Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Med tanke på att man på kartan valt att inkludera Kosovo i Serbien antog jag rent logiskt att Kosovos sociala, ekonomiska och politiska variabler räknades in i Serbiens statistik. Hade man inte alls tagit med Kosovo i analysen borde området ha gråfärgats.
Jag skrev till dig i inlägg #2743 att de utgår från de länder som är med i FN. Sen förklarade jag för dig att Kosovos problem är helt separata och oberoende från Serbien, att inte ens Serbien räknar Kosovos problem som sina. Så nej, logik är inte din starkaste sida. Det kan vi nog alla vara överrens om. Hur som helst hade du fel.
Se inlägg #2753, Kosovo används inte i analysen av Serbien. Så försök tänka en gång extra innan du kallar mig för en idiot.
Den andra serben är inte så mycket bättre heller. "Serbien utan Kosovo hade aldrig på världskartan aldrig legat på 92a plats. Det kan till och med en 3-åring lista ut." - Miantsiuk.
Serbien är ett skitland utan Kosovo. Men jag tycker ändå det är intressant hur ni alltid ska skylla ifrån er på andra. Det aldrig ert eget fel. Begreppet självkritik existerar inte i den serbiska ordboken. Ni hånar alla, men sitter uppenbarligen inte i den position att göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Ska vi snacka fotboll så tycker jag själv att det är komiskt att se alla albaner och hyperaktiva bosniaker få luft nu. Gamla mästerskap är inte alls ointressanta, det är historian som formar en storklubb och stornation. Nu säger jag inte att Serbien är en stornation inom fotboll, men att inte alls ta hänsyn till historia när man talar om landslag eller klubbar är bara efterblivet. Är ex. Liverpool FC ingen storklubb bara för att det går kasst för dem nu? Är Brasilien ingen stornation eftersom man inte vunnit ett mästerskap på ett par år? Att diskutera med den logiken är bara utvecklingsstört, inget som förvånar mig dock när en alban gör det.
Jaha, bara för att Serbien varit med i tidigare mästerskap så innebär att deras plats som "stornation" alltid är given?
Tyvärr, era historiska argument faller platt. Det är som att säga att Sverige idag är en stormakt för att de var det under 1600-talet.
Ni hånar pyttelandet Albanien, men ligger bara
två placeringar före de i världsrankningen. Ni lider som vanligt av storhetsvansinne, och det har ni alltid gjort. Kolla på Bosnien, de är rankad #15 i världen men de får inte hybris bara för det. Men ni serber har som alltid en bortförklaring, oavsett vad det gäller. Ta reda på hur poängsystemet fungerar i fifa. Ert lag har helt enkelt inte presterat tillräckligt. Att hänvisa till er historia när vi talar om rankningen nu, jag vet inte vad jag ska säga mer än