotad så går det åt helvete, av någon konstig anledning så börjar jag förlora och det spelar ingen roll hur mkt jag fokuserar utan jag torskar oavsett. Vi kan vinna alla lanes och sen torska i TF's och kasta hela skiten. Åkte precis ner från silv II Har väldigt enkelt för mig att ta emot kritik och brukar vara självkritisk efter varje gejm jag förlorar men som ni vet så är det svårt att se sina misstag :P

Jag har fått för mig att de lagt ner lolrecorder projektet. Riot jobbar på en egen liknande funktion i clienten.
Citera
2013-07-20, 14:22
  #9240
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Jag har fått för mig att de lagt ner lolrecorder projektet. Riot jobbar på en egen liknande funktion i clienten.

LoL-replay eller LoL-recorder? För den förstnämnda fungerar fortfarande åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in