2013-06-26, 02:45
Medlem
SoulAssassins avatar
Finns det inga smidiga sätt att handla bitcoins med som PayPal, Kreditkort, Ukash, PaySafe för och vara anonym?
Citera
2013-06-26, 07:53
Medlem
Snabba svar tack.

Jag vill sätta in pengar nånstans jag kan köpa Bitcoins och inte behöva verifiera mig. Vilka har dessa?
Citera
2013-06-26, 08:17
Medlem
Svara på den här frågan om det var du:

Om du hade 20.000kr som du inte använder och har råd att förlora, hade du satt in dessa som Bitcoins och väntat i 2-3 månader, eller inte? Vad hade DU gjort?

Utveckla gärna ditt svar.

Tack!
Citera
2013-06-26, 08:17
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighTek
Snabba svar tack.

Jag vill sätta in pengar nånstans jag kan köpa Bitcoins och inte behöva verifiera mig. Vilka har dessa?

Liknande frågor har stälts ungefär 8317891 gånger tidigare. Du kan väl söka innan du postar?

Localbitcoins borde fixa biffen.
Citera
2013-06-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Liknande frågor har stälts ungefär 8317891 gånger tidigare. Du kan väl söka innan du postar?

Localbitcoins borde fixa biffen.

Tack men jag har sett det där. Det är dyrt där. Vet du hur länge det brukar ta från betalning till man har sina Bitcoins?
Citera
2013-06-26, 08:25
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Tack men jag har sett det där. Det är dyrt där. Vet du hur länge det brukar ta från betalning till man har sina Bitcoins?

Beror helt på säljaren. Lugn i stormen, SR försvinner inte.
Citera
2013-06-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Beror helt på säljaren. Lugn i stormen, SR försvinner inte.

Tycker det är fortfarande dyrt. Kapiton har bättre priser iaf nu. Är det just större summor som Kapiton vill ha verifiering eller är det rena skatteverket där?

Sen är jag nyfiken på var man kan placera alla sina köpta Bitcoins som är säker och inte delar info om en. Alltså vara anonym och inte lämna spår efter sig.

Finns annat än SR
Citera
2013-06-26, 18:34
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Tycker det är fortfarande dyrt. Kapiton har bättre priser iaf nu. Är det just större summor som Kapiton vill ha verifiering eller är det rena skatteverket där?

Sen är jag nyfiken på var man kan placera alla sina köpta Bitcoins som är säker och inte delar info om en. Alltså vara anonym och inte lämna spår efter sig.

Finns annat än SR
En USB-sticka.
Citera
2013-06-26, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
En USB-sticka.

Utveckla gärna.
Citera
2013-06-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raidersson
Tjena, sitter och försöker köpa bitcoins för första gången, finns det någon sida som man kan handla med paypal/kreditkort osv? Bryr mig inte om anonymitet direkt.

Om någon har lust att efterforska åt mig vore jävligt schysst. Eller är enda lösningen att köra kontoöverföring?

Tack på förhand

Du kan lägga upp en anons på Bitmit där du säljer PayPal-pengar och tar betalt i Bitcoins. Det verkar vara rätt många som gör så.
Citera
2013-06-27, 16:50
Medlem
smhi2s avatar
Ska handla bitcoins nu för första gången och har läst igenom mycket men fattar fortfarande inte hur man gör. Vilka sidor är pålitliga och snabba? Vill ha bitcoinsen så fort som möjligt efter insättning. Någon som är snäll och kan förklara för mig hur man gör? Tar gärna emot PM också.
Tack på förhand
Citera
2013-06-27, 17:37
Medlem
Kanske http://www.bitcoin.se/kopa-bitcoins/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in