Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-02, 00:28
Medlem
QMs avatar
Är det många flashbackare som ska dit? Vet bara en i mitt område som ska dit, så vettefan alltså.
Citera
2013-07-02, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Är det många flashbackare som ska dit? Vet bara en i mitt område som ska dit, så vettefan alltså.
Hur många flashbackare ska dit har jag ingen aning om. Det är ju svårt att avgöra innan dessa ger sig till känna. Jag ska dit iaf
Citera
2013-07-02, 15:21
Medlem
sdxs avatar
Tar man några bira till kvällskvisten på Nordisk Vision?
Citera
2013-07-02, 15:31
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdx
Tar man några bira till kvällskvisten på Nordisk Vision?

Det är helt okej så länge man är vuxen. Något supande hör dock inte hemma där. Men folk tar sig gärna en öl eller två under kvällen kring en lägereld medan allsången ekar i den svenska skogen.
Citera
2013-07-02, 16:37
Medlem
trtrtrtrs avatar
http://nyheter24.se/nyheter/almedalsveckan/734009-mots-av-nazister-i-almedalen-varfor-reagerar-ingen

Citat:
- Dagens minst oväntade var att en anhängare till Svenskarnas parti kom till Poohls föreläsning, frågade om Expo fått pengar av en israelisk lobbyorganisation och sedan lämnade seminariet igen.

Citera
2013-07-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
http://nyheter24.se/nyheter/almedalsveckan/734009-mots-av-nazister-i-almedalen-varfor-reagerar-ingen

Haha undrar vad poohl svarade?
Citera
2013-07-02, 21:11
Medlem
Jag ska dit det är underbart och man får chansen att prata med vettigt folk
Citera
2013-07-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Vad tycker SvP eller den typiske nationalisten om att fira skolavslutning i kyrkan? Är det enbart en kulturell sak som bör bevaras eller borde man ta steg bort från kristendomen?
Jag är ej medlem i SvP, och kan därmed inte uttala mig om vad SvP har för åsikt i frågan. Men jag ser positivt på skolavslutningar i kyrkan. Men en del andra kanske inte gillar det, och då kan ju dessa anordna en eller flera alternativa skolavslutningar. De som vill ha skolavslutning i kyrkan går till kyrkan, och de som vill ha någon annan form av skolavslutning går till något annat alternativ. Svårare än så behöver det inte vara.
Citera
2013-07-03, 00:03
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr

Snarare PLO. Expo samarbetar ju med antisemitiska/antisionistiska grupper på den yttersta vänsterkanten.
Citera
2013-07-03, 01:58
Medlem
Bassan1703s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Det är helt okej så länge man är vuxen. Något supande hör dock inte hemma där. Men folk tar sig gärna en öl eller två under kvällen kring en lägereld medan allsången ekar i den svenska skogen.

Perfekt då får det bli att ta med ett par öl till kvällskvisten!
Citera
2013-07-03, 02:01
Medlem
Bassan1703s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalisten80
Jag ska dit det är underbart och man får chansen att prata med vettigt folk

Instämmer till fullo! De flesta (inte alla) i min bekantskapskrets är vänsterorienterade, så ja det ska bli skönt att tala med meningsfränder.
Citera
2013-07-03, 08:10
Medlem
Va fan?

http://www.nationell.nu/2013/07/01/svp-varvade-medlemmar-under-akessons-tal/

Citat:
Jacobsson menade vidare att bara arbetskraftsinvandring ska tillåts – om invandrarna är av samma ras som svenskarna.

– Där arbetskraft måste importeras från andra länder ska det ske i form av arbetare av samma folkslag som den svenska. I andra hand av personer som inte tillhör samma folkslag. Uppehållstillstånd för dem som tillhör andra folkslag ska dock vara tidsbegränsade och inte ligga till grund för svenskt medborgarskap, sade han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in