Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-01, 01:05
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8814
Man bör nog väga det mot att judendomen är en bitter fiende till kristendomen, är och kommer alltid att vara, men det är kanske det du menar. Jag har personligen inget emot homosexualitet så länge det hålls snyggt och städat och att vi faktiskt producerar mer ungar än vad det dör människor i vårat rike.
Då har du förmodligen inget emot rasblandning heller, så länge det föds mer ungar än det rasblandas bort? Så länge det sker snyggt och städat bakom stängda dörrar liksom

Eller så kan du helt enkelt sluta med metaforerna och komma ut ur garderoben så resten av gänget här vet var de har dig.
Citat:
Någonting som håller oss samman på en själslig nivå tycker jag ändå är väldigt viktigt för kämparviljan!
Och då är det bästa du hittar en stendöd folkfrämmande ökenreligion? Du har verkligen imponerat under din korta tid här på forumet
Citera
2013-07-01, 12:04
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Då har du förmodligen inget emot rasblandning heller, så länge det föds mer ungar än det rasblandas bort? Så länge det sker snyggt och städat bakom stängda dörrar liksom

Eller så kan du helt enkelt sluta med metaforerna och komma ut ur garderoben så resten av gänget här vet var de har dig.

Och då är det bästa du hittar en stendöd folkfrämmande ökenreligion? Du har verkligen imponerat under din korta tid här på forumet

Du svarade förövrigt aldrig på mitt förra inlägg, men om du sitter och bestämmer efter eget godtycke vilka som tillhör vad och egentligen också vad de tillför och sedan använder det i diskussionerna, ja vad vill du att jag ska säga? Att jag är homosexuell?

Det är jag då inte, och det är ändå irrelevant. Jag diskuterar med människor utanför flashback och försöker tillföra något, jag lägger min röst på SvP och kommer stödja dem ekonomiskt också, precis som du, antagligen varken mer eller mindre egentligen. Men ja, vi slutar med metaforerna. Låt mig lägga ut korten på bordet, jag tycker att det är viktigare att juden synas och får stå till svars för brotten de begått än att vi lever i en utopi här i Sverige. Det ena behöver dock inte utesluta det andra.
Citera
2013-07-01, 12:26
Medlem
Motvillig 1.1s avatar
Hur ser SvP (eller snarare dess anhängare för det är ju sällan SvP uttalar sig om något specifikt) på "bögerigrejen"? Är det strunt samma eftersom det ju i alla fall inte leder till etnisk blandning?

Kommer bögar att få gifta sig i SvP:s Sverige? Får de adoptera barn (t ex vita föräldralösa)? Får de vara medborgare?
Citera
2013-07-01, 12:39
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig 1.1
Hur ser SvP (eller snarare dess anhängare för det är ju sällan SvP uttalar sig om något specifikt) på "bögerigrejen"? Är det strunt samma eftersom det ju i alla fall inte leder till etnisk blandning?

Kommer bögar att få gifta sig i SvP:s Sverige? Får de adoptera barn (t ex vita föräldralösa)? Får de vara medborgare?

Vi lägger oss inte i vad folk gör i sängkammaren så länge de inblandade är vuxna och med på det. Däremot anser vi att äktenskapet är något mellan en man och en kvinna, och att en homosexuell relation aldrig kan jämställas med en familj. Vad gäller adoption så är det något som är förbehållet familjer, alltså en man och en kvinna som lever tillsammans under ordnade förhållanden.
Citera
2013-07-01, 13:25
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Vi lägger oss inte i vad folk gör i sängkammaren så länge de inblandade är vuxna och med på det. Däremot anser vi att äktenskapet är något mellan en man och en kvinna, och att en homosexuell relation aldrig kan jämställas med en familj. Vad gäller adoption så är det något som är förbehållet familjer, alltså en man och en kvinna som lever tillsammans under ordnade förhållanden.

Tack för svaret, det är ju en vettig syn på denna fråga.
Citera
2013-07-01, 21:48
Medlem
8814s avatar
Vars kommer nordisk vision att hållas?
Citera
2013-07-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk

Låter bra! Jag gillar SvP mer och mer.
Citera
2013-07-01, 23:30
Medlem
stopbitchings avatar
Vad tycker SvP eller den typiske nationalisten om att fira skolavslutning i kyrkan? Är det enbart en kulturell sak som bör bevaras eller borde man ta steg bort från kristendomen?
Citera
2013-07-01, 23:44
Bannlyst
Citat:
Vars kommer nordisk vision att hållas?
Mellansverige är det enda som har släppts ännu. Mer detaljerad information lär komma inom kort.
Citera
2013-07-01, 23:57
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Mellansverige är det enda som har släppts ännu. Mer detaljerad information lär komma inom kort.

Perfekt, då blir det nog att man åker o har det festligt med er i 4 dagar då
Citera
2013-07-01, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Vad tycker SvP eller den typiske nationalisten om att fira skolavslutning i kyrkan? Är det enbart en kulturell sak som bör bevaras eller borde man ta steg bort från kristendomen?

Inte relevant idag. Nu gäller det att bevara vårt folk och då är detta en skitfråga i jämförelse som vi inte bör lämna större tid eller fokus åt alls.
Men på sikt måste givetvis kristendomen avlägsnas och förkastas då dess radikala egalitaristtänk är en stor anledning till varför vi befinner oss i den sits vi gör idag, även idiot begriper nog att vi kan klara oss utan demokrati och underjordiska bögnätverk.
Sen kan vi breda rum för asatro och liknande men det ligger långt fram i tiden.
Citera
2013-07-02, 00:24
Bannlyst
Citat:
Perfekt, då blir det nog att man åker o har det festligt med er i 4 dagar då
Det tycker jag definitivt du ska göra! Det lär bli omåttligt trevligt nämligen och hur intressant det än är att träffas under torgmöten, demonstrationer, politiska konferenser och dylikt så kan det ändå ibland vara en befriande känsla att träffas och umgås med nationalister under mer avslappnade former där man verkligen får chans att umgås och prata med varandra.

Under Vision Europa sprang jag runt som en vanvetting med papper och penna hela tiden (när jag inte lyssnade på talen alltså) och fick knappt chans att mer än snabbt skaka hand med folk. Något som var lite trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in