Citat:
Ursprungligen postat av
trtrtrtr
Då har du förmodligen inget emot rasblandning heller, så länge det föds mer ungar än det rasblandas bort? Så länge det sker snyggt och städat bakom stängda dörrar liksom
Eller så kan du helt enkelt sluta med metaforerna och komma ut ur garderoben så resten av gänget här vet var de har dig.
Och då är det bästa du hittar en stendöd folkfrämmande ökenreligion? Du har verkligen imponerat under din korta tid här på forumet

Du svarade förövrigt aldrig på mitt förra inlägg, men om du sitter och bestämmer efter eget godtycke vilka som tillhör vad och egentligen också vad de tillför och sedan använder det i diskussionerna, ja vad vill du att jag ska säga? Att jag är homosexuell?
Det är jag då inte, och det är ändå irrelevant. Jag diskuterar med människor utanför flashback och försöker tillföra något, jag lägger min röst på SvP och kommer stödja dem ekonomiskt också, precis som du, antagligen varken mer eller mindre egentligen. Men ja, vi slutar med metaforerna. Låt mig lägga ut korten på bordet, jag tycker att det är viktigare att juden synas och får stå till svars för brotten de begått än att vi lever i en utopi här i Sverige. Det ena behöver dock inte utesluta det andra.